Miten onnistuisi tuon takalasin laittaminen, kun sivulasit onnistui ihan siedettävästi, mutta takalasin ikkuna on kuperan muotoinen. Kerran yritin pienellä palasella, mutta jäi ilmakuoppia liikaa ja oli pakko repiä irti. Kalvoakin löytyisi vielä tarpeeksi...
Takalasin tummentamiseen
7
1474
Vastaukset
sumuta kukkasumuttimella saippuavesi liuosta tasaisesti koko lasille iske kalvo päälle siloita sienellä.
- liimanarina
leikkaa kalvo lasin ulkopuolella muotoon, huom. kalvoon kannattaa jättää reunoihin n.2-5cm ylimääräistä. sitten käännät kalvon niin että liimapinta puoli on pois päin autosta. ota kuumailmapistooli ja ala varovasti lämmittään kalvoa. kalvo muotoutuu näin lasin muotoon ja on helpompi asentaa. sitten seuraat juudaksen neuvoa tuosta vedestä ja sienestä
- joonatan
Kannattaa jakaa kalvo esim. 3 osaan. Kerrallaan vaikea laittaa.
- Guru
joonatan kirjoitti:
Kannattaa jakaa kalvo esim. 3 osaan. Kerrallaan vaikea laittaa.
Ei kannata jakaa, tulee ruma kuin mummon perse. Jos ei osaa yhdestä palasta laittaa, kannattaa unohtaa ja viedä jollekin joka osaa.
Tänään näin kehäykkösellä aamulla tuninkibemarin, jolla oli omalaatuinen ratkaisu hommaan. Autossa oli hillitön alumiinispoileri ja kyljessä kaikkien maailman tuninkipajojen ja -firmojen mainostarrat mutta takalasia ei ollut ollenkaan. Eipähän tule ongelmia tummentamisen kanssa...:P
- Primera GT
Jos on iso takalasi, niin on pakko laittaa palasista. Ei tule niin kliinin näköinen, mutta eipä ole muutakaan vaihtoehtoa... Ellei sitte roudaa koko takalasia ammattilaiselle käsittelyyn.
Kuumailmapistooli ei välttämättä ole hyvä... kalvo käpristyy helposti liikaa. Paljon saippuavettä ja paljon käsiä, niin hyvä tulee.jos sen todellakin jakaa osiin niin shitti tulee. auringonvalo sen viimeistään paljastaa
- Primera GT
JuudasPastori kirjoitti:
jos sen todellakin jakaa osiin niin shitti tulee. auringonvalo sen viimeistään paljastaa
Vaan mistä löydät niin leveää kalvoa että saa yhdestä palasta?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816