Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?
Sheriffi Hoi!
7
595
Vastaukset
Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?
"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."- pyhiä!
Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!
- engelmama
Moi!
En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...
AnneHuomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !- engelmama
JoikaM40 kirjoitti:
Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !Hei JoikaM40!
Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.
Anne
- engelmama
Hei!
Löysin tarkoittamasi viestin. Löytyi täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000010702501
Voisikohan olla, että palstalla on ollut hieman häiriötä klo 14-15 Suomen aikaa? Sinä aikana oli nimittäin useampia viestejä tullut useaan kertaan.
Anne - Nasse
se on kova paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047