Oottekos huomanneet kun naiset täyttää 40v niin muuttuvat niin tätimäisiksi-leikataan hiukset lyhyiksi ja kiharretaan,vaatetus muuttuu vanhanaikaiseksi,eikä pidetä itsestä huolta,nyhjötetään kotona kutoen sukkaa ja tapellaan ukkojen kanssa.Ei ihme että miehet hakee nuorempaa seuraa,kun oma akka näyttää kuin jokin 70-80 vuotias-Miettikää naiset vähän että mitä tuhoa aiheutatte itsellenne?En nyt yleistä kaikkia mutta suurin osa on näitä tätimäisiä.
Naiset 40+
78
6851
Vastaukset
- siistimmät lyhyinä
ja hyvinleikattuina kuin pitkinä ja hapsottavina,se vasta pateettista on!
- female 43v
40 miehet alkavat ukkoontua, rupistua, kaljamahottua, viriliteetti huonontuu. Samanikäinen nainen alkaa elää parasta aikaansa seksuaalisesti ja tarvitsisi 10 v nuoremman miehen, ehdottomasti. Pitkät hiukset eivät sovi keski-ikäisille naisille. Keski-ikäisen naisen ei tarvi näyttää teinitytöltä tai prostioidulta, vaikka tällaistahan miehet haluavat. Jos nainen esiintyy näin (suomal)on hän huora, (venäl&thai) niin-niin-ihana-naisellinen ja viisas nainen , kun myy itseään. Pirukaan äijien aivoituksia ymmärrä, kohan kähisevät. Aamuajatuksin ja lähdettävä duuniin, tsau.
- Flegmis
Mielestäni 'mömmähtäminen' on miehillä yleisempää kuin naisilla mutta ei toimita yleistää.
Tosin täytyy tunnustaa, että 60 vaiheessa täytyy yrittää ylläpitää 'kauhun tasapainoa' kuntosalin kuluttaman teston ja seurustelukäyttöön jäävän välillä.
Lisäksi, jos aion hoitaa parisuhteen intiimipuolen, on pakko rajoittaa alkoholin kanssa läträämistä.
- Flegmis
Saakohan mammat liikkeelle.
Väitteen ilmiö jäi 50-luvulle.
Kyllä nykyisin naiset, myös meidän muija ( 57v ), hoitavat itseään ja ovat myös ajatusmaailmaltaan tässä ajassa.
Sorry, että ole väärässä ikäryhmässä mutta kun esitetty väte ei päde vanhempiinkaan.
Poikkeuksia voi olla mutta en tunne ainuttakaan. - Animus
Oottekos huomanneet kun miehet täyttää 40 niin muuttuvat niin setämäiseksi - hiusraja pakenee ja sitä yritetään epätoivoisesti peittää, vaatetus muuttuu viljo-tyyliseksi, eikä pidetä itsestä huolta, nyhjötetään sohvalla kaljapullon kanssa ja tapellaan vaimon kanssa. Ei ihme että naiset hakee nuorempaa seuraa, kun oma mies näyttää kuin jokin 70-80 vuotias. Miettikää miehet vähän että mitä tuhoa aiheutatte itsellenne? En nyt yleistä kaikkia mutta suurin osa on näitä setämäisiä.
Siinä sulle provoa. Hyvää päivän jatkoa!- L.polku
Veit sanat suustani.
>;]
- TiinaKº
Päinvastoin, 40 vuotiaana nainen tiedostaa itsensä ja löytää kaksikymmentä vuotta kadoksissa olleen minänsä teinityttösenä luomien toiveiden ja haaveiden alta.
Neljä vuosikymmentä elettyään nainen ymmärtää antaa aikaa myös itselleen. Vihdoinkin on aikaa ajatella, mitä minä haluan, millainen ihminen minä olen ja mitä MINÄ teen loppuelämälläni.
Suurimmalla osalla lapset ovat jo omillaan, puoliso joko on tai ei ole matkassa mukana, miehen rooli on lähinnä olla vaijeriton käsijarru. Työelämässä mikään ei ole myöhäistä. 40-vuotias lapsensa maailmalle saattanut aikuinen, osaava nainen on kultakimpale työnantajalleen.
On kyse ammatin- tai ulkoisentyylin vaihtamisesta, 4-kymmentä nainen on rohkea, itsevarma ja valmis panostamaan seuraavaan neljännesvuosisataan paljon, koska tuo aika on naisen elämässä parasta. Huoletonta, selkeää, elämänkokemuksen siivittämää laatuaikaa. Viimeistään silloin Nainen ymmärtää, että ei ole mitään menetettävää, on annettava "palaa", halusipa ympäristö sitä tai ei ;D- PirreXX
noin ajattelee itsensä tunteva nelikymppinen nainen. Minulle kaikkein tärkeintä on tuo että on aikaa itselle. Siitä en luovu. Saa vihdoin tehdä asioita joihin ei ennen ollut mahdollisuuksia.
Työelämä on kyllä aika hukassa....siinä tulee kyllä vastaan tunne että olen myöhässä. Olisi kannattanut olla ahkerampi koulun penkillä ja hankkia kunnon ammatti, nyt tämä on vain tällaista sähellystä.. - jiwe
tosiaan 40w naisilla päättää mitä tekee elämällään ;)
"Viimeistään silloin Nainen ymmärtää, että ei ole mitään menetettävää, on annettava "palaa", halusipa ympäristö sitä tai ei ;D"
ps ja mä ole luullu et wain paariin lähtö kestää ;)
meikkaukset waatteiden walinta & kenkien - Eirek O.
eipä ole ihme jos vähänkin ujommat miehet säikkyvät tuollaista "uhoa" ;) Varsinkin ne "mukavat" miehet, jotka eivät ole vain sen yhden asian perässä...
Ole nyt tuollaisen maailmanvalloittajan kanssa tasavertainen... :(
"Vaijeriton käsijarru"... ne jyrää meitin...
"Panostamaan..." varokee, varokee, ylj'lattaus suattaap tulla! - Tiinakº
Eirek O. kirjoitti:
eipä ole ihme jos vähänkin ujommat miehet säikkyvät tuollaista "uhoa" ;) Varsinkin ne "mukavat" miehet, jotka eivät ole vain sen yhden asian perässä...
Ole nyt tuollaisen maailmanvalloittajan kanssa tasavertainen... :(
"Vaijeriton käsijarru"... ne jyrää meitin...
"Panostamaan..." varokee, varokee, ylj'lattaus suattaap tulla!Oi Olustelija! Älä säikähdä pientä paatosta :D
Kertomaani kutsutaan itsevarmuudeksi ja tietoisuudeksi. Kypsymiseksi, josta miehen pitäisi olla ylpeä, jos hiukkaakaan on seurannut naisensa kasvua teinitytöstä, äitiyden kautta itselliseksi - mutta ei omahyväiseksi, naiseksi.
Keskinäinen kunnioitus on kaiken A&O ja vaijeriton käsijarrukahva nousee helpommin kuin vaijerillinen ;D - oikeesti,
Tiinakº kirjoitti:
Oi Olustelija! Älä säikähdä pientä paatosta :D
Kertomaani kutsutaan itsevarmuudeksi ja tietoisuudeksi. Kypsymiseksi, josta miehen pitäisi olla ylpeä, jos hiukkaakaan on seurannut naisensa kasvua teinitytöstä, äitiyden kautta itselliseksi - mutta ei omahyväiseksi, naiseksi.
Keskinäinen kunnioitus on kaiken A&O ja vaijeriton käsijarrukahva nousee helpommin kuin vaijerillinen ;Dhuono päivä vaan menossa... ymmärsin kyllä täysin(?) Olenhan mäkin joskus kehunut täällä miehiä...
OT: Olipa muuten kiva bongata sut täältä, onkin ollut vähän ikävä :) - ggnojoP
melkein kiittää sinua epäilyksieni vahvistamises-
ta. No, kiitetään nyt kumminkin.
Naimisiin ei kannata mennä. Siitä ei seuraa kuin
ikävyyksiä. Minäkeskeisyys nousee arvoon arvaamat-
tomaan samalla, kun fysiikka muistuttaa viimeisis-
tä barrikadeista. Miehet esineellistetään kuin
kostoksi pelkän sukupuolensa takia. Saavutetuista
eduista ei tingitä.
Vastarintaan noustaan, syyllistämishenki kasvaa
ja kollektivisoituu työpaikalla ja naistenillois-
sa. Osa löytää opintiensä näissä mielenvahvista-
misriiteissä ja jonkun liiton loppulaskenta on al-
kanut.
Biologinen kello on lakannut tikittämästä ja uudet
ruohot kutsuvat, nami nami.
Entä 65?
Miehet, tämä on hyvä juttu. Kun metsästämme uusia
tuulia, velvollisuutemme on huolehtia linnastamme.
Kun linna on kunnossa, se vetoaa uusiin valta-
kunnan prinsessoihin. Liitot vievät vain rahat,
joten suunnatkaa katse symbiooseihin, joista seu-
raa vain mielihyvää. - TiinaKº
ggnojoP kirjoitti:
melkein kiittää sinua epäilyksieni vahvistamises-
ta. No, kiitetään nyt kumminkin.
Naimisiin ei kannata mennä. Siitä ei seuraa kuin
ikävyyksiä. Minäkeskeisyys nousee arvoon arvaamat-
tomaan samalla, kun fysiikka muistuttaa viimeisis-
tä barrikadeista. Miehet esineellistetään kuin
kostoksi pelkän sukupuolensa takia. Saavutetuista
eduista ei tingitä.
Vastarintaan noustaan, syyllistämishenki kasvaa
ja kollektivisoituu työpaikalla ja naistenillois-
sa. Osa löytää opintiensä näissä mielenvahvista-
misriiteissä ja jonkun liiton loppulaskenta on al-
kanut.
Biologinen kello on lakannut tikittämästä ja uudet
ruohot kutsuvat, nami nami.
Entä 65?
Miehet, tämä on hyvä juttu. Kun metsästämme uusia
tuulia, velvollisuutemme on huolehtia linnastamme.
Kun linna on kunnossa, se vetoaa uusiin valta-
kunnan prinsessoihin. Liitot vievät vain rahat,
joten suunnatkaa katse symbiooseihin, joista seu-
raa vain mielihyvää.Kiitos ja ole hyvä :)
Naimisiin ei todellakaan kannata mennä! Repaleinen, raaputettu ruusunpunainen arpa, jolla ei voita edes lohdutuspalkintoa. Miksi mennä Herrojen eteen vannomaan ikuista rakkauttaan, kun kahden ihmisen sopimuksen vakuudeksi riittää pankinjohtajan luona leimattu velkapaperi? Eikö omavalvonta riitä?
Olen hieman huvittunut, että kaksi tämän palstan vahvaa Miespersoonaa ovatkin peloissaan naisen mahdollisuudesta olla muutakin kuin passaava aviopuoliso ja äiti-pullantuoksuinen madonna. Luulisi, että mies haluaisi noiden uhrautuvien vuosien jälkeen nähdä naisensa muuttuvan itselliseksi, ajattelevaksi, jonkin verran itsekkääksikin otukseksi. Juuri eletyn elämän tuomassa tietotaidossa ja rohkeudessa on 40 yli kiivenneen naisen Suuri Salaisuus, joka näkyy myös intiimimmässä kanssakäymisessä. Eikö se paina vaa'assa mitään? ;D
Sitä paitsi miehet ovat esineellistetty jo kauan sitten. He ovat evässalkkunsa sivutaskussa lööppilehteään vaalivia, nöyrästi kotiin neljänruuhkassa körrötteleviä luppakorvia, jotka itse kantavat reinonsa sohvan viereen. Ei voi olla naisen syy, jos miehestä kasvaa lapatossu, joka suostuu olemaan vain talonrakentaja-palkkapussiobjekti. Lapatossuus on kuin perintö, joka siirtyy rasitteena polvelta polvelle, jonka kierteen voi vain Mies itse katkaista; jokaisen kunnon miehenhän on rakennettava, ellei ainakin remontoiva yksi talo, kelvatakseen isiensä sukupuun oksistolle. Joku ajatteleva mies on aiheesta laulunkin takonut.
