paikkaa missä ihmiset myyvät esim. käytettyjä mailojaan?? siis ilmoittelevat netissä! Kaveri kertoi että joku ilmoitti kahdesta hyväkuntoisesta babolat pure drive team standard mailasta huutonetissä todella edulliseen hintaan mutta enpäs edes ehtinyt ilmoitusta näkemään kun oli jo poistettu... Itsellä olisi tarkoitus ostaa kaksi paremman luokan mailaa, mutta uutena maksavat aika reippaasti! Tietenkin jos jollain täällä on ylimääräiset kaksi mailaa niin tarjota saa. Lähinnä babolatilta pure drive team ja pure drive team kiinnostavat, ja headilta muutama malli kiinnostaa!! Hyväkuntoisia...
tietääkö
4
582
Vastaukset
- raksu
"missä ihmiset myyvät esim. käytettyjä mailojaan?? "
Suht samassa paikassa missä ihmiset myyvät mitä tahansa muutakin:
keltainenpörssi, tennisfoorumin pörssi, muita paikkoja?
Mul on tarjolla pari Fischerin pro impactia superhalvalla...- 1st serve
keltaisessa pörssissä ei mainita sanallakaan tennistarvikkeista, eikä kyllä tennisfoorumin pörssissäkään. =) huutonetissä jonkin verran löytyy. Mikäs on tuo superhalpa? Eikös tuo kuitenkin ole suht kallis maila uutena ja tarkoitettu aktiivi/kilpapelaajalle? En ole kyseistä merkkiä testannut, mutta eihän tuo poissuljettu ole! Onko tuo tämä maila?
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCGAMMA-PIFT.html - raksu
1st serve kirjoitti:
keltaisessa pörssissä ei mainita sanallakaan tennistarvikkeista, eikä kyllä tennisfoorumin pörssissäkään. =) huutonetissä jonkin verran löytyy. Mikäs on tuo superhalpa? Eikös tuo kuitenkin ole suht kallis maila uutena ja tarkoitettu aktiivi/kilpapelaajalle? En ole kyseistä merkkiä testannut, mutta eihän tuo poissuljettu ole! Onko tuo tämä maila?
http://www.tennis-warehouse.com/descpageRCGAMMA-PIFT.htmlTuo on ehkä uudempi malli. Eli mun on vähä keltasempi. Ja painokaan ei täsmää. Mun mailassa lukee 325g. Mun mailat on siis 2 vuotta vanhat.
Mun mailan ovh oli muistaakseni 250egee kipale aikanaan. Molemmat lähtis nyt 150egen yhteishintaan. Kai mä voisin vaan yhenki myydä satasella...
Pitää kyl hommata sit äkkiä uudet tilalle jostakin...
- denix
Mulla olisi myydä kaks Babolatin Pure drive team(roddick), jos vielä tarvitset.
Mailat ovat hieman käytetyt, mutta erittäin hyvässä kunnossa. Ilmoittele jos tarvitset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738