Veikkailu on jännää vaikka rahaa en tähän vetoon laittaisi. Veikkaukseni on että seuraavaksi nimeämisessä nousee kaksi naista putoamisäänestykseen. Perusteluna tälle on yksinkertaisesti se että kaikista se tuntuu reilulta ja viihtyvyydenkin kannalta paremmalta ettei taas putoaisi mies.
Ja nimeämisissä eniten ääniä saavat Terhi ja Minna. Näin veikkaan.
Veikkaus seuraavasta nimeämisestä
17
2283
Vastaukset
- näin se on
jos kaksi naista nimetään niin se on Terhi ja Iina
- ovat seuraavaksi
Joutavatki pois.
- joutavat
Ärsyttävimmät ämmät pihalle seuraavilla äänestyskerroilla eli Taula Terhi ja Ällö Kathy.
- muka
kathyssa on? ihan kivaltahan tuo vaikuttaa.ei oo viel tehny mitään mikä ärsyttäis.Terhi ja iina puis!
- ,,,,,,,,,,,
ärsyttävä pikkusielu
- Ellenix
toinen,,,, toista en vielä ole päättänyt.
:D :D
Mutta Minnaan ruvetaan kohta kypsymään :D- häädettävä
muut kilpailijat kuulivat että iina sai rangaistuksen mm. juonittelusta muita vastaan joten luulen että muut kilpailiat äänestävät juonittelija iinaa, ja se on aivan oikein, hyvä.
- Unelias
häädettävä kirjoitti:
muut kilpailijat kuulivat että iina sai rangaistuksen mm. juonittelusta muita vastaan joten luulen että muut kilpailiat äänestävät juonittelija iinaa, ja se on aivan oikein, hyvä.
Iina perkele meni ja veti Antti A:n sen kanssa "suhteeseen" joten nyt sitä noitaa ei saada kirveelläkään pois talosta...
oma veikkaus eniten ääniä saaneista on:
Kathy
Mika
- ärsyttävät muita
Makoilevat lahna Hanna ja Timo-neiti ovat vahvoja lähtijöitä seuraavaksi ulos talosta.
- tarja
jos ei molemmat niin ainakin toinen joutaisi pois ja todennäköisesti lähteekin...
- Blondi
Todellakin Timo tai Hanna ainakin toivottavasti eihän tollasta kyhnäämistä jaksa kukaan katsoa!
- pois!!
Noi kaksi kanaa joutaisi mun mielestä pois.
- sarde
Olen todellakin samaa mieltä!!!!!!
- jak
Kyllä olisi kaikille paras jos Hanna ja Timo lähtis. Heillä ei ole mitään annettavaa muille asukkaille.
Lähtemässä on myös Kathy, Terhi ja Tiina ja myöhemmin Iina.
Loput kilpailevat voitosta.
Veikkaan voittajaksi Minnaa tai Pördeä. - Mieltä
Seuraavaksi voisi tippua Terhi, Kathy tai Iina. Terhi mielummin jos noista pakko valita.
- tai antti pois
ärsyttäviä tyyppejä yök
- Miketti
No sehän on ihan varma, että Perttu tulee saamaan sen verran paljon ääniä, että joutuu taas kerran putoamisuhan alle. Se, että Perttu ei kaunistele asioita erityisesti Minnalle ja Iinalle, tulee näkymään äänestyksessä. Minna ja Iina tulevat takuuvarmasti antamaan 2 pistettä Pertulle. Vielä kun Pörde saa pointseja munattomalta Antilta (turha kai edes kysyä, minkä takia), niin se on siinä. Sopii vaan toivoa, ettei Perttua äänestettäisi pois, koska muuten mielenkiinto laskee BB:a kohtaan. Ilman Perttua ja Mikaa BB olisi tylsääkin tylsempää puuroa!
Toinen äänestykseen joutuva saisi mielestäni olla Iina tai Minna. Molemmat ovat ärsyttäviä kieroilijoita ja selän takana puhujia. Mielestäni Iinan ja Antin "suhde" on vieläkin teennäisempi kuin Timon ja Hannan vastaava. Iinan oli vaan pakko saada kehitettyä jotain, kun kerran Hannallakin oli. Iina odotti aikansa, tekeekö Mika siirtonsa. Kun ei Mika tehnyt, niin sitten piti alkaa flirttailemaan seuraavan miehen kanssa. Pahaa kuitenkin pelkään, ettei kumpikaan naisista saa tarpeeksi ääniä. Iinan ja Minnan lisäksi oma suosikkini poislähtijäksi olisi sulopoika Antti A, joka tuskin saa yhtään ääntä.
Eli jos pitää ennustaa, niin eniten ääniä saavat Perttu ja Terhi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 995447
- 2634698
- 484612
- 643322
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412224