Iltaa...............................................
....................................................
AJATTELIN ihan toivottaa.....=:8))))))))))))))))))))
Hyvää....
24
944
Vastaukset
- TrueLady
hyvää iltaa sullekin =)))
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
just tulin saunasta......=:0))))))))))))))))))))))))
siinäpä yks perisuomalainen ilo jota en oo koskaan kunnolla ymmärtäny.
TrueLady kirjoitti:
siinäpä yks perisuomalainen ilo jota en oo koskaan kunnolla ymmärtäny.
ja saunan jälkeen kylmä olut.... Jestas mikä taivas....=:0))))
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
ja saunan jälkeen kylmä olut.... Jestas mikä taivas....=:0))))
koska en juo olutta, en myöskään välitä saunomisesta =O) Voi että.. melki 40 vuotta totaki älyvväläystä sain oottaa.
mour,mour
- amaryllie
vaan................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- amaryllie
BBrunetti kirjoitti:
pisteitä:::::::::::::::::::::::::::::::::::::0))))))
vaan olekkin!!!!
mä olen niin tykästynyt heittelemään kaikenlaisia merkkejä ympäriinsä................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
senkin uhalla, että joku vielä minulle suuttuu!!!!!!!!!!!!!!!!!...............,,, amaryllie kirjoitti:
vaan olekkin!!!!
mä olen niin tykästynyt heittelemään kaikenlaisia merkkejä ympäriinsä................!!!!!!!!!!!!!!!!!!
senkin uhalla, että joku vielä minulle suuttuu!!!!!!!!!!!!!!!!!...............,,,On.....,,,,,.... käyttämistä varten....,,,,...''''''=:0)))))))))
- amaryllie
BBrunetti kirjoitti:
On.....,,,,,.... käyttämistä varten....,,,,...''''''=:0)))))))))
samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.........................................
- AMR-52
...Brune,vuodenvaihtees tulee kuluneeksi ajanlaskun alusta 3milj.795800 tuntii...))) perskutarallaa,jos ois joka tunnist saanu nykyrahaa 12e/h, vois jo siirtyy valmiisiin tupakoihin...)))))
- varatartsan
Oikein hyvää iltaa toivottaa takaisin...:o\
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
kuis huiskii....=:0))
huiskii...ihan hyvin...kissaa silitellessä. :o)
varatartsan kirjoitti:
huiskii...ihan hyvin...kissaa silitellessä. :o)
Näköjään taasen makoilee vaatekaapis....Ja tieten mun hyllyl..... Invaa kun kaikki vaatteet on kissan karvassa..... samperi sentään....=:0/
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
Näköjään taasen makoilee vaatekaapis....Ja tieten mun hyllyl..... Invaa kun kaikki vaatteet on kissan karvassa..... samperi sentään....=:0/
harjaamisesta tämä tapaus. Pakko harjata pari kertaa päivässä. Lähtee paljon karvaa, riittää täälläkin sinne komeroon...:o\
varatartsan kirjoitti:
harjaamisesta tämä tapaus. Pakko harjata pari kertaa päivässä. Lähtee paljon karvaa, riittää täälläkin sinne komeroon...:o\
tai niistä vois tehdä toisen kissan...hih....=:0)))
- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
tai niistä vois tehdä toisen kissan...hih....=:0)))
heitit tosi hyvän...:o)
varatartsan kirjoitti:
heitit tosi hyvän...:o)
kerran oli lehdessä muuten juttua et yks collien omistaja oli kerännyt karvat talteen ja tehnyt niistä lankaa..... kuulemma lämpimiä tumppuja villasukkia tulee.....=:0)))))
Kai sillä oli sit monta koiraa....
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047