http://50centbulletproof.com
Tuollon 50 cent pelin linkki
http://getrichordietryinmovie.com
ja tossen leffan linkki
Peli ilmestyy parin kuukauden pääst enkä malta odottaa. Siin onniiku fiftyn ja G-unitin musaa ja videoita!
Ja leffa tulee joskus nyt syksyllä...
50 cent kirjanki meen huomen ostaa,ku fifty jyrää.
Onks teil mitää G-unitin LP:eitä. Niiku semmosii special editioneit tai mixtapeja?
Ku mullon niit hyllyt täynnä,ja ostin kuukaus sitte get rich or die tryin albumin,mikä on sen eka. Paras G:een biisi onkyl NIGGAS. Se on niin hyvä. Tai sit Beg For Mercyki on iha hyvä,ja samanniminen levy oli UNITIN eka ALBUMI.
Siis ihan best,diggaan kyol Snoop Doggista,ja Eminemistä,N.W.A:sta jne jne.. mut semmonen GANGSTA meininki on hyvää,ja sitku viel läytää hyvän biitin ja oikeet sanotukset,nii:NAPAKYMPPI.
Mä oon kirjottanu kaikki beg for mercyn biisit päuivässä paperille puhtaaks,ja neljä suomensinki.
Ja eminem ja Dr.Dre on parhaat tuottajat...
No,kertokaa,mitä mielt ootte fiftystä,kouluarvostelut,eli 4-10!
50 CENT
5
681
Vastaukset
- Ei näitä t@@s
5/10 hyvä clubi bangreiden tekijä muuten alle keskitason tason himaa ripova mc. noobi miksi kuuntlet fiftyä kuuntele enemmin the gamea, Cysseroa, Quania vita eastwoodia yms ai niin unohdin sä et varmaan tiedä ketä ne ees on.
- The Real
ihan pellejä noi game, 50cent, eminem..
rap oli parhaimmillaan silloin Tupac:in aikana silloin oli oikeeta gangsta musiikkia eikä tätä lässyn lässyn räppiä niinkuin nykyään!!
- paras ja paras<3<3<3
50 cent on niin yvä ja se laulaja on niin komea ja sil on hyvä kroppa!!!!
- viisas rap fani
toi the game pelle pääsi 50 centin avulla julkisuuteen ja sit se the game alko jotain inisee ja sit tuli dissaus biisejä. et mietis kuka on "noobi".
- u-mad
viisas rap fani kirjoitti:
toi the game pelle pääsi 50 centin avulla julkisuuteen ja sit se the game alko jotain inisee ja sit tuli dissaus biisejä. et mietis kuka on "noobi".
Game olis päässy muutenki julkisuuteem, ilman fiddyä, koska oli sianattu Dr.Drelle. Mutta ku halus levyn nopee ulos ja Drellä ollu aikaa ni nää laitto Gamen G-Unitille.
Sit fiddy päätti haukkua Jadakissiä, Fat Joeta ja Nassia jotka Game tuns...joka päätti olla lähtemättä tähän beeffiin mukaa, jolloin fiddy heitti Gamen ulos G-unitista. Tämän jälkee tais tulla 300bars jossai Game sit haukku fiddyä/g-unitia...go do your homework
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358