kokemuksia vinyylisoittimista?

uusi levari

Kertokaapas arvoisat asiantuntijat...

Kelpaako tuommoset dj-käyttöön tarkoitetut Geminit, Numarkit, Stantonit ja Technicsit vanhojen humppalevyjen soittamiseen? Lähinnä kiinnostaa noiden mallien hinnastojen alkupään soittimet. Budjetti alle 200e. Pro Jectit yms. menee jo liian kalliiksi, ja hakusessa olisi uusi edukas soitin, jolla vielä jotain tekeekin.

Pystyykö levarin liittämään suoraan vahvistimeen line-in:iin, vai tarvitseeko erikseen etusen?

3

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörhö

DJ-soittimet saattavat enemmällä kuuntelulla kyntää levyjä huonoon kuntoon. Jos haluat uutena ostaa niin sinuna venyisin tuohon pro-jectin halvimpaan malliin 250€. On palkittu ja kehuttu. Jos vain on liian kallis, niin etsi joku laadukas käytettynä.

Jos vahvistimessasi on phono-liitäntä niin sinne käy. Line-in liitäntään tarvitset riaa-etusen. Tosin joihinkin soittimiin riaa on sisäänrakennettuna.

• soittimet

Ne ei kyllä kynnä mitään rikki. Samat säännöt pätee kuin muissakin, eli säädöt kunnossa, kunnolliset ja ehjät rasiat / neulat ni pelaa hyvin. Suurimmat erot muihin vehkeisiin taitaa olla dj käyttöön tehtyjen soittimien tukevampi rakenne ja kestävät rakenteet suurimpaan osaan muista verrattaessa.

• HarryX

No eipä Projectin halvin malli mene paljoa yli budjetin, varmasti hintansa arvoinen. Olenhan itse kuullut ja ollut osallisena arvostelun tekoon.
      Joka löytyy täältä, http://www.hififoorumi.net

Peruslaadukas soitin, kunnon phonoetusen kanssa jopa hyväkin. Myöhemmin sitten äänirasiat jne kiertoon niin jopa laadukaskin peli. Minä jostain syystä vieroksun noita Dj-soittimia.. Ihan äänenlaadullisin perustein mikä vakiona tuskin on mikään mainio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe