Lainaus Subin sivulta keskustelusta jossa Tiina ja Terhi keskusteli nimeämisistä ja sen vaikeudesta: "Jos ois joku joka ärsyttäis sua, niin ois paljon helpompaa, Terhi tuskaili. "
No ohhoh.. Tuossa se kyllä nähdään kuka on pelimielessä liikenteessä. Terhihän on ainoana aivan selkeästi ja suoraan sanonut päiväkirjahuoneessa, että ainakin Minnan ja Hannan käytös ärsyttävät häntä suunnattomasti.
Terhi: "kukaan ei ärsytä mua"
8
1502
Vastaukset
- martsa
Pelkkää peliähän se onki koko ohjelma. Ja saa mun mielest ollakki.
- Lisbeth
Se ei pelaa joka pelkää.. tai BB-talossa: se ei palaa joka parkuu..;-)
Liian tosissaan ainakin Minna on ottanut tämän, koska kyseessä on peli.
Olen oikeasti odottanut koska ruvetaan kunnolla pelaamaan. Tuo Terhin kommentti on niin pientä vielä.
No, kuukausi niin tunnelmat voi olla hyvinkin mielenkiintoisia tuolla..;-)
- samaa
siis niin kiero koko ihminen , että on se väärin kun Iinan piti lähteä ja Terhi ei saanut edes yhtään nimeämispisteitä.Onko kilpailijat sokeita.Toivottavasti nyt päästään äänestämään Terhi hemmettiin talosta :)
- nimetön
Olen samaa mieltä et Terhi ulos, eihän hän osaa sanoa muuta, kuin "niiku" ja sehän ärsyttää ainakin mua.
- rra
Terhi on mielestäni mukava ja todellakin pelaa talossa.Se on vain ja ainoastaan hyvä homma.Kaikissa talossa olevilla on ärsyttäviä piirteitä,niin Terhilläkin. Inhottavaa
kun terhiä arvostellaan kokonsa perusteella.Katsokaa ihmiset peiliin ette te itsekkään täydellisiä ole! - ärsyttävä...
sikanaama vikisee vain en tykästä ja ihan tyhmää.
- oioio
Hei kaveri koputa puuta eli päätäsi:).Terhi on selvästi osoittanut olevansa pelinainen.Rahan takia tuolla suurin osa on...Timo ja Hanna pelaa pikkuisen muuta peliä kuin muut.
Hyvä Terhi ! Näin pitää olla !- on vain
valaanlihaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358