Alfa Romeo on sitten päättänyt uudistaa lähes koko malliston. Ensi vuonna tulee Breran lisäksi 8C Competizione. Vihdoinkin oikeaa Alfa henkeä 450-500hv ja takaveto! Muutenkin Alfa on tuomassa urheilullisuutta mallistoonsa (159GTA 400 hv sekä Brera GTA 400 hv). Ilmeisesti 159GTA:han onkin tulossa V8 aluksi huhutun 3.2V6 turbon sijaan. Menee tosin osittain Ferrarin mallien kanssa päällekäin tuo 8C, Tosin Ferrareihin hintarakoa jäänee noin 50 000e.
Uusi Alfoja
6
385
Vastaukset
- Jeppe
Mutta varmaan näistä malleista ei nähdä yhtäkään suomessa.Ja kuka ostaisi Suomessa yli 100.000eur maksavan Alfa 8c:n.Ja taitaa olla noi Alfan 8c:t jonotus tavaraa euroopassa rajallisesta valmistus määrästä johtuen.
- Oho
Eiköhän noita 159 GTA ja Brera GTA malleja suomessakin nähdä. Kyllähän katukuvassa näkyy ainakin Helsingissä M3 bemareita ja C-AMG Mersuja. Onhan meillä uusia ferrareitakin suomessa n.50 kpl niin miksi siihen joukkoon ei yksi 8C mahtuisi.
laatu, Itakian laatu... Mulle riitti jo kerrasta.
- Alfamies
Mulla menossa jo toinen 156 ja hyvin pelaa. Nykyinen on 2.5V6 koneella, edellinen oli 2.0TS. Mielenkiinnolla odotan uutta 159:ä, kun pitäisi tämä liisari saada vaihtoon. Ei se sitikan laatukaan automaailman huippua ole :D. Alfaa hauskempaa autoa ajaa saa hakea tuohon hintaan. Niin, onhan ne Ferrarikin italian laatua, puhumattakaan Maserateista, tarkemmin saman yhtiön.
Alfamies kirjoitti:
Mulla menossa jo toinen 156 ja hyvin pelaa. Nykyinen on 2.5V6 koneella, edellinen oli 2.0TS. Mielenkiinnolla odotan uutta 159:ä, kun pitäisi tämä liisari saada vaihtoon. Ei se sitikan laatukaan automaailman huippua ole :D. Alfaa hauskempaa autoa ajaa saa hakea tuohon hintaan. Niin, onhan ne Ferrarikin italian laatua, puhumattakaan Maserateista, tarkemmin saman yhtiön.
ajoin. Eikä minulla sitikkaa ole ollut vuosikymmeneen. Senkään laatu ei kummoinen ollut, koriakaan ei ollut pohjamaalattu upottamalla, oli paljaita peltipintoja ym. Monta todella hyvääkin asiaa oli, vahinko ettei firman nykyomistaja Pösö ole ottanut niitä käyttöön. Muista valmistajista puhumattakaan.
- Alfamies
sitroen kirjoitti:
ajoin. Eikä minulla sitikkaa ole ollut vuosikymmeneen. Senkään laatu ei kummoinen ollut, koriakaan ei ollut pohjamaalattu upottamalla, oli paljaita peltipintoja ym. Monta todella hyvääkin asiaa oli, vahinko ettei firman nykyomistaja Pösö ole ottanut niitä käyttöön. Muista valmistajista puhumattakaan.
Fiateista mulla ei ole kokemusta, mutta oletkos koskaan ajanut Alfaa? Itse olin myyty heti kun 156:sen ratin taaksi pääsin. 2.5V6 myös kulkee loistavasti (7.2s 0-100km/h). Uusi Laguna oli ranskassa vuokralla, oli kyllä usko mennä vehkeeseen. Täysin surkea luomus, kaiuttimetkin särisivät kuin geiger mittari. Silti Clio on/oli pikkuautojen valioluokkaa (meidän vanha kauppakassi). Pointtini on, että yhden auton perusteella ei voi koko maan autoteollisuudesta vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211149Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4143130Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671474
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858