Voiko rinkan pestä pesukonessa?
-tietämätön
voiko rinkan.......
5
1153
Vastaukset
- Tii
Rinkan tukirakenteet vahingoittavat melko varmasti konetta, en suosittele. Jos ne saa irti, pelkän kankaan voi kyllä varmasti pestä. Mahdollisesti se hieman kutistuisi.
- taas tietämätön
kiitos vastauksestasi
- .....
joo, vähän vanhaan viestiin vastaan, mut vastaan nyt kumminkin jos joku lukee tän vielä joskus.. että siitä rinkasta saattaa lähtee sellanen vedenpitävyysominaisuus jos sen pesee tietynlaisilla pesuaineilla. tämä kannattaa siis ottaa huomioon.
- taas tietämätön
aijaa. Ei mitään vaikka vastasit vasta nytten, kiitos kumminkin tiedosta. Olen kyllä jo rinkkani pessyt koneessa.
- Nimetön
taas tietämätön kirjoitti:
aijaa. Ei mitään vaikka vastasit vasta nytten, kiitos kumminkin tiedosta. Olen kyllä jo rinkkani pessyt koneessa.
Mikäli kyseessä on vanha sekoitekankaasta tehty rinkka, kuten 70-luvun Fjällut esimerkiksi, niin kankaan voi aina kyllästää uudestaan. Muovitetuista kankasta tehdyssä rinkassa voi saumojen vedenpitävyys huoontua, mutta siihenkin on olemassa omat aineet. Kyllästysaineita saa mm Partio-kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299