Mulla on Samara 1500 vm 91, ja alkanut tänä kesänä ajaessa nykimään pahasti. Kulkee mukavasti tasaista tietä, mutta mäkisellä tiellä alkaa veto loppua ja nykiminen alkaa. Vikaa ollut jo useamman vuoden, mutta tuntuu vain pahenevan.
Kilometrejä kertynyt 130.000. Onko muilla samoja ongelmia?
Samara nykii
7
1808
Vastaukset
- LADA
Samaa vikaa esiintyy kaikissa ladan tekeleissä. Vaihda vaan merkkiä niin loppuu ongelmat.
- foma
Ja sinulla on tietenkin kokemusta?
- Ladailija
Noilla kilometreillä voi olla jo melkein mitä tahansa vikaa. Yks mahdollisuus saattas olla se, että venttiilit kantaa/vuotaa. Kansiremontti edesssä tai uudemman Samaran osto.
- vaz
Kannattaa tarkastaa kaasuttimen, sytytyksen ja venttiilien säädöt. Autolla on ajettu niin vähän etten usko että nykiminen johtuisi koneen kuluneisuudesta.
- Ziba
oli ainakin mun -93 1500 Kapustiinissa. Auto oli 50 000 km ajettu alkoi tosiaan nykiä, ensin kiihdytyksessä, sitten jo pintakaasulla.
Vein tutulle asentajalle Malmin Delta-Autoon, joka sanoi että on ihan tyyppivika ton ikäluokan laatokoissa. Puhdistus ja säätö ja pelas taas kun ihmisen mieli!
- foma
...polttoainesuodattimen kunto tai vaihdakin sen samantien. Ei tommonen kovin monta euroa maksaa.
- Anonyymi
lisää oktaaneja,parempaa bensaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299