Ketä voi auttaa Kyllitytöä!!Olen viidenlapsen äiti ja olen ollut aikoinani naimisissa ja olen eronnut.Mulla mies ystävä tällä hetkellä ja jonka kanssa on kaksi lasta näistä viidestä.Tiedän että tällä nykyisellä miehelläni on yksi tyttö ennestään ja muita ei ole hänellä ollut kun rupesimme olemaan yhessä.Olemme olleet kolme vuotta ja selvisikin että hänellä tóinen toisella paikkakunnalla ja yksilapsi siellä joka on yhtä vanha kun meijän yhteinen eka lapsemme..Olen aivan panikissa ja hermona mitä teen??Mies haluaa jatkaa ja rakastaa minua..
Nyt ongelma
6
656
Vastaukset
- Lyydia
Voi sinua raukkaa, sinulla on varmasti vaikea tilanne. toivon sinulle voimaa tehdä ratkaisu asian suhteen, mutta pystytkö vielä luottamaan kyseiseen mieheen?itse olen sitä mieltä, että ei se mies siitä miksikään muutu.Sinuna heittäisin miehen pihalle. Jos toista tosissaan rakastaa, ei mene pettämään omaa kultaa.
Haleja, ja parempaa syksyn jatkoa. - eipä käy katteex
kauan olitte olleet yhdessä, ennen kuin aloit odottamaan yhteistä lastanne?
Olimme 2 kuukautta ja kummatkin halusinne heti lapsen.Ja tässä tulos.Olikin kaksi samaan aikaan raskaana.
- petetty
Kyllityttö kirjoitti:
Olimme 2 kuukautta ja kummatkin halusinne heti lapsen.Ja tässä tulos.Olikin kaksi samaan aikaan raskaana.
Kamala tilanne sinulla...mielestäni ainoa ratkaisu tuohon tilanteeseen on heivata se mies, kerran pettäjä - aina pettäjä! ainakin omalla kohdallani näin kävi, mies petti, annoin anteeksi, petti uudelleen luuli että saa jälleen anteeksi...
petetty kirjoitti:
Kamala tilanne sinulla...mielestäni ainoa ratkaisu tuohon tilanteeseen on heivata se mies, kerran pettäjä - aina pettäjä! ainakin omalla kohdallani näin kävi, mies petti, annoin anteeksi, petti uudelleen luuli että saa jälleen anteeksi...
Olen saanut paljon neuvoja mutta sydämmeni sanoo että tunteita on paljon mutta on myös vihaa paljon.Ja toiseksi minua harmittaa että itse olen ollut se kiltti ja istunut lasten kanssa kotona ja toinen viilannut linssiin minkä kerinnyt..Auttaisiko jos näytän että osaan mäkin petää??Mitä mies mahtaisi sanoa??Antaisiko anteeksi??Epäilen että ei antaisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164