Mutta muistakaa miehet! Nämä 40 naiset ovat olleet eläviä esimerkkejä tyttärilleen ja pikkusiskoilleen, noille "valtakunnan uusille linnanvaltijattarille".
hymyilyttää :D - TiinaKº
jiwe kirjoitti:
tosiaan 40w naisilla päättää mitä tekee elämällään ;)
"Viimeistään silloin Nainen ymmärtää, että ei ole mitään menetettävää, on annettava "palaa", halusipa ympäristö sitä tai ei ;D"
ps ja mä ole luullu et wain paariin lähtö kestää ;)
meikkaukset waatteiden walinta & kenkienEi baariinlähtö enää näillä kymmenillä kestä. Riittää kun vaatevalinnoillaan ja meikkaamisillaan miellyttää vain itseään. Sitähän voi jäädä vaikka työmatkalla karaokebaariin olusille, kun ei kukaan nälkäinen odota soppaa kotona ;D
- TiinaKº
oikeesti, kirjoitti:
huono päivä vaan menossa... ymmärsin kyllä täysin(?) Olenhan mäkin joskus kehunut täällä miehiä...
OT: Olipa muuten kiva bongata sut täältä, onkin ollut vähän ikävä :)Kysymysmerkki oli hyvä lisäys!
Jos olisit ymmärtänyt täysin,
olisin voinut epäillä sinua Olustelijattareksi ;D - Eirek O.
TiinaKº kirjoitti:
Kysymysmerkki oli hyvä lisäys!
Jos olisit ymmärtänyt täysin,
olisin voinut epäillä sinua Olustelijattareksi ;Dlisäsin kysymysmerkin viimeiseksi, kun muistin jottei mistään naisiin liittyvästä voi koskaan olla ihan varma...
Mutta jo oppivalla asenteellakin voi päästä suht pitkälle naisen ymmärtämisessä, _ainakin teoriassa_ - Eirek O.
TiinaKº kirjoitti:
Kiitos ja ole hyvä :)
Naimisiin ei todellakaan kannata mennä! Repaleinen, raaputettu ruusunpunainen arpa, jolla ei voita edes lohdutuspalkintoa. Miksi mennä Herrojen eteen vannomaan ikuista rakkauttaan, kun kahden ihmisen sopimuksen vakuudeksi riittää pankinjohtajan luona leimattu velkapaperi? Eikö omavalvonta riitä?
Olen hieman huvittunut, että kaksi tämän palstan vahvaa Miespersoonaa ovatkin peloissaan naisen mahdollisuudesta olla muutakin kuin passaava aviopuoliso ja äiti-pullantuoksuinen madonna. Luulisi, että mies haluaisi noiden uhrautuvien vuosien jälkeen nähdä naisensa muuttuvan itselliseksi, ajattelevaksi, jonkin verran itsekkääksikin otukseksi. Juuri eletyn elämän tuomassa tietotaidossa ja rohkeudessa on 40 yli kiivenneen naisen Suuri Salaisuus, joka näkyy myös intiimimmässä kanssakäymisessä. Eikö se paina vaa'assa mitään? ;D
Sitä paitsi miehet ovat esineellistetty jo kauan sitten. He ovat evässalkkunsa sivutaskussa lööppilehteään vaalivia, nöyrästi kotiin neljänruuhkassa körrötteleviä luppakorvia, jotka itse kantavat reinonsa sohvan viereen. Ei voi olla naisen syy, jos miehestä kasvaa lapatossu, joka suostuu olemaan vain talonrakentaja-palkkapussiobjekti. Lapatossuus on kuin perintö, joka siirtyy rasitteena polvelta polvelle, jonka kierteen voi vain Mies itse katkaista; jokaisen kunnon miehenhän on rakennettava, ellei ainakin remontoiva yksi talo, kelvatakseen isiensä sukupuun oksistolle. Joku ajatteleva mies on aiheesta laulunkin takonut.
Mutta muistakaa miehet! Nämä 40 naiset ovat olleet eläviä esimerkkejä tyttärilleen ja pikkusiskoilleen, noille "valtakunnan uusille linnanvaltijattarille".
hymyilyttää :Dvitsailtii, tai minä taisin ainakin vähän yleistää. Kun olen kuullut ja nähnyt sellaista, että monet miespolot ovat vähän tallaantuneessa tilassa nykyaikaisten naisten vaatimusten ja kaikenlaisten yleisten sekä yksityisten suorituspaineiden alla. Täson tosimiäski kovilla.
Talvisotahenkeäkään kun ei enää taida olla liikkeellä... sitä voisi muuten yrittää valjastaa nykynaisten vaatimusten täyttäjäksi. Mahtaisko riittää sekään... ;) - ggnojoP
Eirek O. kirjoitti:
vitsailtii, tai minä taisin ainakin vähän yleistää. Kun olen kuullut ja nähnyt sellaista, että monet miespolot ovat vähän tallaantuneessa tilassa nykyaikaisten naisten vaatimusten ja kaikenlaisten yleisten sekä yksityisten suorituspaineiden alla. Täson tosimiäski kovilla.
Talvisotahenkeäkään kun ei enää taida olla liikkeellä... sitä voisi muuten yrittää valjastaa nykynaisten vaatimusten täyttäjäksi. Mahtaisko riittää sekään... ;)perustakaamme Tosimiesten Liitto Ry!
- Eirek O.
ggnojoP kirjoitti:
perustakaamme Tosimiesten Liitto Ry!
ja otetaan tuo TiinaKasteenmerkki (TiinaK°) sihteeriksi?
- Eirek O.
TiinaKº kirjoitti:
hymyilyttää :DTiinaK° kirjoitti: "Luulisi, että mies haluaisi noiden uhrautuvien vuosien jälkeen nähdä naisensa muuttuvan itselliseksi, ajattelevaksi, jonkin verran itsekkääksikin otukseksi."
Onhan nainen sitä ollut jo uhrautuvina vuosinakin :) Nimittäin jos parisuhde on ollut toimiva. Jos muutos tapahtuu äkkinäisesti, laidasta laitaan, siinä käy hyväkin mies usein tarpeettomaksi. Paatoksella on varjopuolensa... voisinpa arvella muutamaakin naista jos nyt ei ihan kaduttavan - ainakin ajatteluttavan, sitten myöhemmin... että oli siinä omassa miehessä monta hyvääkin puolta.
Olen ollut edistämässä ja todistamassa parinkin naisen itsenäistymistä, ja jäänyt siinä sivussa itse tarpeettomaksi. Sikäli puhun tässä asiassa kokemuspohjalta.
Et niinku jäitä housuihin ja silleen, säilyy tyylikin paremmin kun jää ylilyönnit vähemmälle :) - tuffe
TiinaKº kirjoitti:
hymyilyttää :Dtuota oli ilo lukea, se asiallinen ja lähes proosallinen teksti :))
Luulen että iällä on suuri merkitys siinä, mitä haluaa milloinkin. Tässä iässä on helppoa olla itsenäinen, ajatella ettei koskaan enää mene naimisiin. Kun vanhuus iskee voisin kuvitella että haluaisin suojella sitä lapatossuani avioliitolla, ettei lapset ja lapsenlapset ryöstä häntä viimeiseen pennoseen saakka perintöriidoissa.
Löit mua ällikällä kun väitit että miehet ovat esineellistetty. Niinhän ne ovat, en vaan koskaan ole ajatellut asiaa siltä kannalta... Tosin naisella on mielestäni ihan yhtä lailla osuutta siihen, jos miehestä kasvaa lapatossu, kuin miehellä siihen että naisesta tulee jääkaapin avaimen vartija. Ase sekin on, kun heittäytyy marttyyriksi, hiljainen ase tosin...
Olet optimistinen kun ajattelet että jo meidän tyttäret osaisivat olla itsenäisempiä kuin me... Mitä jos siinä käykiin niin, etteivät osaa solmia suhteita koska eivät ole nähneet toimivia sellaisia :( - ggnojoP
Eirek O. kirjoitti:
ja otetaan tuo TiinaKasteenmerkki (TiinaK°) sihteeriksi?
tuo lopulta merkitse kuumaa kamaa...pshhhhhh!
- samaa siinä
PirreXX kirjoitti:
noin ajattelee itsensä tunteva nelikymppinen nainen. Minulle kaikkein tärkeintä on tuo että on aikaa itselle. Siitä en luovu. Saa vihdoin tehdä asioita joihin ei ennen ollut mahdollisuuksia.
Työelämä on kyllä aika hukassa....siinä tulee kyllä vastaan tunne että olen myöhässä. Olisi kannattanut olla ahkerampi koulun penkillä ja hankkia kunnon ammatti, nyt tämä on vain tällaista sähellystä..työelämä asiassa täälläkin. Olis tosissaa pitänyt ymmärtää hankkia se kunnollinen ammatti silloin nuorena jo. Näin vanhana vähän hävettäis hakeutuu koulunpenkille 16-20 vuotiaiden joukkoon.
- TiinaKº
ggnojoP kirjoitti:
tuo lopulta merkitse kuumaa kamaa...pshhhhhh!
Kekkulissa kun lukee viestejänne, voisinpa lausua kuolemattomat sanani: Otan teidät molemmat :D
- pilttuu
PirreXX kirjoitti:
Työelämä on kyllä aika hukassa....siinä tulee kyllä vastaan tunne että olen myöhässä. Olisi kannattanut olla ahkerampi koulun penkillä ja hankkia kunnon ammatti, nyt tämä on vain tällaista sähellystä..allekirjoitan sydämestäni nuo sanat.
Vasta nyt minulla lasten aikuistuttua on aikaa itselleni ja toteuttaa haaveitani. Elän täysillä ja nautin joka hetkestä!
Mua ei liikuta pätkääkään, jos joku äijän kuvatus arvostelee ulkonäköäni, se ei ulkopuolisille kuulu! Jokainen meistä rupsahtaa aikanaan, mutta senkin voi tehdä arvokkaasti :O)
Ja mitä halawattua täältä mukaansa saa, miksi uhrata ajatuksiaan ja aikaansa peiliin tuijottamiseen ja jokaisella on liikkeelle kykenevät jalat, voi mun puolesta juosta pakoon jos niin paljon säikähtää!
Kyllä kuulkaa ihmisen elämäsä on tärkeämpiäkin arvoja, kun ulkonäkö! Sisäinen kauneus ja välittäminen on aidointa. - pilttuu
samaa siinä kirjoitti:
työelämä asiassa täälläkin. Olis tosissaa pitänyt ymmärtää hankkia se kunnollinen ammatti silloin nuorena jo. Näin vanhana vähän hävettäis hakeutuu koulunpenkille 16-20 vuotiaiden joukkoon.
mä oon 43v nainen ja oon parikymppisten sällien kanssa koulun penkilla ja voin taata, et nää kaverit on tosi kivoja kaikki!
Alkuun minuakin mietitytti, muttei enää. Minut ainakin on otettu sydämellisesti porukkaan mukaan ja opiskelen miesvaltaista alaa ja oon niin intoa piukassa, et hyvä etten lentoon lähde!
Mulle riitti pienet piirit, tää on mun juttu! - kalpeena hiljaa?
TiinaKº kirjoitti:
Kekkulissa kun lukee viestejänne, voisinpa lausua kuolemattomat sanani: Otan teidät molemmat :D
Vai otat? Hmm... no tietysti tuon voisi ottaa imarteluna... mutta toisaalta jos sitä ollaan kerran otettu, uskottavuus hieman kärsii... Nooh, jahka neidin ottalohko selviää, voitais tietysti ottaa asia uudelleen puheeksi ;)
- TiinaKº
kalpeena hiljaa? kirjoitti:
Vai otat? Hmm... no tietysti tuon voisi ottaa imarteluna... mutta toisaalta jos sitä ollaan kerran otettu, uskottavuus hieman kärsii... Nooh, jahka neidin ottalohko selviää, voitais tietysti ottaa asia uudelleen puheeksi ;)
Jospa annamme noiden kuolemattomien sanojen levätä rauhassa .... Ken vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään .... Viini virkistää sydäntä, herättää älyn, eikä ole parempaa lääkettä ikääntymistä vastaan ;D
- 40+
samaa siinä kirjoitti:
työelämä asiassa täälläkin. Olis tosissaa pitänyt ymmärtää hankkia se kunnollinen ammatti silloin nuorena jo. Näin vanhana vähän hävettäis hakeutuu koulunpenkille 16-20 vuotiaiden joukkoon.
Mä sitä istun koulunpenkillä 40 .
En tunne itseäni vanhaksi parikymppisten joukossa.Nuoret ovat mahtavia!!! Jos tuntee itsensä vanhaksi sitä sillon on vanha oli sit 20 tai 40 . Opiskelen uutta ammattia ja ajattelen ett minulla on vielä paljon annettavaa työmarkkinoilla. Huolehdin itsestäni kokonaisvaltaisesti. Kukaan muu ei sitä tee minun puolestani. Jos se ei auta niin ei siitä ainakaan haittaakaan ole. Turhat ruikutukset pois!!! Aina kannattaa yrittää etsiä se positiivinen puoli asioista. (Välillä kylläkin vaikeaa, mutta ....)Tosi mielenkiintoista "panna itsensä likoon" VIELÄ NÄIN VANHANA!! Heh heh!! - pisteen
TiinaKº kirjoitti:
Jospa annamme noiden kuolemattomien sanojen levätä rauhassa .... Ken vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään .... Viini virkistää sydäntä, herättää älyn, eikä ole parempaa lääkettä ikääntymistä vastaan ;D
vihje :)
- pisteen
vihjeenä muistutan, että tasolle 2 pääsee vain koodilla. profiilisivulta löytyy puuttuva merkkijono. 7 ekaa sulla jo onkin.
terv. "code *lues6*"
P:S. miten se nyt menikään... lainaus: "Emme lopeta leikkimistä siksi, että vanhenemme. Vanhenemme siksi, että lopetamme leikkimisen."
:) :) :)
- PirreXX
...olin 5-10-vuotta sitten vanhemman näköinen kuin nykyään. Silloin olin huonokuntoinen ja ulkonäkö oli sitä sun tätä.
Nyt on kiva laittaa vähän meikkiä päivittäin ja tuntea elävänsä. Aikaa itselle. Hyvä olo säteilee ulospäin.
Vaikkakin asiani ovat aika sekaisin, ei se minusta onnetonta tee.
.. niin ja hiustyylistäni en luovu ja kiharia on tarpeeksi luonnostaan enkä sitä kutomista lopeta.. - zöf
Tiedän ainakin yhden päälle 40 vuotiaan naisen, on pitkät blondit hiukset ja todella hyvän näköinen. Vaikka ei välttämättä itse tajua sitä.
- Huhhuhhuh
Tulee Tukiaisen sisarukset mieleen;D
- bluepoem
On selvästi nähtävissä... kuinka 40 naiset koitaa pukeutua kuin 25 v. se on sääli koska usimmat näyttävät hiukan paremilta kun ottavat ensiaskeleen sinne tätimäisyyteen päin.
Ainenkin minun "kulta" näyttää hyvältä eikä mitenkään muistuta 70 - 80 ikäloppua, jos nyt hekään ikäloppuja on.
Lisäksi olisi oikeen hyvä jos 40 naiset viimeistään tuossaiässä opettelisivat sukankutomisen.
Kunnaillista ja kaunista vanhenemista kaikille 40 naisille ;)))- Ei valehtelija
En yleistä mutta suurin osa 40 v naisista käyttäytyy tätimäisesti,ja ei se tee naisesta huoraa jos on pitkät hiukset.Päinvastoin on kiva katsella kun nainen näyttää naiselta eikä miltään tädiltä:)
Itse olen pitkähiuksinen mies enkä mikään lyhyeksi liiskapääksi leikattu rasvahemmo jossa on kilokaupalla jotain hiusrasvaa-Tähän voisin vielä lisätä noille ukoillekin että älkää tehkää itsestänne vanhan-näköisiä just tolla liiskapäällä. - tuffe
Mitenkäs sitä nyt olisi... ellei näytä tantalta, yrittää näyttää teini-ikäiseltä... ;)) Et varmaan tuota tarkoittanut, mutta jotenkin sellainen fiilis tässä tulee.
Ja siitä kutomisesta... Nykyisin on halvempaa ostaa sukat kuin langat. Rupea sinä hitsaamaan, niin minä kudon. Vai tehäänkö toistepäin? - bluepoem
Ei valehtelija kirjoitti:
En yleistä mutta suurin osa 40 v naisista käyttäytyy tätimäisesti,ja ei se tee naisesta huoraa jos on pitkät hiukset.Päinvastoin on kiva katsella kun nainen näyttää naiselta eikä miltään tädiltä:)
Itse olen pitkähiuksinen mies enkä mikään lyhyeksi liiskapääksi leikattu rasvahemmo jossa on kilokaupalla jotain hiusrasvaa-Tähän voisin vielä lisätä noille ukoillekin että älkää tehkää itsestänne vanhan-näköisiä just tolla liiskapäällä....piruilematta..
Kiroitat että "on kiva katsella kun nainen näyttää naiselta."
Kirjoituksestasi voi lukea myös sen että pitkäthiukset on osa naisellisuutta.
Kuinkas se naisellisuus (pitkäthiukset) sopii miehlle???
