Musiikkia kotisivuille

mitenmiten??

elikkäs mikä komento html on että saisin valitsemani kappaleen kuulumaan kotisivuillani?

anteeksi kieleni kömpelyys,mut oon vasta alottelija :))

17

7043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäsynyt

Oikea komento on luonnollisesti 'Play', eli:

Play

• Piru

tuohan vain aukaisee omalta koneeltasi sen ohjelman, joka on määritelty käsittelemään wav-tiedostot.

Ihan hyvin siinä voisi lukea

Osta mopo jookos?

Kysyjä tarkoitti mielestäni sitä, että miten saa esimerkiksi jonkun miditiedoston soimaan taustalla kun sivu avautuu.

ton lisäät sivuus:

http://www.annabella.net/music.html

• hah-hah
        Piru kirjoitti:

tuohan vain aukaisee omalta koneeltasi sen ohjelman, joka on määritelty käsittelemään wav-tiedostot.

Osta mopo jookos?

Kysyjä tarkoitti mielestäni sitä, että miten saa esimerkiksi jonkun miditiedoston soimaan taustalla kun sivu avautuu.

ton lisäät sivuus:

Anna nyt idiootille pyssy että se voi ampua omaan jalkaansa.

Etkä tunnu oikein huumoriakaan ymmärtävän...

• alkuperänen kirjoittaja
        Piru kirjoitti:

Osta mopo jookos?

ton lisäät sivuus:

voiko tiedoston pääte olla mp3 vai täytyykö sen olla aina wav?

Jos täytyy,niin mikä musiikki on sen päätteistä?

• ååna
        Piru kirjoitti:

Osta mopo jookos?

ton lisäät sivuus:

Mitä laitan tuohon "musa.wav" kohtaan 8D pitääkö se musa ladata ensin omille sivuille ja laittaa sen nimi tuohon :D

• wäsynyt

Play

• wäsynyt

Hieno foorumisofta. Ensin sanoo "error, document contains no data" ja viestiä ei näy tuntiin. Sit kun lähettää uudestaan, niin heti ilmestyy vanha...

• alkuperänen
        wäsynyt kirjoitti:

Hieno foorumisofta. Ensin sanoo "error, document contains no data" ja viestiä ei näy tuntiin. Sit kun lähettää uudestaan, niin heti ilmestyy vanha...

en saa toimiin...

• haukku

moi kaikki mulla on sivut.in niin mulla ei toimi noi linkit mitä laittelette

• alkuperänen kirjottaja taas

Jee nyt sain musan kuulumaan,mut mitenkäs saan vielä toimimaan napit, et musan saa pysähtymään jos sivuilla vierailija niin haluaa ja sit toinen nappi, et sen saa taas soimaan.

Tai mitä tästä pitäisi muuttaa,että napit toimisi:
      ja muutenkin saa korjata jos on jotain tosi hassusti!

MUSIC

• .........

Voisiko joku ystävällisesti vastata vielä tähän?

• on omasi
        ......... kirjoitti:

Voisiko joku ystävällisesti vastata vielä tähän?

tai maksat sen soitosta?

• pidäkkö
        on omasi kirjoitti:

tai maksat sen soitosta?

mua iha tyhmänä :D

• ååna

Miten siis tuota musiikkia saa soimaan kottarien taustalle? Pitääkö se oma musa ladata jostain ensin nyt esim. freewebs.comin minun sivustolle? 8D Selittäiskö joku tarkemmin 8D

• paskakakka

Koodissa ei tarvitse olla table ja center komentoja

• web suunnittelia

Korjaa ainakin alkuun tuo < font face="Comic Sans MS" color="00ffff" >. Se ei toimi noin. Pitäisi olla esim. < font face="Verdana" color=" 65bfbf" >. Elä edes kysy, se vain toimii paremmin. Minä tiedän.

Maailmassa on tarpeeksi murheita ja ikäviä asioita ilman, että ihmisiä kiusataan midi-taustamusiikilla. Ihmiset eivät halua kuulla niitä, tämänkin tiedän, usko pois. Vaihda edes tilalle jotain oikeata musiikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe