Kertokaapas arvoisat asiantuntijat...
Kelpaako tuommoset dj-käyttöön tarkoitetut Geminit, Numarkit, Stantonit ja Technicsit vanhojen humppalevyjen soittamiseen? Lähinnä kiinnostaa noiden mallien hinnastojen alkupään soittimet. Budjetti alle 200e. Pro Jectit yms. menee jo liian kalliiksi, ja hakusessa olisi uusi edukas soitin, jolla vielä jotain tekeekin.
Pystyykö levarin liittämään suoraan vahvistimeen line-in:iin, vai tarvitseeko erikseen etusen?
kokemuksia vinyylisoittimista?
3
1165
Vastaukset
- hörhö
DJ-soittimet saattavat enemmällä kuuntelulla kyntää levyjä huonoon kuntoon. Jos haluat uutena ostaa niin sinuna venyisin tuohon pro-jectin halvimpaan malliin 250€. On palkittu ja kehuttu. Jos vain on liian kallis, niin etsi joku laadukas käytettynä.
Jos vahvistimessasi on phono-liitäntä niin sinne käy. Line-in liitäntään tarvitset riaa-etusen. Tosin joihinkin soittimiin riaa on sisäänrakennettuna.- soittimet
Ne ei kyllä kynnä mitään rikki. Samat säännöt pätee kuin muissakin, eli säädöt kunnossa, kunnolliset ja ehjät rasiat / neulat ni pelaa hyvin. Suurimmat erot muihin vehkeisiin taitaa olla dj käyttöön tehtyjen soittimien tukevampi rakenne ja kestävät rakenteet suurimpaan osaan muista verrattaessa.
- HarryX
No eipä Projectin halvin malli mene paljoa yli budjetin, varmasti hintansa arvoinen. Olenhan itse kuullut ja ollut osallisena arvostelun tekoon.
Joka löytyy täältä, http://www.hififoorumi.net
Peruslaadukas soitin, kunnon phonoetusen kanssa jopa hyväkin. Myöhemmin sitten äänirasiat jne kiertoon niin jopa laadukaskin peli. Minä jostain syystä vieroksun noita Dj-soittimia.. Ihan äänenlaadullisin perustein mikä vakiona tuskin on mikään mainio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096