Että, älä käyttäydy lapsellisesti ;) vaan koita kasvaa ja näyttää mieheltä. - bluepoem
tuffe kirjoitti:
Mitenkäs sitä nyt olisi... ellei näytä tantalta, yrittää näyttää teini-ikäiseltä... ;)) Et varmaan tuota tarkoittanut, mutta jotenkin sellainen fiilis tässä tulee.
Ja siitä kutomisesta... Nykyisin on halvempaa ostaa sukat kuin langat. Rupea sinä hitsaamaan, niin minä kudon. Vai tehäänkö toistepäin?sen enempää tanttauta,,, kuin teiniyttäkään... vaan sitä että jokaisen on hyvä näyttää itseltään ja tehdä niitä hommia joista on kiinnostunut..
sitten nää höpöttäjät otka asettaa vaatimuksia sen suhteen miltä kenenkin pitää milloinkin näyttää, tai mitä ajatella saa ohjata vaan itteään.
Se siis sukankutomisesta ja hitsaamisesta.
hiukan huono ja ajattelematon laushdus tässä kohdassa. Me keski-ikäiset naiset (50v)ja miehetkin olemme mielenkiintoinen porukka. Jos kertoo itsestään, että on nuorekas se ei sovi kuvioihin ja jos näyttää tädiltä vielä kauheampaa. Itsestä voi pitää ulkoisesti ja sisäisesti huolta. Itse kuljeskelen mustassa farkkutakissa, joka on hyvä päällä, mutta joitakin reikiä löytyy. Lisäksi kun on farkut joissa viihtyy ja on hyvällä mielellä ei monikaan arvaa ikääni. Joskus taas sattuu että on allapäin, nuutunut olo ja kuteet ehkä "tätimäiset", silloin näyttää ikäistään vanhemmalta. Kaikki eivät voi olla ikuisesti nuoria tai nuorennäköisiä, mutta sisäinen elämä voi olla minkä ikäinen tahansa. Kaikille kivaa syksyä.
- Ei valehtelija
bluepoem kirjoitti:
...piruilematta..
Kiroitat että "on kiva katsella kun nainen näyttää naiselta."
Kirjoituksestasi voi lukea myös sen että pitkäthiukset on osa naisellisuutta.
Kuinkas se naisellisuus (pitkäthiukset) sopii miehlle???
Että, älä käyttäydy lapsellisesti ;) vaan koita kasvaa ja näyttää mieheltä.No siinähän sen näkee,että et hyväksy vissiin pitkää-lettiä miehellä?Tässä just näkee sen että ollaan niin tätimäisiä ja vanhanaikaisia että huh huh sentään!
- Marion.T
Älä nyt sentään yleistä, vaikka kirjoititkin ettet yleistä:))
Ei kaikki naiset sellaisia ole, sattumalta en taida henkilökohtaisesti tuntea yhtäkään tuon tyyppistä neli-viiskymppistä.
Itselläni on pitkä tukka ja sitä on arvosteltu näillä palstoilla aikinaan sen takia, että miksi nelikymppinen haluaa vielä pitää hiukset pitkänä, eikö se ole sitä että yrittää leikkiä teini-ikäistä.
Mutta tukkani on pitkä ja sellaisena saa pysyä niin kauan kun henkin pihisee.
En osaa edes kutoa sukkaa - kaulaliina onnistuu kyllä hyvin:)) Niin ja villapuserot ja sen sellaiset, mutta kudoin jo 15 vuotiaana paljon, että ei kai se mitenkään ikään liity...Mutta se villasukka on liian tylsä kudottava - ei onnistu millään...
Niin ja tuo vaatetus....hmm.. leveälahkeiset farkut ja avokaulainen pusero, ei T-paitaa, se on vain lenkkeilemistä varten. Vanhanaikasta tai ei sellainen olen aina ollut... - NAINEN yli 40..
Viagra auttaa ainakain alapäähän jos ei tukka enää kasvakaan.Ainahan voi lisätä irtohiuksia tai käyttää tupeeta,kuulostaa vähän tuo sinun ärtymys sen ikä luokan oloselta että ongelma on itsellä.Voihan nainen olla mummo,ketä sen pitäisi haitata,onhan joka paikka täynnä nuorien naisien kuvia ja lisää tulee niinkuin miehiäkin.Enemmän nykyään onkin pulaa mummoista.
- Siisti mies
Kyllä tämän kirjoittelun peruusteella mitä tääläkin on, voi todeta että täällä vanhat tädinnäköiset sekä ukonkaltaiset yrittää nyt vaan puolustella egoaan.Voin vain yhtyä Ei valehtelijan kirjoittamiin kannanottoihin-että kyllä pitää paikkaansa-jos vaikka selaa senssipalstoja sun muita seuranhaku juttuja niin kyllä sieltä löytyy melkein aina tätimäisiä ja ukon rähjiä kaljupäitä.Ukotkin yrittää vehkeensä kuvilla pönkittää egoaan,voin vain kysyä-niilläkö vehkeillä naisia isketään tai päinvastoin naiset ahterinkuvalla tai puskureillaa?Tämä juuri viittaa tuohon tätimäisyyteen-ukkomaisuuteen.
- tuffe
Nauratti :)))
Tulipa mieleen, mistäs sen iän toisesta välttämättä tietää... tulee joku oikein hemaiseva 60v vastaan, ja aloituksen kirjoittaja miettii että onpa mummomainen 40 vuotias ;))
- "EUKKO"
joka kerran kun ostan jotain uutta yllepantavaa, niin tämä ikinuorekas ukko muistaa kommentoida kuinka paljon rahaa hussaan rättikauppoihin, niin pakko se on kulkee lumpuis.
Toinen kommentti onkin että onhan sulla kaapit täynnä jo ennestään, kyllä ne viälä päälle sopii.
Eikä tuo koskaan yllätä edes viemällä ulos syömään tms. joten sukkaa tulee... - Flegmis
Valtaosa 40 naisista on hyvinhoidettuja ja meikäläisen silmin katsottuna haluttavia. Mielenkiintoisia keskustelukumppaneita valtaosaltaan.
