V 70 vm 2000 kuskin ovessa olevasta sähkökytkimestä ei aukee tankinläppä eikä takaluukku. Mikä avuksi kun alkaa tankki tyhjetä? Onko jokin muu keino saada läppä auki kuin rikkominen? Kaikista neuvoista etukäteen kiitos
V 70 tankkaus ongelma
8
8359
Vastaukset
- Autoileva
Tutkipas peräkontin puolelta varovasti verhoilua raottamalla. Muistaakseni ohjekirjassa oli mainintaa asiasta, mutta en nyt äkkiseltään muista tarkempaa.
- ?!?!
Siis onko V 70:ssä sisätiloissa takaluukun ja bensatankin kytkin? Ei ainakaan mun S 80:ssä sellaista oo...
- .--.-
Kyllä vm 2000 minulla on kuskin ovessa kytkimet tankin luukulle ja taka luukulle. Ei tunnu avautuvan siintä eikä keskuslukitus avaa tankin luukkua.
- ?!?!...
.--.- kirjoitti:
Kyllä vm 2000 minulla on kuskin ovessa kytkimet tankin luukulle ja taka luukulle. Ei tunnu avautuvan siintä eikä keskuslukitus avaa tankin luukkua.
Njahas... itsellä on siinä kohdalla varmaankin takaovien ja takalasien lukkokytkin tai jotain...
- pekka
Oikealta verhoilun takaa löytyy varmuus kytkin.
- .--.-
Apumiehen puoleisessa ovevessa oleva keskuslukituksen kytkin ei ollut keskiasenossa, jolloin luukkujen avaus ei toimi.
- nippeli
mulle kävi saman lailla. Ajoin tankille eikä luukku auennut. Piti lähteä pois tutkiin asiaa.
- Onnistuihan
Voi jessus että osaa olla omituisia juttuja, vaan puolet takakontista purettu tuon takia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299