mikä on tehokkain 12v sähkölämmitin,oisko tietoa mistä löytyy?
sähkölämmitin
5
1849
Vastaukset
sillä lämmittäisit ja missä?
- -kylmä
veneessä huurteen poistoon
- pip²
-kylmä kirjoitti:
veneessä huurteen poistoon
Näitä autokäyttöön tarkoitettuja taitaa olla aina tuonne 2kW:iin saakka, sellaisen itse laittaisin jos ulko- tai muita vastaavia kosteitatiloja alkaisin lämmittämään. Noissa autokäyttöön tarkoitetuissa on paremmat suojaukset erilaisia häiriötilanteita varten, ja ei polta koko projektia vain sen takia, että lämmitin on tullut epähuomiossa peitettyä.
- pip²
pip² kirjoitti:
Näitä autokäyttöön tarkoitettuja taitaa olla aina tuonne 2kW:iin saakka, sellaisen itse laittaisin jos ulko- tai muita vastaavia kosteitatiloja alkaisin lämmittämään. Noissa autokäyttöön tarkoitetuissa on paremmat suojaukset erilaisia häiriötilanteita varten, ja ei polta koko projektia vain sen takia, että lämmitin on tullut epähuomiossa peitettyä.
Jaahans, vaatimus olikin 12v. Komento takaisin, nuo lämmittimet on 220v.
- niitä puhaltimia
niin löyty biltemalta ja taitaa löytyä myös hiustenkuivaaja 12v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32911964Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4193361Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 941122
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897