Moro! kävin eilen 30.09 katsomassa jyväskylässä keikan ja ravintola gigglinmarlin oli täynnä porukkaa! tosi hyvä tunnelma ja REMU innostui vetämään täysillä ja kyllä tykitti hienosti!! satuin olemaan huippupaikalla kun keikka loppui niin kättelin rockin kuninkaan vaikka oli turvamiesten keskellä!! 90-luvulla kävin katsomassa kuusi kertaa silloista kokoonpanoa. 94 soittivat eka kerran americanossa roadrunner tourilla..
REMU diamonds are forever
4
914
Vastaukset
- papapa
miltä kuulosti Ganesin uudet piisit? Vai ei kai ne nyt ainoastaan vanhoja soita?
Get onia ei varmaan tullut, kun remu sanoi 90-luvun alussa, ettei hän sitä 10 vuoden päästä soita vaikka maksettaisiin mitä, koska ajat menee eteenpäin ja ei hän voi enää sitä vetää vanhempana- pete
moro.. kuulosti yllättävän hyvältä. vanhoista biiseistä oli tehty uusia versioita vanhoja hittejä vedettiin entiseen malliin..do you wanna dance,say mama,ridin ridin,bourbon street ym. ihme kyllä get on tuli mutta sitä oli vähän muuteltu. olen hurriganes fani ja kaikki cd ja kirjat mitä on julkaistu niin olen ostanut. kaverilla on valokuva vuodelta -73 hurriganesista a4 kokoinen! siitä on tarjottu 1000 euroa.
- Keep on knockin`
Jep.Keikka Gigglin` Marlinissa oli yx parhaista
aikoihin. Jengiä v...usti ja kunnon rock meininki!!- pete
totta.. oli tosiaan aistittavissa että heput todella nautti soittamisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985