Niin siinähän se jo tuli. Mitä tykkäätte hannan stronger without you musavideost? Mun mielest se on aika hauska, tai no ei se nyt sillee hullun hauska mut hyvä kuitenkin.
Mitä mieltä hannan musavideosta?
6
952
Vastaukset
- Jze
Mä pidän paljon kyseisestä videosta.. On se Hanna niin mahtava :)
- hauska?
Ei se nyt mitenkää hauska oo. Eikä kyllä järin hyväkään. En oikein tajuu sitä ideaa siinä.
- hghsgh
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu. - joo
hghsgh kirjoitti:
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu.Joo oon samaa mieltä
- Hanna_Fanih
joo kirjoitti:
Joo oon samaa mieltä
Musta Hannan video stronger Without you on ihan sika hyvä :D Hannal on ihanat ilmeet siinä ja kaikkee. Hyvinhän sen tajuuaa sen videon sisällön xD
- joo-o<3<3<3
onhan se ihan hyvä että jaksaa kattoa mutta parempiakin on nähty... lol ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481