Psykologia

tarttettais

näitä ihmisiä analysoimaan. Itse kyllä voin väittää olevani aika hyvä ihmisasiantuntija. Työni puolesta olen saanut toimia erilaisissa työyhteisöissä, joissa on tullut vastaan samanlaisia ihmisiä, kuin mitä tuolla BB-talossa on. Se BB-juttuhan lähes tulkoon sama kuin työpaikka; ei olla välttämättä oikeasti sitä siellä kuin mitä ollaan kotona. Kaikissa meissähän on omat negatiiviset ja positiiviset puolet ja niitä tällä jutulla nyt haetaan esiin. Osa on sellaisia seläntakana puhujia, osa osoittaa "pahuutensa" katseilla ja teoilla jne.

Terhillä kuitenkin näyttäisi olevan sydän paikallaan, vaikk varmasti feikkaa hänkin välillä. Hannakaan ei näyttäisi olevan kenenkään kiusaaja vaikka Pertun jätti alkuun huomioitta (parantanut tapojaa). Iina on kaksinaamainen koulukiusaaja, joka osaa hyvin näytellä mukavaa. Antti varmasti ei-niin-kiltti bb-talon seinien ulkopuolella. Perttu lähes tulkoon ainut, joka on varmaan oma itsensä. Jutut menee välillä överiksi, mutta onhan se "pelle" joka työpaikallakin, joa yrittää viihdyttää muita. Minna on Iinan tavoin kaksinaamainen elämäänsä kyllästyny perheen äiti, joka ei esim. osaa näyttää lapsilleen mallia kunnollisesta perhe-elämästä, että kuka se isä sitte on.(kaksi miestä kierrossa, päättäis jo!!!). Kati on erilainen jo pukeutumiseltaan ja varmaan eri intressit kuin Hannalla ja Iinalla (vaatteet, miehet, meikit lässyn lää), vaikea löytyää keskustelun aihetta. Timo ei oikein tiedä kumpaa sukupuolta haluais, on sievistelevä mies. Tiina Pertun tavoin yrittää vain pitää porukkaa "hyvässä vireessä".

Ja niille joille se Iinan äänestys tuli shokkina, niin herätkää ny. Kukas siellä jalkapuussa oli? Meidän puheterapeutti, joka rikko mm. kuiskaussääntöä alusta asti.

11

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari

..JOKA ON OIKEASSA MUODOSSA KIRJOITETTU JA HYVIN ANALYSOITU. KIITOS SINULLE KUN JAKSAT KIRJOITTAA NOIN PALJON!!!!!!

• "Minna on Iinan tavoin kaksinaamainen elämäänsä kyllästyny perheen äiti, joka ei esim. osaa näyttää lapsilleen mallia kunnollisesta perhe-elämästä, että kuka se isä sitte on.(kaksi miestä kierrossa, päättäis jo!!!)"

Tuo on se kohta joka sai minut miettimään pitäisikö koko teksti poistaa, mutta tyydyn nyt sitten paheksumaan tuollaista solvausta. Minna on eronnut ihminen joka on löytänyt uuden, mutta onnistunut tekemään eron sovinnossa. Exä on mukana kuvioissa ja sehän on hyvä vain kun on lapsia, että isän vaikutus säilyy. Minna ei ole millään tavalla ollut (sen enempää) kaksinaamainen kuin kukaan muukaan asukas. Se että keskustelee asioista ja ihmisistä ei ole kaksinaamaisuutta.

Häpeä!

• Ihmettelijä

Onpa täällä palstalla ollut paljon pahempiakin juttuja muistakin BB-talon asukeista, kuin mitä nyt harkitsit muka poistaa. Luetkohan jonkun suodattimen läpi näitä - saa vaikutelman, että itse puollat ja suosit eräitä talossa olevia henkilöitä ja heistä ei sitten kirjoiteta pahaa. Oikeudenmukainen palstapoliisi tunnutkin olevan, ties miten tehtävääsi valittu. Muutenkin kirjoituksesi on puuta heinää yleensä... ei mitään tärkeää sanottavaa.

