Huomasin eilen, että edestä oli parkkivalo pimeänä. Hain lampun marketista ja tarkoitus oli vaihtaa se tuosta vain. Ei sinne kädet sopineet. Tilat olivat tiukemmat, kuin naisen synnytystiet. Ei muuta, tämä on korjaamon asia.
Nyt tulin juuri korjaamolta, jossa lamppu vaihdettiin. Koko etupää säleikköineen irti ja pesusäiliö ym. pois. Aikaa kului tunti, olin kaiken aikaa vierellä, joten ajassa ei ole yhtään ilmaa. No velotus se on tietenkin n. tunnin työ ja polttimo 43 euroa.
Ei pidä ihmetellä kun vastaan tulee paljon toissilmäisiä.
Ei tämä ole yksistään mikään merkkikohtainen ongelma sillä lähes kaikissa uusissa autossa on polttimoiden vaihto. todella hankalaa. Lohduttivat minua, että joissakin merkissä huoltokorjaamo veloittaa vastaavasta polttimotyöstä 2 tuntia.
Taidan seuraavaksi kirjoittaa suoraan autotehtaalle ja vaatia sellaisia autoja joihin polttimot olisi vaihdettavissa vaikka pimeällä tiellä.
Parkkivalo
Piu Largo
4
2112
Vastaukset
opiksi kyselen, mikä automerkki ja -malli?
- Piu Largo
En minä merkkiä moiti, sillä tämä on kolmas samanmerkkinen. Aikoinaan ajoin paljon, mutta nyt paljon vähemmän.
- vazman
joo,se on kumma kun autoista tehdään niin ahtaita että puol autoa saa purkaa kun jotain haluaa saada vaihdetuksi.samaan sarjaan kuuluu passatin ja audin jakohihnan vaihto.joudut ottamaan koko keulapalan kaikkine syyläreineen pois että saat hihnan vaihdettua.
- asfdasfaddsad
Vaihdoin vanhaan autoon ajovaloumpion 15 minuutissa säätöineen. Umpio 45€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32111878Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4173343Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897