Onko teidän dogginne ollut minkälainen tuholainen? Meidän koiramme nimittäin on ruvennut syömään aluksi kenkiä ja nyt innostunut maton purkuun, vaikka minkälaisia leluja ja luita pienellä pojallamme kyllä on tarjolla... Tiedän kyllä sen olevan jonkin sortin kapinointia itseäni kohtaan kun päivät olen töissä, mutta miten pääsisi siitä eroon ja minkälaisia virikkeitä olette itse käyttäneet?! muutamalla koiranruokapapanalla täytettyä vessapaperirullaa ja sukkaa olen kokeillut, mutta olisiko jotain muuta mitä vielä voisi kokeilla?!
Kapinallinen!
3
532
Vastaukset
- ja tuhoaa vielä aikuisenaki...
piiloon vaan sellaset esineet joita ei halua koiran syövän.
- Liisi
Tuntuu vaan että jotai kun laitat piiloon niinkun kenkien eteen esteen laittaminen seuraavana oli vuorossa matto ja jos sen laittaa piiloon, mikä on seuraavana vuorossa?!
- zeims diin
Tere
Totean vain, että ei koira tuolla tavalla kapinoi. Se, että se osaisi järkeillä asioita niin, että rikkoopa kostoksi sun esineitä, kun niin pitkäksi ajaksi sen jätät kotiin, vaatii jo kykyä ajatteluun, johon vain ihminen pystyy. Se vain tekee jotain jotain tehdäkseen. Pureskelu on koiralle melko luonteva tapa viihdyttää sitä itseään.
Terv. Zeims Diin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833