Täällä on ilmeisesti kokoontunut kaikki jättikulliset suomalaisuroot, joten pieni kysymys on paikallaan.
Missä pidätte sitä kaluanne vaikka urheillessa. Jos katsotaan vaikka mitä atleetteja heillä on aivan normaalit pippelit vaikka olisi minkälainen lihaskimppu. Miltä näyttäisi vaikka hoikka korkeushyppääjä jos sillä roikkuisi 20 senttinen kalu housunlahkeesta tai tumma spritteri tekemässä voimisteluliikkeitä ranteenvahvuinen molo lahkeessa pullottaen.
Asustaako täällä jokin erikoinen miesyhteisö jolle on ensin kasvanut kyrpä ja sen jälkeen siihen on tullut lisukkeeksi, kuin pahkaksi äijä kylkeen.
VOISIKO OLLA MAHDOLLISTA, ETTÄ TE MOLON OMISTAJAT VALEHTELETTE?
Kuinka elää jättimelan kanssa?
12
4828
Vastaukset
Että osa viesteistä on ns tikkukyrpien lähettämiä päiväunien uudelleen kelausta tällä foorumilla.
Itselläni on tuo mainitsemasi 20cm,mutta tosin vain erektiossa-paksuudet jätän tällä kertaa arvon feministien arvuuteltavaksi.- Mr Long
eli itselläni on 20-21 cm pitkä penis eikä tarvitse häpyluuhun painaa mittanauhaa.
Levossa penikseni on noin 13-14 cm, joten kyllä se nyt housuissa kulkee mukana.
Kyllähän se tuntuu uskomattomalta, että tällä foorumilla olisi melkein joka toisella se 20 cm tai yli, kun sellainen on vain noin 1-2 % miehistä.
Miksi kalun koolla on/olisi sitten niin suuri merkitys? Jos naiselle ei pieni kalu riitä, niin harrastakaa sitten fistausta (nyrkkipanoa).
- Well-hung
Urheillessani voin pitää brief-mallisia alushousuja. Ne antavat isollekin kalulle tarvitsemani tuen. Ostan aina XL-kokoa, vaikka muuten L-koko riittäisi. Boxereissa penikseni heiluu liikkuessani tai jopa luiskahtaa lahkeesta. Etkö ole ollut vielä armeijassa tai käynyt milloinkaan uimahallin saunassa? Me heteromiehetkin vilkaisemme muiden miesten vehkeet. Käypä uimassa, jos ehdit koulunkäynnin ja netissä roikkumisen ohessa. Varmaan huomaat velttojen penisten suuren kokoeron. Erektiossa penisten kokoero voi pienentyä, mutta säilyy suurena meidän poikkeuksellisen isokaluisten ja normaalia pienempikaluisten välillä. Ja vielä: kaikki isokaluiset eivät todellakaan ole atleetteja. Kaltaisiani isolla varustettuja lienee noin 0,1 % miehistä. Suotta kadehdit, koska ei ole aivan ongelmatonta olla isokaluinen. Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että monet pojat ja miehet varmasti valehtelevat sen pituuden netissä.
- siis
Kun sanoit, ettei ole aivan ongelmatonta olla isokaluinen, niin minkälaisia ongelmia siitä sitten voi olla? Kiinnostaisi vain tietää... voiko isosta olla jopa enemmän haittaa kuin hyötyä?
- Well-hung
siis kirjoitti:
Kun sanoit, ettei ole aivan ongelmatonta olla isokaluinen, niin minkälaisia ongelmia siitä sitten voi olla? Kiinnostaisi vain tietää... voiko isosta olla jopa enemmän haittaa kuin hyötyä?
En tiedä, millaista seksi on pienemmällä, koska minulla on ollut 16-vuotiaasta asti iso. Peniksen suuresta koosta arvelen kuitenkin olevan enemmän hyötyä kuin haittaa. Nautinnollista seksi useimmiten on, mutta monet naiset esineellistävät isokaluisen miehen eli häntä halutaan vain ison kalun vuoksi ja heitetään ulos kertapanon jälkeen. Tavallinen kommentti: "Liian iso ja liian raju." Pari-kolme naista on sanonut, etteipä onnistu noin isolla. Pohjaan saakka työntyessäni valittavat naiset kipua. Nuorempana oli vaikeuksia löytää sopivia kondomeita ja oli kiusallista ährätä liian tiukkaa kondomia paikalleen. Nykyisin on saatavana leveydeltään sopivia kondomeita, mutta liian lyhyitä ne ovat. Runsaan liukuvoiteen käyttäminen auttaa aktissa. En uskalla päästää naista päälleni, koska pelkään, että kaluni vaurioituu, kun nainen työskentelee päälläni eikä pysty ottamaan kaluani sisään kuin osittain. Onneksi muutama tavallinen asento sopii minullekin, mm. lähetyssaarnaajan asento. Pidän pitkäjalkaisia naisia kiihottavina. Lopuksi huvittava kokemus Helsinki-Vantaan lentoasemalta silloin kun turvamiehet kopeloivat vielä käsin lentomatkustajia. Turvatarkastaja iski kouransa reisiení ympärille, ensin oikean ja sitten vasemman reiden. Penikseni oli väljien housujeni vasemmassa lahkeessa ja hän tarrasi keskelle kaluani vasemmalla kourallansa. Hän punastui ja siirsi kiireesti kätensä alemmaksi sanomatta sanaakaan. En ole milloinkaan sen jälkeen nähnyt yhtä nolon näköistä miestä.
- siis
Well-hung kirjoitti:
En tiedä, millaista seksi on pienemmällä, koska minulla on ollut 16-vuotiaasta asti iso. Peniksen suuresta koosta arvelen kuitenkin olevan enemmän hyötyä kuin haittaa. Nautinnollista seksi useimmiten on, mutta monet naiset esineellistävät isokaluisen miehen eli häntä halutaan vain ison kalun vuoksi ja heitetään ulos kertapanon jälkeen. Tavallinen kommentti: "Liian iso ja liian raju." Pari-kolme naista on sanonut, etteipä onnistu noin isolla. Pohjaan saakka työntyessäni valittavat naiset kipua. Nuorempana oli vaikeuksia löytää sopivia kondomeita ja oli kiusallista ährätä liian tiukkaa kondomia paikalleen. Nykyisin on saatavana leveydeltään sopivia kondomeita, mutta liian lyhyitä ne ovat. Runsaan liukuvoiteen käyttäminen auttaa aktissa. En uskalla päästää naista päälleni, koska pelkään, että kaluni vaurioituu, kun nainen työskentelee päälläni eikä pysty ottamaan kaluani sisään kuin osittain. Onneksi muutama tavallinen asento sopii minullekin, mm. lähetyssaarnaajan asento. Pidän pitkäjalkaisia naisia kiihottavina. Lopuksi huvittava kokemus Helsinki-Vantaan lentoasemalta silloin kun turvamiehet kopeloivat vielä käsin lentomatkustajia. Turvatarkastaja iski kouransa reisiení ympärille, ensin oikean ja sitten vasemman reiden. Penikseni oli väljien housujeni vasemmassa lahkeessa ja hän tarrasi keskelle kaluani vasemmalla kourallansa. Hän punastui ja siirsi kiireesti kätensä alemmaksi sanomatta sanaakaan. En ole milloinkaan sen jälkeen nähnyt yhtä nolon näköistä miestä.
aika hauska toi lentokenttäjuttu :).Olen miettinyt voiko olla vaikeampaa saada seisomaan jos on iso? Ja varmaan on yleisempää että ne miehet, joilta vähenee halut kondomin kanssa, niin ovat juuri isoja, kerta ne kondomit silloin voi tuntua epämukavilta...se on kyllä vähän harmillista
- Mediocre
Well-hung kirjoitti:
Mielenkiinto heräsi! Kerro lisää kokemuksistasi ison kalun kanssa. Olivatko luokkatoverisi koulussa kateellisia sinulle? Alkoiko siittimesi kasvaa muita aiemmin? Onko se siis aina ollut muita isompi?
Millaista oli armeijassa? Saitko lempinimiä? Itse muistan armeija-ajoilta muutaman tyypin, joita kutsuttiin näiden peniksien koosta johdetuilla lempinimillä. Osa heistä tosin toi tätä ominaisuuttaan itsekin aktiivisesti esille (esim. juoksentelemalla munasillaan pitkin kasarmin käytäviä). Tuijottavatko ihmiset vehjettäsi yleisissä suihkutiloissa, saunassa tai miestenhuoneissa?
Onko kalusi koko yleinen vitsailun aihe (mies)tuttavapiirissäsi? Entä oletko joutunut outoihin tilanteisiin sekasaunoissa? Mainitsit, että jotkut naiset haluavat sinua vain kalusi vuoksi? Mistä he ovat saaneet tietää asiasta? Kulkeeko kalusi koosta juoruja? Onko tästä seurannut suoria iskuyrityksiä?
Itselläni on aika pitkälle normaalikokoinen penis, joka levossa näyttää turhankin mitättömältä. Ei siihen kukaan normaalisti kiinnitäkään huomiota ja tyttöystävän mielestä se on (tietenkin) valtavan suuri.
Joskus toivoisin, että omakin kaluni olisi selkeästi keskivertoa isompi, vaikka en usko, että sillä olisi suurtakaan merkitystä ainakaan seksin laadun suhteen. Mutta olisihan se hienompaa kantaa moista saunailloissa ja yleisillä uimarannoilla. Mutta aina ei voi voittaa. Ja pärjäähän tälläkin. - Nautiskelija
Well-hung kirjoitti:
Omasta puolesta pari lisäystä ison koon haittapuolista. Vaikkei itsellä ihan jättivehjettä ole niin silti häiritsee vähän se kun joskus ammattilaisetkin pitävät kättä välissä ettei pääse pohjaan asti.
Toinen häiritsevä asia on se kun joskus pöntöllä isolla asialla istuessa vehje ottaa pytyn sisäreunaan jos kumastuu ottamaan lattialta jotain. - Well-hung
siis kirjoitti:
aika hauska toi lentokenttäjuttu :).Olen miettinyt voiko olla vaikeampaa saada seisomaan jos on iso? Ja varmaan on yleisempää että ne miehet, joilta vähenee halut kondomin kanssa, niin ovat juuri isoja, kerta ne kondomit silloin voi tuntua epämukavilta...se on kyllä vähän harmillista
On, mutta onneksi se koveneekin tarpeeksi kiihottuessani. Toisinaan se vaan teettää kovasti töitä. Mulla ainakin on häirinnyt, mutta kaikilla miehillä se ei liene koosta kiinni.
- Well-hung
Mediocre kirjoitti:
Mielenkiinto heräsi! Kerro lisää kokemuksistasi ison kalun kanssa. Olivatko luokkatoverisi koulussa kateellisia sinulle? Alkoiko siittimesi kasvaa muita aiemmin? Onko se siis aina ollut muita isompi?
Millaista oli armeijassa? Saitko lempinimiä? Itse muistan armeija-ajoilta muutaman tyypin, joita kutsuttiin näiden peniksien koosta johdetuilla lempinimillä. Osa heistä tosin toi tätä ominaisuuttaan itsekin aktiivisesti esille (esim. juoksentelemalla munasillaan pitkin kasarmin käytäviä). Tuijottavatko ihmiset vehjettäsi yleisissä suihkutiloissa, saunassa tai miestenhuoneissa?
Onko kalusi koko yleinen vitsailun aihe (mies)tuttavapiirissäsi? Entä oletko joutunut outoihin tilanteisiin sekasaunoissa? Mainitsit, että jotkut naiset haluavat sinua vain kalusi vuoksi? Mistä he ovat saaneet tietää asiasta? Kulkeeko kalusi koosta juoruja? Onko tästä seurannut suoria iskuyrityksiä?
Itselläni on aika pitkälle normaalikokoinen penis, joka levossa näyttää turhankin mitättömältä. Ei siihen kukaan normaalisti kiinnitäkään huomiota ja tyttöystävän mielestä se on (tietenkin) valtavan suuri.
Joskus toivoisin, että omakin kaluni olisi selkeästi keskivertoa isompi, vaikka en usko, että sillä olisi suurtakaan merkitystä ainakaan seksin laadun suhteen. Mutta olisihan se hienompaa kantaa moista saunailloissa ja yleisillä uimarannoilla. Mutta aina ei voi voittaa. Ja pärjäähän tälläkin.Ensimmäiset mielikuvani ovat vasta 8 - 10 -vuotiaasta. Se oli jo silloin isompi kuin kavereillani. Kun leikittiin, mentiin joskus piiloon vertailemaan niitä. Jotkut kaverit sanoivat, että sinulla on yhtä iso kuin aikuisilla miehillä. Paitsi ettei se ollut yhtä iso kuin joillakin aikuisilla. Yhdellä isäni työkaverilla oli hurjan iso ainakin pikkupojan vinkkelistä. Muutimme, joten viimeksi näin hänet ollessani 12-vuotias. Nyt aikuisena arvelen hänen olevan suurin piirtein samaa kokoa kanssani. Koulussa peitin sukupuolielimeni pyyhkeellä suihkuun mennessäni. Tietysti pojat tiesivät kokoni, ja jotkut tytötkin, mutta onneksi siitä ei tehty numeroa. Tytöt ihailivat enemmän komeita poikia ja vain jotkut pojat kaluni kokoa.
Penikseni rupesi kasvamaan 13-vuotiaana ja kasvu jatkui vielä 16-vuotiaana. Kun 17-vuotispäiväni lähestyi, ei se enää kasvanut pituutta, eikä paksuuttakaan huomattavasti.
Armeijassa oli eri meininki. Minulle mesottiin tai naljailtiin siitä koko palvelusajan. Minua kutsuttiin yksinkertaisesti isokyrpäiseksi tai -kaluiseksi, varsinaista lempinimeä ei ollut. Kävimme usein komppanian poikien kanssa kaljalla. Kun nousin mennäkseni kuselle, lähti toisista pöydistä monesti jopa kymmenen muiden komppanioiden miestä perääni. Ymmärsin syyn ja toimitin asiani keskimmäisellä pisuaarilla yrittämättäkään peitellä penistäni. Katselijoita riitti. Saunassa ei niinkään naljailtu, mutta usein joku rupesi ihmettelemään sen isoa kokoa velttona. Joudun nimittäin istumaan niin, että se roikkuu lauteen reunalta, sillä ei ole kiva antaa sen koskettaa kuumaa ja ehkä epähygienistä laudetta ja vielä niin, että saatan usein istuutua vehkeitteni päälle.
Uimahallissa minua on aina tuijotettu. Käyn tosin harvoin uimassa. Miestuttavapiirissä minua on kutsuttu mm. Ori-Maraksi ja Masai-Maraksi. Kun naiset ovat lähestyneet minua, ovat jotkut kertoneet kuulleensa siitä toisilta naisílta, yksi nainen oli saanut vihiä miespuoliselta työkaveriltani! Juoruista en ole tietoinen, mutta on minua yritetty iskeä aika usein ja olen joutunut torjumaan naisia. Syy on saattanut olla se, että väsyneenä en saa millään keinolla erektiota, joten on parasta välttää tilanne. Lääkäriin en ole vielä turvautunut.
Olet oikeassa siinä, ettei suuresta koosta ole seksin laadun takaajaksi. Muusta se on kiinni. Mutta ehkä iso on parempi kuin kovin pieni. Itse olen ollut tyytyväinen penikseni kokoon, vaikka huonoina hetkinä olen manannut suuren kaluni hyödyttömän isoksi. Olisikohan elämä onnellisempaa, jos olisin komea normaalikokoisen peniksen omistaja. Sitä en voi tietää. On tyydyttävä siihen, mitä olen syntymälahjana saanut. Niin kannattaa muidenkin ajatella itsestään. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen.
- Poju
Mitenkä pitkään teillä muilla on penis kasvanut?
Itse olen tällä hetkellä 20v ja penis 19cm.
19 vuotiaana se oli vielä 18cm. - halojaa
Se ei vlttämättä ole levossa mikään metrimakkara?
Itellä levossa joku 10 senttinen maks. ja seisokissa 18 /13 ja ihan on kuulemma täytetty olo ollut naisilla että semmossta !!'
Ei se lepotila sitä kokoa kerro ,yrittäkää nyt ymmärtää se jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883