Heips!
Tietääkö joku, saako kaupoista Dark Lightia pahvikansilla (vissiin kutsutaan "digipakiks"..)? Lähes kaikki aiemmat HIMin levyt on ollu sekä pahvikansilla että perinteisillä muoveilla. Joku levy tais olla jopa niin, et eka julkaistiin muovikansin, ja sit viikkoo myöhemmin pahvikansin. Pahvikannet on minusta paljo tyylikkäämmät, enkä haluis sortuu ostaa muovisii jos pahvitkin on saatavilla... Mut tarkotan siis ihan peruslevyy, en mitään tilpehööri-pakkauksii joista joutuu maksaa kuukauden liksan. Kiitos jos joku voi infota tietämätöntä! :)
Dark Light pahvikantisena?
5
701
Vastaukset
- valoa
Olen noita kysellyt vähän joka paikasta, mutta ei ole kenelläkään mitään tietoa. Jotkut sanovat, että se kyllä tullaan julkaisemaan, mutta levy yhtiö ei kerro mitään julkaisupäiviä eikä mitään.
Jotkin ovat sanoneet, että levyä ei tulla Suomessa edes julkaisemaan ollenkaan pahvikantisena. Ainut versio on tuo muovikantinen.
Eli aika huonolta näyttää...
Ei muuta kun tilaamaan suoraan Warnerin nettisivuilta, jos haluaa sen saada..
Tai vaihtoehtoisesti CDON:ista.. - him_goddess
Kaikista mahdollisista kaupoista kyseltyäni, ei suomessa se Dark Lightin digiback tule olemaan myytävänä. Ärrr.... Poikkeuksena Free record shop joka sekin otti/sai vain muutamia kappaleita...
Aika reilua... Kannattaa siis netistä tilata..- paska
miks te semmosen haluutte!!!??? mun jyrsiä sööi yhen pahvikantisen levynn mult nii ei se oo kovin hyödyllinen1!!!
- him_goddess
paska kirjoitti:
miks te semmosen haluutte!!!??? mun jyrsiä sööi yhen pahvikantisen levynn mult nii ei se oo kovin hyödyllinen1!!!
No kannattako niitä levyjä pitää siellä missä eläinkin? ...jotain itsesuojelu vaistoa kannattaisi olla. Mun kaikki HIM jutut on hyllyssä kuten pitää, marsulta pääsemättömissä..=)
- DingDong
Kiitos vastauksista ihmiset! Selvensi paljon. Meitä suomalaisia syrjitään, jälleen, huokaus...
Paskalle: Ne on tyylikkäämmät, enkä omista jyrsijöitä. Siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887