Haluttaisiin ostaa kilpikonnan. Pääkaukunkiseudulla ollaan mutta haetaan myös muualta Suomea kunhan vain sovitaan.
konna hakusessa
7
602
Vastaukset
- kilpinen
minulla on myynnissä täällä Joensuussa kreikankonna uros. Jos kiinnostaa hakea täältä asti mailaa: sininen283@hotmail.com
- Mona
Olisi nelivarvas tarjolla. Mutta vain hyvään kotiin. Viihtyy lattialla, ei terrassa. Ja kesällä pitäisi olla mahdollisuus olla ulkona.
Talvella horrostaa jääkaapissa tms.- täällä myös
täällä olisi nelivarvaskilpikonna,nuori,aivan ihana.tottunut olee vapaalla.kirjoita kati1609@netti.fi
- skitta
Hei!
Onko sulla vielä se konna tallella?? Mä tarttisin sellasen just vapaana kulkevan ehkä vanhemman ja hiukan horrosta vetävävän konnan vanhan äitini seuraksi. Kun äidistäni aika jättää niin tulisko se vanhan kissan kansa toimeen, koska mullehan se sitten jää!!! - skitta
Voitko lähettää yht.otto tiedot niin haluan palata asiaan!!
- Isbe***
Onko vielä myynnissä?
- Epuna
Joko olet saanut konnan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319