50 CENT

Jerry Low

http://50centbulletproof.com

Tuollon 50 cent pelin linkki

http://getrichordietryinmovie.com

ja tossen leffan linkki

Peli ilmestyy parin kuukauden pääst enkä malta odottaa. Siin onniiku fiftyn ja G-unitin musaa ja videoita!

Ja leffa tulee joskus nyt syksyllä...

50 cent kirjanki meen huomen ostaa,ku fifty jyrää.

Onks teil mitää G-unitin LP:eitä. Niiku semmosii special editioneit tai mixtapeja?
Ku mullon niit hyllyt täynnä,ja ostin kuukaus sitte get rich or die tryin albumin,mikä on sen eka. Paras G:een biisi onkyl NIGGAS. Se on niin hyvä. Tai sit Beg For Mercyki on iha hyvä,ja samanniminen levy oli UNITIN eka ALBUMI.

Siis ihan best,diggaan kyol Snoop Doggista,ja Eminemistä,N.W.A:sta jne jne.. mut semmonen GANGSTA meininki on hyvää,ja sitku viel läytää hyvän biitin ja oikeet sanotukset,nii:NAPAKYMPPI.

Mä oon kirjottanu kaikki beg for mercyn biisit päuivässä paperille puhtaaks,ja neljä suomensinki.

Ja eminem ja Dr.Dre on parhaat tuottajat...

No,kertokaa,mitä mielt ootte fiftystä,kouluarvostelut,eli 4-10!

5

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näitä t@@s

5/10 hyvä clubi bangreiden tekijä muuten alle keskitason tason himaa ripova mc. noobi miksi kuuntlet fiftyä kuuntele enemmin the gamea, Cysseroa, Quania vita eastwoodia yms ai niin unohdin sä et varmaan tiedä ketä ne ees on.

• The Real

ihan pellejä noi game, 50cent, eminem..
        rap oli parhaimmillaan silloin Tupac:in aikana silloin oli oikeeta gangsta musiikkia eikä tätä lässyn lässyn räppiä niinkuin nykyään!!

• paras ja paras<3<3<3

50 cent on niin yvä ja se laulaja on niin komea ja sil on hyvä kroppa!!!!

• viisas rap fani

toi the game pelle pääsi 50 centin avulla julkisuuteen ja sit se the game alko jotain inisee ja sit tuli dissaus biisejä. et mietis kuka on "noobi".

• u-mad
        viisas rap fani kirjoitti:

toi the game pelle pääsi 50 centin avulla julkisuuteen ja sit se the game alko jotain inisee ja sit tuli dissaus biisejä. et mietis kuka on "noobi".

Game olis päässy muutenki julkisuuteem, ilman fiddyä, koska oli sianattu Dr.Drelle. Mutta ku halus levyn nopee ulos ja Drellä ollu aikaa ni nää laitto Gamen G-Unitille.

Sit fiddy päätti haukkua Jadakissiä, Fat Joeta ja Nassia jotka Game tuns...joka päätti olla lähtemättä tähän beeffiin mukaa, jolloin fiddy heitti Gamen ulos G-unitista. Tämän jälkee tais tulla 300bars jossai Game sit haukku fiddyä/g-unitia...go do your homework

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe