tämä sanonta paikkaansa.....
"Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta"...
Tuli vaan mieleen....
Iltaa kaikille....=:0))))
Pitääkö...
35
985
Vastaukset
- UPCIDER
Taitaa pitää aika pitkälti
toisten kohdalla.
Ainakin mun isännän. :)eli teil pitäää....Nooh muistelen entistä elämää....Piti se paikkaansa....
Ukko oli tyytyväinen ku sai kunnon pöperöt....=:0))
- kippari
se taitaa pitää paikansa kun kipparillakin oli se yksi nainen kylässä ja laittoi minulle hyvää ruokaa se taisi tehota viellä paremmin kuin muut jutut;=)
- UPCIDER
Tein huomiseksi valmiiks
karjalanpaistin, joka on kyökissä
jäähtymässä ja isäntä tuli just
kotio töistä. Jopa rupesi suu
napsamaan. Joten todistettu on. :)) - kippari
UPCIDER kirjoitti:
Tein huomiseksi valmiiks
karjalanpaistin, joka on kyökissä
jäähtymässä ja isäntä tuli just
kotio töistä. Jopa rupesi suu
napsamaan. Joten todistettu on. :))sen kivamapaa kun tulla kotiin töistä ihanan naisen seuraan ja viellä hyvää ruokaa valmiina;=)
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
Olikos hyvät ruuat....=;0)))
hyvät ruuat ja kun toinen tekee niin se maistuu aina paremmalta kuin oma tekele;=)
kippari kirjoitti:
hyvät ruuat ja kun toinen tekee niin se maistuu aina paremmalta kuin oma tekele;=)
et toisen tekemä parempaa....=:0))
Kippari sie loistat....hih...Oot tainnu löytää sellaisen muksan naisen...=:0))- kippari
BBrunetti kirjoitti:
et toisen tekemä parempaa....=:0))
Kippari sie loistat....hih...Oot tainnu löytää sellaisen muksan naisen...=:0))se todella toisen tekemä ruoka on paremman makuista vaikak samaa tekisikin;=)No on tämä nainen ihan mukava ihminen ja tulemme toimeen hyvin toistemme kanssa:=)No viikon päästä meen vuorostaan sinne kyläilemään kun hä oli täällä viimeksi:=)
kippari kirjoitti:
se todella toisen tekemä ruoka on paremman makuista vaikak samaa tekisikin;=)No on tämä nainen ihan mukava ihminen ja tulemme toimeen hyvin toistemme kanssa:=)No viikon päästä meen vuorostaan sinne kyläilemään kun hä oli täällä viimeksi:=)
pitää sitä vuoronperään kyläillä....
Kyllähän toi lovetus on muksaa.... eiks vaan....=:0))))- kippari
BBrunetti kirjoitti:
pitää sitä vuoronperään kyläillä....
Kyllähän toi lovetus on muksaa.... eiks vaan....=:0))))että sillä on parantava vaikutus muutenkin ollut kipparin vaivoihin;=)
kippari kirjoitti:
että sillä on parantava vaikutus muutenkin ollut kipparin vaivoihin;=)
sellainen hyvä lääke....=;0)))millä vaivat lähtee....=:))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
sellainen hyvä lääke....=;0)))millä vaivat lähtee....=:))
olla parempi lääke kuin mikään lääkärin määräämä;=)No en mä vielläkään kunnossa ole ihan,mut paremmassa kuin aikoihin;=)
kippari kirjoitti:
olla parempi lääke kuin mikään lääkärin määräämä;=)No en mä vielläkään kunnossa ole ihan,mut paremmassa kuin aikoihin;=)
että sulla hyvä olla eikös vaan=:0)....Niin ja varmaan siitä pikku hiljaa kuntoon tuut...Tai luulen niin....=:0))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
että sulla hyvä olla eikös vaan=:0)....Niin ja varmaan siitä pikku hiljaa kuntoon tuut...Tai luulen niin....=:0))
olo kohentunut aikalailla siitä mitä se oli viellä kuukausi sit esim. olin niin huonossa kunnossa etten jaksanut mennä enää mihinkään ja todella luulin suunilleen et nyt noutaja tulee:=(No mut nytkin mulle tuli kamala nälkä ja söin omatekemää lasagea ja se ei kyllä mennyt sydämmeen vaan ihan vatsaan:=)))
kippari kirjoitti:
olo kohentunut aikalailla siitä mitä se oli viellä kuukausi sit esim. olin niin huonossa kunnossa etten jaksanut mennä enää mihinkään ja todella luulin suunilleen et nyt noutaja tulee:=(No mut nytkin mulle tuli kamala nälkä ja söin omatekemää lasagea ja se ei kyllä mennyt sydämmeen vaan ihan vatsaan:=)))
täytettä.....heh...Oikeestaan mie olen syönny vaan tän koko päivän....Ollu olo nooh vähän hutera.....=;0))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
täytettä.....heh...Oikeestaan mie olen syönny vaan tän koko päivän....Ollu olo nooh vähän hutera.....=;0))
