Löytyyköhän mistään ranskalaista ska:ta. Lähinnä bändien nimiä etsin, joiden musiikkia voisin dc :sta hakea?
Joskus löysin netistä ranskankielisen sivun, minne oli listattu suurin osa eurooppalaisista ska-bändeistä. Tuon sivun olen jonnekin kadottanut.
Sitten pannaan jalalla koreasti, kun löytyy! :)
Ranskalainen ska
Annika
2
394
Vastaukset
- Dro
Osta levyt jota kuuntelet... älä lataa mistään...
- Annika
Mainitsin dc :n sillä, en ole löytänyt suomesta yhtään levykauppaa, jossa olisi perushittien lisäksi
skata, jota itse diggailen. Mainitse edes yksi levykauppa, josta löytäisin skata, niin ostaisin heti. Olen menossa lomalla Helsinkiin, joten pitää pitää silmät auki siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111