Runsaasti ylipainoiset ja pahasti alkoholisoituneet muodostavat vähäisen marginaaliryhmän.
Miehet ehkä keskimäärin hoitavat itseään huonommin, mutta eivät kaikki.
Kyllä itsestään hulehtiva, kuntoaan hoitava 60 heppukin on vielä 'kova luu' ilman viagraakin.
Ei paljoa silavaa, jäntevä olemus ja tukka tallella. Kun harmaantuu niin värihuuhtelu auttaa jos pitää tarpeellisena.
Naisilla samoin, kokonaisolemus luo vaikutelman! - 49 v
Kyllä meitä itsestään huolehtivia naisia on paljon enemmän verrattuna miehiin.
Useammin mies jää soffalle makaamaan kaljapullon kanssa ja nainen lähtee harrastuksiin, kampaajalle tms., eli hoitaa itseään ja kuntoaan.
Tässä iässä kun siihen on yleensä jo aikaa ja varaa kun lapset on isoja
Näin ainakin meillä.
(Ja minulla on suora, puolipitkä vaalea tukka enkä kudo sukkia). - Sivusta seurannut
40 naisilla ei näköjään huumorintajua kun heti alkavat hyökkäyksen ja puolustelut!
- elämänsuola
Olipa ikä mikä tahansa, ei kaikilla ole huumorista tietoakaan! Sen enemmän naisilla kuin miehilläkään...
- suna45
jaa että näin,totuus kuitenkin on että lyhyet hiukset nuorentaa,ja uusi väri virkistää, kyllä me naiset jotka huolehtivat itsestään,osaavat tehdä keski-iästäkin huolimatta kauniiksi ja viehättäväksi,sekin kuuluu asiaan ettei mene liiallisuuksiin ,ei niitä vuosia takaisin saa millään kauneusleikkauksilla,minä ainakin olen ylpeä 45nen ja hoida kuntoani en miesten takia vaan oman itseni tähden hoidan myös ulkonäköäni oman iseni vuoksi,tänään voin meikata iteni ,mutta huomenna taas en jos ei huvita, kato voin mennä ulos ilman meikkiäkin,on se verran itseluottamusta;)mut miehet eivät viitsi ees käydä parturis siistimäs hiuksiaan, saatikka lenkille sais, puhumattakaan hammaspesusta ja parran ajosta ja vieläkö luettelen,mitä miehet saisi tehdä itelleen?
- ryhmittymä
on sitten ne jotka laitattavat punaiset raidat hiuksiin ja ostavat City marketista uudet verkkarit.
Usein ilmeisesti on se viimeinen kiimakausi menossa ennen räystään puotuksia.
Se menee parissa vuodessa ohi ja motiivina on useasti uuden ukon löytäminen. Löyty ukko tai ei niin sen jälkeinen lihominen ja rupsahtaminen on luonnonlaki.- hehee..
kiimakausi alkaa sitten viiskybäsenä. Seon myös hauskaa seurattavaa.
- oloa
Lapsi muuttanut kotoa, 10 vuotta nuorempi rakastava ja rakasteleva miesystävä (muutenkin nuoremmat miehet käy baareissa kuumana, vaikken pukeudu sen kummemmin teini- kuin tätimäisestikään) - elämä hymyilee ;o)
- aina p...stä
ryhmään kaksi kirjoitti:
Yleistäminen asiassa kuin asiassa on tosi tyhmää. Eikö kaikille voi toivoa onnellista olotilaa ikään ja sukupuoleen katsomatta? Kateus on niin monen pahe. Jokainen tyylillään...
- 55sinkku
Moni 40 ylittänyt se vasta rupeaa kukoistamaan,kun lapset on jo isoja,niin silloin jää itselle enemmän aikaa:))))
- jalle.h
Kummallista mutta useat tuntemani naiset ovat nuortuneet erottuaan kymmenen vuotta!
- 55sinkku
jalle.h kirjoitti:
Kummallista mutta useat tuntemani naiset ovat nuortuneet erottuaan kymmenen vuotta!
Kun eroaa ja rakastuu uudestaan niin nuortuu ainakin 10 vuotta,niin mulle on sanottu:))))
Tai sitten minuun on iskenyt se kuuluisa 50 villitys:))))
Lapsenlapsikin sanoi mulle,että miksi sinä mummi pukeudeut niin tyylikkäästi.
Eli 5 vuotias lapsikin huomaa että mummi on nuortunut:)))))) - Ei valehtelija
55sinkku kirjoitti:
Kun eroaa ja rakastuu uudestaan niin nuortuu ainakin 10 vuotta,niin mulle on sanottu:))))
Tai sitten minuun on iskenyt se kuuluisa 50 villitys:))))
Lapsenlapsikin sanoi mulle,että miksi sinä mummi pukeudeut niin tyylikkäästi.
Eli 5 vuotias lapsikin huomaa että mummi on nuortunut:))))))Ottakaa nyt huomioon että en ole moittinut enkä sanonut et kaikki olisivat tätimäisiä,vaan suurin osa-en välttämättä tarkoita et juuri siellä te kirjoittajat.Mitä nyt varsinkin suomea kiertänyt olen niin on sanottava että tätimäisiä suurin osa ketä on vastaan tulleet.
- jo suomalaisista
Ottakaa nyt huomioon että en ole moittinut enkä sanonut et kaikki olisivat tätimäisiä,vaan suurin osa-en välttämättä tarkoita et juuri siellä te kirjoittajat.Mitä nyt varsinkin suomea kiertänyt olen niin on sanottava että tätimäisiä suurin osa ketä on vastaan tulleet.
kaksvitosnaisistakin ovat tätimäisiä!
- (.)Y(.)
jo suomalaisista kirjoitti:
kaksvitosnaisistakin ovat tätimäisiä!
