Minkälaisia keskiarvoja teillä on ollut kun olette hakeneet hoitoalalle ammattikorkeaan. Ja oletteko päässeet sinne. Tiedän, että pääsykokeet merkkaavat eniten, mutta haluaisin tietään onko minulla mitään mahiksia edes. Olen kosmetologi ammatiltani ja k-arvo on 3,85. Onko muita, jotka on hakenut kosmetologin papruilla sairaanhoitajaksi??
kosmetologista sairaanhoitajaksi
minä vain..=)
3
631
Vastaukset
- Pääsinpäs
Mun ka oli 3,9 ja entinen ammatti kosmetologi. Hain sh-koulutukseen keväällä ja syksyllä 2004, pääsin pääsykokeisiin mutta en kouluun. Nyt keväällä hain kahteen paikkaan, pääsin molempiin pääsykokeisiin ja sisään ykkösvaihtoehtokouluuni=)! Toista kuukautta on jo takana ja oikealta tuntuu!
- Anonyymi
Eli pääseekö kosmetologi tutkinnon suorittanut hakemaan ammattikorkeakouluun sairaanhoitajaksi?
- Anonyymi
Miksi ei pääsisi? Ellei sitten ole kyseessä joku pilipalitutkinto, jolla ei ole virallista statusta kuten esim lähihoitajan tutkinnolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856