neiti10

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
79
Viinahuuto
Tilasimme noin 1.5 viikkoa aikaa Viinahuudosta noin 550 € rahat meni ja juomat eivät ole saapuneet olemme useat viestit5328Näin
Olen seurustellut kolme vuotta ja minun mieheni aina vain väsynyt ja seksi alkoi heti kaatumaan kun olimme olleet kolmek81355Heissan Miehet
Nyt miehet järki kauniiseen käteen ja vain yksi nainen kerralla.Ei voi olla tälleen Suomessa..Jossain ulkomailla tämmäne4407Hellou Miehet ja Naiset
Moikka hyvät ihmiset..Mikä buumi kun miehet aina pettää tai jättää ja aina ensimmäiseksi kaikki naiset raskaaksi.Taikka17760- 0319
Nyt ongelma
Ketä voi auttaa Kyllitytöä!!Olen viidenlapsen äiti ja olen ollut aikoinani naimisissa ja olen eronnut.Mulla mies ystävä6656Auttakai
Hellou kaikki...Mitä neuvoisitte olen viidenlapsen äiti ja mies ystävä joka asuu omassa asunossaan.Mulla avioliitosta ko151833Miksi
Haluisin tietää miksi mieheni aina vain on väsynyt ja haluton?Minussako vika vai miehessäni?4460Neuvoja odottelen
Miten joku voisi neuvoa minua?Olen erossa asunut jo neljä vuotta ja minulla exän kanssa kolme yhteistä lasta lapset asuv192694Neuvoja odotan
Mitä teen kun mieheni ei tee koti hommia ja istuu ja katselee televisiota?Itse nukun sohvalla ja nekään hommat ei kiinos3542Mitä teen kun mies ei ymmärrä
Mitä teen kun miesystäväni ei puhu asioista vaan kiertelee ja kartelee3727