nää ruokaajat välillä kummia kun tähänaikaan alkaa syömään kunnin ruokaa;=)Mut toisaalta olin viimeisen kuukauden etten syönnyt oikein mitään enää ja painokin putosi 11 kiloo kuukaudessa et kaipa siksi nyt ruoka maistuu kokoajan:=)Aijaa sitä on oltu jossain ottamassa kuppia eilen;=)
kippari kirjoitti:
nää ruokaajat välillä kummia kun tähänaikaan alkaa syömään kunnin ruokaa;=)Mut toisaalta olin viimeisen kuukauden etten syönnyt oikein mitään enää ja painokin putosi 11 kiloo kuukaudessa et kaipa siksi nyt ruoka maistuu kokoajan:=)Aijaa sitä on oltu jossain ottamassa kuppia eilen;=)
vähän joo...Ja olin kyl ihan valomerkkiin saaka...hmmm..... viimeaikona oon ollu hyvis ajoin himas mut eilen vähän venähti.....=:0))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
vähän joo...Ja olin kyl ihan valomerkkiin saaka...hmmm..... viimeaikona oon ollu hyvis ajoin himas mut eilen vähän venähti.....=:0))
se siitä paranee huomenna ei ole enää mitään oloja kun syö ja nukkuu hyvin:=)
kippari kirjoitti:
se siitä paranee huomenna ei ole enää mitään oloja kun syö ja nukkuu hyvin:=)
otin tossa parin tunnin unet ja nyt sit ei väsytä....Kai täs kohta pitää unille mennä=:0)))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
otin tossa parin tunnin unet ja nyt sit ei väsytä....Kai täs kohta pitää unille mennä=:0)))
tossa jäin tuijottamaan tota 3 leffaa vaikka olen sen nähnyt,mut alkaa jo pikkusen väsy tulee mullekin jo;=)
kippari kirjoitti:
tossa jäin tuijottamaan tota 3 leffaa vaikka olen sen nähnyt,mut alkaa jo pikkusen väsy tulee mullekin jo;=)
mennä ainaskii miun nukkumaan...
Unosia kippari.....=:0)))))- kippari
BBrunetti kirjoitti:
Olikos hyvät ruuat....=;0)))
yöt ja kauniit unet sinulle kipparikin tässä taitaa kompiä makuuhuoneen puolelle kohta:=)
- varatartsan
lukihäiriö...luin että varatartsanin kautta, siis vatsan kautta. :o|
Vakavasti ajatellen, on siinä hyvinkin perää. Oikeastaan aika paljonkin. Tarkemmin ajatellen BB, kyllä se pitää paikkansa, mutta onhan siinä muutakin...;o)- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
on paljon muutakin....tarkemmin ku ajattelen....=;0))
mutta kyllä se eka juttu on varmaan se vatsa. Ihan totta!
varatartsan kirjoitti:
mutta kyllä se eka juttu on varmaan se vatsa. Ihan totta!
mikään muu ei missään vaihees käynny edes mieles....Ensin vatsa se tärkein.....=;0))
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
mikään muu ei missään vaihees käynny edes mieles....Ensin vatsa se tärkein.....=;0))
sitten toiSEKSI tärkein. Hups, Caps Lock jumittaa välillä...:o|
varatartsan kirjoitti:
sitten toiSEKSI tärkein. Hups, Caps Lock jumittaa välillä...:o|
heh.... En muuten ajatellu...... nooh....lähen pohtimaan tätä maha juttua.... Taitaa olla aika unille.....Tänä yönä näen unta telemiehestä...
Unosia kauniita....=:0)))))- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
heh.... En muuten ajatellu...... nooh....lähen pohtimaan tätä maha juttua.... Taitaa olla aika unille.....Tänä yönä näen unta telemiehestä...
Unosia kauniita....=:0)))))Parempi nähdä unia telemiehistä, kuin teletapeista! ;o)
- tuffe
Ei mene vatsan kautta.
Mutta hitsaapa hänen autonsa, ja hän on myyty. Ei haittaa vaikka ajovalon piuhat vähän kärtsää samalla :)- tuffe
BBrunetti kirjoitti:
tai jos nyt joskus löytyy mies..=:0))
maailma pulloillaan, sitten kun lopetat etsimisen, hän tulee :) Usko huvikses :)) Se kuuluu sarjaan "jos ei bussi tule, sytytä tupakki ja se on edessäsi" :))
tuffe kirjoitti:
maailma pulloillaan, sitten kun lopetat etsimisen, hän tulee :) Usko huvikses :)) Se kuuluu sarjaan "jos ei bussi tule, sytytä tupakki ja se on edessäsi" :))
nyt ettiä....Jos on tullakseen niin tulee se....=;0)))
Mie lähen unille....
Mukavii unikuvii.....=:0))- tuffe
BBrunetti kirjoitti:
nyt ettiä....Jos on tullakseen niin tulee se....=;0)))
Mie lähen unille....
Mukavii unikuvii.....=:0))Sulla on muuten hauska hymiö, tulee mieleeni että sulla on tukka pystyssä :)))
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047