• jos haluat

mulle on aivan sama. Jos ei kestä kuulla totuutta niin voi voi. Minna oon niin äiti, että ei kestä jos joku muu laittaa tuolla putiikissa ruokaa, kun rupes siitäkin itkeen, että: Mä arvasin ton, mä arvasin ton. Siis saakohan siellä mies laittaa kotona ruokaa ollenkaan. Tollanen äiti, joka vollaa jonkun ihmisen pudottamista monta tuntia (samoin kuin Iina itki monta tuntia)jossain LEIKKIMIELISESSÄ "talohässäkässä" (KUKAAN EI KUOLLU!) niin ei OO KAUHEEN TASAPAINOSTA. Sitä paitsi Minna osaa kyllä eleillään ja ilmeillään kertoa enemmän kuin sanoillaan, kun haluaa vähätellä jota kuta. Ja kyllähän se hyvä on, että suvussa erotaan, mutta että sitten ihan melkein viereissä taloissa asutaan. Ja ihan vaan infoksi, että meikäläinen tulee toimeen hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa esim. työpaikoilla. Eipä varmaan niin monesti olisi kyselty takaisin, kun olen omasta halusta työpisteitä samassa isossa organisaatiossa vaihtanu. Osaan sanoa oman mielipiteeni, mutta en kuunnella myös muita ilman mitään kaksinaamaisuutta. Ja sulle vaan palstapoliisi hyvää jatkoa valitsemallasi uralla!

• turhaa kirjoittelua

turhaan sinä siitä itseäs esiin tuot, poista tai ole poistamatta älä yritä leikkiä jumalaa joka armosta jättää tai poistaa. Tee työsi ja siinä kaikki mitä sinulta odotetaan

• Sini

Onpas törkeä sefu jos ei arvostelua kestä, ilmeisesti omasta suosikistaan. Kyllä Minnan pitäisi näyttää esimerkkiä lapsilleen jos on olevinaan niin hyvä äiti, kun mainostaa. Jos olisi minun äitini häpeäisin silmät päästäni! Nuoleskelee kaikkien kanssa ja juttelee ties mitä. Ja sitten sinä, suurena auktoriteettina, sanot ettemme me saa hänenlaistaan ihmistä arvostella.

Häpeä itse!

• eronnut

Miten voi tehdä eron sovinnossa???? Yhteen päädytään
        molemminpuolisesta halusta. Yhteisestä sopimuksesta luoda parisuhde. Erossa halu eroamiseen tulee yleensä toiselta osapuolelta. Milloin se tulee yhtäaikaisesti molemmilta?? Toinen osapuoli on luokkaava ja toinen loukattu. Että erosta tulee "sopuisa" alistuuko loukattu ihminen loukkaajalle....vai saako hän jotain muuta.....

• jade

ainakin bb:n netin henkilöesittelysivuilla minna mainitaan olevan aviossa,mutta asuvan erillään-juuri luin tuon tekstin.

• analyysisi

ei valitettavasti kokonaisuudessaan oikein vakuuta. Subjektiivisuutesi paistaa pahasti läpi. Lienetkö ollenkaan sitä mitä väität.. tai jos olet, työtaitoihisi ei ehkä ole kovinkaan suuri luottaminen.. Suosittelen, että harkitsisit hieman objektiivisempaa lähestymistapaa arvioissasi;)

• .....

Samaa mieltä!
        Ei oikein vakuuta tuo uuden sefun tyyli..liika on aina liikaa.
        Kaikella ystävyydellä.

• on kuitenkin

saanut kiitosta työstään ihan korkeammaltakin taholta kuin vain siltä lähiesimieheltä ja perään on kyselty, kun olen omasta vapaasta tahdostani työpaikkaa vaihtanu. Harvalle esimies lähtee maksamaan paljon parempaa palkkaa kuin mitä on pyytäny (vaikka mitään alarajan palkkaa ole pyytänytkään).

Se, että osaa "lukea" ihmisiä, on omasta mielestäni jonkinlainen lahja kun ajatteleen esim. juuri työelämässä pärjäämistä. Ei tarvitse kaikkia nuoleskella kun tietää millainen toinen todella niin tietää myös millä tuleen juttuun kyseisen henkilön kanssa. Sosiaalisen kanssa käymisen taito voi olla kadehdittavaa, eiks niin...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe