Mielipide kysely kaiken ikäisille! Ottakaa kantaa...
Ikä ja sukupuoli? Tykkäättekö olla alistaja vai alistettu? Miksi? Mistä pidätte?
Vastaan itse tähän myös...
Olen nainen ja 18 vuotias. Pidän siitä että minua alistetaan ja kuritetaan. Toisinaan on ihanaa jos poikaystäväni lyö minua pakaralle niin että sitä oikein nipistelee. Kunnon otteet ja tuhmien puhuminen saa minut entistä kiimaisemmaksi. Kuristaminen ja väkisin ottaminen on ihanaa! Käsiraudat puuttuu, mutta ne hankitaan tulevaisuudessa ja hätä tilanteessahan voi keksiä omat sitomis konstit!
Alistaja vai alistettu?
6
2577
Vastaukset
- olla
Olen 48v mies haluan olla alistettu,tykkään olla naisille wc-pytty.Haluan että nainen pakottaa nuolemaan pyllyä kun pieree,haluan että nainen pissii ja kakantaa suuhuni ja nuolettaa pillun ja pyllynreijän puhtaaksi!
- kristine*
nainen 17.
tykkään olla alistettu, kun mua käsketään ja pakotetaan tekeen kaikkea. käsiraudat on must ja sänkyyn saa myös sitoa köydellä kädet. ihaninta olis jos sitois jokasen raajan erikseen sängyn kulmiin et ois X-asento.
ja ku revitään hiuksista jos ei tottele ;) - Pete-75
Mä tykkään alistaa. Hallita ja pakottaa. Tietysti sovituissa rajoissa. Niin että molemmat nauttivat.
- bmad-29
Olen 29v. mies, alistuva (dominointi
ei luonnu). Pidän hyvänäköisistä ehkä lievästi gootahtavista naisista, siroista, mutten välttämättä kovin pienistä alistamassa minua ja panemassa käsirautoihin. Pitää olla sotilaskäsiraudat, ei mitkään lelut, sillä leluista en kiihotu.
Kaikki fetissit käyvät. Piiska,
steariini, paska, handsmother, tukkapölly, läimäyttely (esim. naamalle)... ym. kirjoitelkaa bmad-29@city.fi jos dominoivia naisia kiinnostaa vaihtaa mailia.
Ps. en ole yksinäinen. Moi
Roolini on olla alistajana, vaikka toistakin puolta on tullut kokeiltua, mutta en saa siitä yhtään mitään irti.
Menetelminä käytän kaikkia " normaaleja" fyysisiä ja verbaalisia alistamisen muotoja. Myös breath play eri muodoissa on mukana, toki vain yhteisellä suostumuksella.
Koska olen myös nylonfetisti, niin käytän usein sitomiseen myös nylonsukkia ja sukkahousuja.
T. RockariPappiStockari
stockingmask@suomi24.fi- alistettu
minun tyttöystäväni istuu päälläni ja läpsii minua naamaan päivittäin, hän läpsii minua myös yleisillä paikoilla kuten esim. kaupassa, kaupungilla, ravintoloissa, tuttujen edessä... ja joka kerta lopettaa vasta kun naamani on aivan punainen, se on niin kiihottavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955