Olen seurustellut kolme vuotta ja minun mieheni aina vain väsynyt ja seksi alkoi heti kaatumaan kun olimme olleet kolmekuukautta yhdessä ja nyt vasta 1.9.05 sain tietäekseni hänelllä olikin meidän alku aikana ollutkin toinen suhde päällä ja minä odotin ja hänen entinenkin odotti.Tässäpä vasta sokki.Ketä neuvoisi mikä oikein ja mikä väärin??Aika mies..Aina kun kysyin mikä häntä mättää aina vain vetos väsymys ja raha huolet ja nyt selvisi huoletkin ja murheet.Kun kerran pettää se pettää aina.
Näin
8
1355
Vastaukset
- DB:
No jos sillä on suhde edelleen jonkun toisen kanssa, niin tottakai pettää. Kyllä sä ansaitset parempaa. Suosittelen että jätät miehen, tulee parempi mieli, kun ei tarvitse äijän uskottomuutta ja kusipäisyyttä enää miettiä. Tsemppiä!
Olen hänen kanssaan viellä ja hänen suhde toiseen katunut jo 2,3kk aikaa.Mutta mikä oikein minulle??Uskallanko jatkaa nyt kun kuulin tämän vasta nyt.Mieheni haki lähastymiskeltoa tälle entiselle akalleen.Se akka oli kaikki kerrat laittanut ylös eli kahvit ja seksit erikseen.Aika naakkaa oli..Mieheni ei selitä miksi suhde jatkui sen akan kanssa 9kk kautta.Itse odotin hänelle lasta ja naakkakin odotti hänelle.Lapsilla eroja 2kk3viikkoa.Heti kun aloimme olemaan mies rupesi halumaan lasta minun kanssani.Kait se oli ettei vaan osannut katkaista edellistä suhdetta.Näin tämän akan viikko aikaa ja oli aika haaska suoraan sanottua.Olen itse viellä ainenkin ihmisen näköinen mutta en sitten vaan tiedä.Jos itse olisin mies en sitä akka kyllä huolisi..Neuvokai Kyllityttöä.....
- DB:
No miltä susta itsestäsi tuntuu? Rakastatko sä sitä miestä, haluatko sä vielä olla hänen kanssaan? Toiset antaa helposti anteeksi pettämiset ja toiset taas heivaa ukon tai akan heti tiedettyään pellolle. Jos pettää niin ei rakasta toista.
DB: kirjoitti:
No miltä susta itsestäsi tuntuu? Rakastatko sä sitä miestä, haluatko sä vielä olla hänen kanssaan? Toiset antaa helposti anteeksi pettämiset ja toiset taas heivaa ukon tai akan heti tiedettyään pellolle. Jos pettää niin ei rakasta toista.
Haluaisin jatkaa ja tykkään hänestä mutta kun luottamus on mennyt se on kurjaaa.Aina vain pelkää että milloin se taas tekee mulle tämän.Koska kolme vuotta kun olemme olleet yhdessä on pitkä aika.Olen hänen takiaan keskeyttäny koulun ja jatkan ensivuonna.Ja tehnyt kaikki hänen eteensä ja viilasi mua näin pahasti silmään.Olen tosi kurjassa tilanteessa.Sitä itsekkin olen ajatellu että oliko tämä tosiian meidän alku vain leikkiä että sai minut raskaaksi ja halusi vain sitten pettää minua.Se on vain paha asia kun kerran pettää se pettää aina..DB.EELLE olet ainenkin fiksu vastaaja.KIITOS
- tytsy vaan
Kyllityttö kirjoitti:
Haluaisin jatkaa ja tykkään hänestä mutta kun luottamus on mennyt se on kurjaaa.Aina vain pelkää että milloin se taas tekee mulle tämän.Koska kolme vuotta kun olemme olleet yhdessä on pitkä aika.Olen hänen takiaan keskeyttäny koulun ja jatkan ensivuonna.Ja tehnyt kaikki hänen eteensä ja viilasi mua näin pahasti silmään.Olen tosi kurjassa tilanteessa.Sitä itsekkin olen ajatellu että oliko tämä tosiian meidän alku vain leikkiä että sai minut raskaaksi ja halusi vain sitten pettää minua.Se on vain paha asia kun kerran pettää se pettää aina..DB.EELLE olet ainenkin fiksu vastaaja.KIITOS
Jatka ihmeessä sitä koulua ja "unohda" hetkeksi miehesi. Kannattaa ottaa aikaa ja miettiä, että haluaako/ joutuuko aina miettimään pettämistä, vai voiko suhde vielä parantua. Vai voisiko sinua odottaa unelmien prinssi jossain...
tytsy vaan kirjoitti:
Jatka ihmeessä sitä koulua ja "unohda" hetkeksi miehesi. Kannattaa ottaa aikaa ja miettiä, että haluaako/ joutuuko aina miettimään pettämistä, vai voiko suhde vielä parantua. Vai voisiko sinua odottaa unelmien prinssi jossain...
Aivan tätä olen miettinyt.Voipi olla että löytäisin sen unelmien miehen jossakin vaiheessa.Eli aloitan koulun ensivuonna ja jatkan elämääni.Kurjinta on se että toiseta meni luotto ja kaikki.Kiitos neuvosta..
- dsasad
Joko olet heittänyt äijän pihalle ja alkanut nauttimaan elämästä?
Olemme asiasta keskustelleet ja puhunut mutta kaitpa nekin on jo käyty läpi.Ja heitän pois..Olen vaan aika sokissa viellä tästä asiasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576