Osaako kukaan sanoa mistä sais tilattua / ostettua tuon Final Fantasy Advent children dvd:n.
Oon käyny läpi tusinan verkkokauppaa ja liikettä mutta eipä ole vielä eteen tullut.
Ei viitsis tota alkaa laittomasti lataileen.
advent children
6
1190
Vastaukset
- Lauren
...taida vielä löytyä mistään verkkokaupasta, kun ei oo vissiin jenkeissäkään vielä julkaistu.
- FF-ölli
Eipä ole koko adventtia kuulunut Suomeen päin. Tuskin vielä aikoihin. Mutta olen kuullut, että sen saisi (laittomasti) ladattua netistä.
Mutta onko lainkaan varmaa, tuleeko AD Suomeen lainkaan? - realcrash
Imuroin sen kuukasi sitten eng. sub:illa
- Miguelll
www.casablanca.fi tuolta saa 2006 puolella tilattu advent childrenin suomenkielisillä teksteillä
- Tazhpa
Filmifriikki ilmoitti, että DVD olisi saatavilla helmikuussa Suomessa, ilmeisesti japaniksi puhuttuna ilman englanninkielisten tekstitysten polttoa suoraan elokuvaan (kuten esim. briteillä on tapana tehdä ranskalaisille elokuville). Lisää tietoa saa postittelemalla Filmifriikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012