Onko isoista Maxeista mihinkaan?

Tarttis

Tarttis saada viidelle hengelle matkapurkkari, ja Ruotsissa olis aika edukkaasti mm. Maxi 95:sia ja Maxi 999:ia tarjolla. onko kenellakaan nakemyksia, varsinkin tuosta vanhemmasta 95:sta?

-Tero

4

1789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

Maxi 95 voisi ehkä jossain määrin verrata meillä tutumpaan Targa 96:een. Varsin raskas, takahytti, vaatii suhteellisen paljon tuulta liikkuakseen. Tilaa on varmasti enemmän kuin missään muussa n. 32 -jalkaisessa. Väittäisin että on varsin oiva perhevene, tukeva, tilava ja turvallinen. Mutta ei mikään raaseri, vaikka sillä on jopa kilpailuissa pärjätty. Ulkonäkö on sitten makuasia . . . Yksi erikoisuus on että moottori on salongin pöydän alla. Hinnat liikkuvat n 40Keur tuntumassa.
      Maxi 999 on täysin erilainen vene. Uudempi (n -85)ja paremmin purjehtiva. Voisi varmaan verrata Comfortina 32:een, ainakin tilojen suhteen. 999:t ovat edelleenkin varsin kovassa huudossa Ruotsissa, joten siitä lienee helppoa päästä tarvittaessa eroon. Mainittakoon vielä, että 999:ssä on järjettömän kokoiset säilytystilat sitloodan alla, kuulemma joku on jopa rakentanut lapsille hytin sinne. Eli jos on paljon tavaraa . . . Hinnat liikkunevat 65-70Keur nurkilla.

• naapuri

Venekerhossamme on 80-90 lukujen taitteesta oleva Maxi 909. Se on käsittääkseni konseptiltaan lähellä Maxi 999:siä. Omistaja on veneeseen erittäin tytyväinen. Olen itsekin ollut muutaman kerran sillä purjehtimassa ja vene käyttäytyy todella logisesti ja on helppo purjehdittava. Nopeudessakaan ei ole mitään hävettävää. Säilytystilaa on todella paljon.

• PP:n veneet takaa laadun. Hyvin purjehtiva hieman alirikattu vene. Hinta/laatu suhde hyvä, -jos hyväksyy ruiskutettu vene. Minä en sellaista ostaisi.

• Ajan Volvolla, en purjehdi

Laadukkaita, tilavia, kestäviä.
      Mutta vähän hitaita ja tylsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe