16.9 Wickholm Perjantai-illan unelman artistivieraana =); TV2 klo.21.00.
TV2 klo.21.00 tänään perjantaina
6
771
Vastaukset
- R.O.C.K
Ihan kivasti hän lauloi tämän karitapiomaisen iskelmänsä, soitto tais tulla playbackinä. Mummot varmaan tykkäs.
- Sarlotta
...Jani ei saanut esiintyä kitaransa kanssa? Kädet kävi levottomasti ja Jani oli vähän eksyksissäolevan näköinen ilman "parasta kaveriaan". Laulu oli - karitapiomainen- kyllä, mutta muuten hyvä. JW esitti vielä söötin hymyn lopuksi :)
Olin vaan pettynyt, kun mainostetaan ohjelman artistivieraaksi, niin sitten tulee vaan yksi biisi eikä edes mitään pikku haastattelua...- Blaybackina!?!
Jani on kertonut että ei ikinä esiintyisi blaybackina vaan haluaa soittaa ihan livenä yleisölleen,vaikka tilanne olisi mikä. No, nyt kyllä veti blaybackina tuon tv-esiintymisen. Oli varmaan pakotettu siihen. Ja miksi ei ollut saanut kittaansa mukaan? Vähän oli epävarma esitys monen mielestä.
- ___________________________...
Blaybackina!?! kirjoitti:
Jani on kertonut että ei ikinä esiintyisi blaybackina vaan haluaa soittaa ihan livenä yleisölleen,vaikka tilanne olisi mikä. No, nyt kyllä veti blaybackina tuon tv-esiintymisen. Oli varmaan pakotettu siihen. Ja miksi ei ollut saanut kittaansa mukaan? Vähän oli epävarma esitys monen mielestä.
Olis jättäny välistä koko esiintymisen.... En olis halunnut nähdä playback esitystä... NOLOA!
- että...
Blaybackina!?! kirjoitti:
sinun palvomaasi ihqua vähän nolotti näyttää naamaansa telkkarissa! Vähän oli vaisun olonen. Idolisihan haki julkisuutta laittamalla puppujutun lehteen.Tiedä häntä vaikka olis tulevaisuuden kuva - J.W. yksin.
- että...
että... kirjoitti:
sinun palvomaasi ihqua vähän nolotti näyttää naamaansa telkkarissa! Vähän oli vaisun olonen. Idolisihan haki julkisuutta laittamalla puppujutun lehteen.Tiedä häntä vaikka olis tulevaisuuden kuva - J.W. yksin.
Janilla ei ole ollut juurikaan sananvaltaa asiassa
Esiintymään ko. ohjelmaan on pyydetty. Ja mies ei syö sanaansa, vaikka kuuleekin ehkä vähän myöhemmin, että se on playback-veto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368