Aira Samulinkin, on kaikkea muuta kuin tätimäinen.. :DDD
Ja ompi, yli nelikymppinen.. ;)))
Ei pitäis yleistää.. yleensäkkään.. ;))
Jokainen on omanlaisensa ja meissä jokahisessa on se jokin, joka "ehkä" viehättää toista.. ;))
Niin sinussakin... "ehkä?"...
Mieti sitä!... - se Aira
(.)Y(.) kirjoitti:
Aira Samulinkin, on kaikkea muuta kuin tätimäinen.. :DDD
Ja ompi, yli nelikymppinen.. ;)))
Ei pitäis yleistää.. yleensäkkään.. ;))
Jokainen on omanlaisensa ja meissä jokahisessa on se jokin, joka "ehkä" viehättää toista.. ;))
Niin sinussakin... "ehkä?"...
Mieti sitä!...oli jo nuorena,valkeaksi kalkittu,hennattu leda,luuviulu ja muovikuorihampaat,kuin NOITA-AKKA!
- (.)Y(.)
se Aira kirjoitti:
oli jo nuorena,valkeaksi kalkittu,hennattu leda,luuviulu ja muovikuorihampaat,kuin NOITA-AKKA!
Kaikkea muuta.. kuin.. tätimäinen.. :DDD
Vai oletko eri mieltä?... - Kymyksellinen
se Aira kirjoitti:
oli jo nuorena,valkeaksi kalkittu,hennattu leda,luuviulu ja muovikuorihampaat,kuin NOITA-AKKA!
Pystytkö itse heitäämään jalkasi suorana pään tasolle, kuten hän lähes 8-kymppisenä? Hän on opettanut useita sukupolvia tanssimaan. Onhan hän toki erilainen kuin muut ikäisensä, mutta minä kyllä kunnioitan häntä.
Hän on aika hurjan näköinen, mutta se on hänen tavaramerkkinsä! Hän ei suinkaan ole noita-akka, vaan ihminen, joka tuossa iässä yhä tienaa leipänsä työllään eikä edes ajattele eläkkeelle jäämistä.
Hän on samaa maata kuin Hollywoodin suuret tähdet, jotka samanikäisinä esittävät 5-kymppisten rooleja. Hän vain ei valehtele ikäänsä. - sillon
jalle.h kirjoitti:
sillon taas huomaamaan, että peilikin on keksitty. :)
- Nelkyt vuotta nuori
niin et olisi tuota mieltä....
- Ei valehtelija
Missäs neidon voisi nähdä? Olet sitten niitä harvoja jotka on säilyneet naisellisena.
- ei valehtelija5
Missäs neidon voisi nähdä? Olet sitten niitä harvoja jotka on säilyneet naisellisena.
kukaan ei usko, että olen jo 46. Olen aina pitänyt huolta itsestäni. Myös silloin, kun lapset olivat pieniä.
Ja en ole kyllä ikäryhmässäni poikkeus vaan meitä on useita. Sanoisinpa, että 30 naiset ovat enemmän rupsahtaneemman näköisiä kuin me 40 , joilla on aikaa ja rahaa hoitaa myös itseämme.
- Laahustava
Kyllä tätimäisyys on kaukana kun nainen täyttää 40 tulee esiin älykkyys jää turhat toohottamiset ja alkaa keskustelu järkevältä pohjalta siis miehen mielestä.Nainen on oppinut tuohon ikään miten miestä täytyy käsitellä,ettei miehelle niin tärkeä "ego" kärsi pahempia kolhuja.Rakastettavia ja kauniita ovat.Haittaako toi paljon kun tätejä ja setiähän tässä iässä jo hyvin moni on
- nainen
en malta olla vähän irvailematta.
Minua on aina hieman huvittanut tuo, että naisten on opittava "käsittelemään" miehiä oikein, ettei heidän egonsa saa säröjä. Tuota opetetaan ihan arvostetuissa ihmissuhdeoppaissa.
Eikö teitä miehiä sitten yhtään harmita se, että teitä koulutetaan kuin koiraa? Siitähä tuossa on kyse, ja te itsekin näytätte sen tietävän.
Minusta olisi kiva tavata mies jonka kanssa voitaisiin molemmin puolin suhtautua kuin toiseen IHMISEEN, mies jota ei tarvitse "kouluttaa" koko ajn.
Ei millään pahalla. - Laahustava
nainen kirjoitti:
en malta olla vähän irvailematta.
Minua on aina hieman huvittanut tuo, että naisten on opittava "käsittelemään" miehiä oikein, ettei heidän egonsa saa säröjä. Tuota opetetaan ihan arvostetuissa ihmissuhdeoppaissa.
Eikö teitä miehiä sitten yhtään harmita se, että teitä koulutetaan kuin koiraa? Siitähä tuossa on kyse, ja te itsekin näytätte sen tietävän.
Minusta olisi kiva tavata mies jonka kanssa voitaisiin molemmin puolin suhtautua kuin toiseen IHMISEEN, mies jota ei tarvitse "kouluttaa" koko ajn.
Ei millään pahalla.Se on,että naiset on viisaanpia kuin miehet ei voi putkiaivoilla pystyä parempaan.Koulutettava on
- ei mun tartte sua miellyttää
who cares, I'm not living for you.
- Rituliini
Ei pdä paikkaansa et muka 40 naiset olis kaikki saman kaavan mukaan! Ite oon 41 v ja mulla on pitkät hiukset ja olen ok näköinen.
Monet nuoret jätkät haluis olla tällaisen kokeneen hyvännäköisen naisen kanssa. Että siinä sulle faktaa.- Ei valehtelija
Olisit lukenut tarkemmin edellisen viestin mitä siinä sanoin-Laitan nyt sen vielä lopuksi.
En tarkoita että kaikki:
Tämä edellisestä:
Ottakaa nyt huomioon että en tarkoita että kaikki olisi,tottahan niitäkin on joukossa jotka pukeutuu siististi ja muutenkin huolehtii itsestään ja pysyvät nuorekkaina-mutta valittettavan moni sortuu.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058