REMU diamonds are forever

pete

Moro! kävin eilen 30.09 katsomassa jyväskylässä keikan ja ravintola gigglinmarlin oli täynnä porukkaa! tosi hyvä tunnelma ja REMU innostui vetämään täysillä ja kyllä tykitti hienosti!! satuin olemaan huippupaikalla kun keikka loppui niin kättelin rockin kuninkaan vaikka oli turvamiesten keskellä!! 90-luvulla kävin katsomassa kuusi kertaa silloista kokoonpanoa. 94 soittivat eka kerran americanossa roadrunner tourilla..

4

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papapa

miltä kuulosti Ganesin uudet piisit? Vai ei kai ne nyt ainoastaan vanhoja soita?

Get onia ei varmaan tullut, kun remu sanoi 90-luvun alussa, ettei hän sitä 10 vuoden päästä soita vaikka maksettaisiin mitä, koska ajat menee eteenpäin ja ei hän voi enää sitä vetää vanhempana

• pete

moro.. kuulosti yllättävän hyvältä. vanhoista biiseistä oli tehty uusia versioita vanhoja hittejä vedettiin entiseen malliin..do you wanna dance,say mama,ridin ridin,bourbon street ym. ihme kyllä get on tuli mutta sitä oli vähän muuteltu. olen hurriganes fani ja kaikki cd ja kirjat mitä on julkaistu niin olen ostanut. kaverilla on valokuva vuodelta -73 hurriganesista a4 kokoinen! siitä on tarjottu 1000 euroa.

• Keep on knockin`

Jep.Keikka Gigglin` Marlinissa oli yx parhaista
      aikoihin. Jengiä v...usti ja kunnon rock meininki!!

• pete

totta.. oli tosiaan aistittavissa että heput todella nautti soittamisesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      103
      1747
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1551
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1215
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe