moikka
kaunko olette olleet raittiina.itse olen puoli vuotta tänään tuli täyteen.
raittiina
11
1545
Vastaukset
- Lampaankääpä
5v.
- Osterivinokas
Höh...
- pörri1
Onnittelut sinulle puolesta vuodesta raittiina.Minulla neljäs kuukausi hyvällä alulla ilman alkomaholia.
- kokenut
olkoon! Lähden tästä lauantai-illan palaveriin rakentamaan omaa raittiuttani, jota AA:n avulla olen jo saanut monia vuosia yhteen pötköön.
- aahoohoo
1 vee 9 kookoo mutta vain se tämä päivä on kaikkein tärkein. Minä keskityn jokaiseen päivään erikseen koska yksikin ryyppy tekee vekin pitkäänkin raitiuteen.
Onneksi olkoon. Puoli vuotta hyvä juttu. - sip_espresso
Onneksi olkoon Pekka!
Itselläni on muutama kuukausi enemmän. Olet varmaan jo huomannut raittiuden ihanuuden ja ehkä kurjuuden. Itselläni noita jälkimmäisiä on onneksi vähemmän, enemmän auringonpaistetta on riittänyt.
Siitä olen saanut kiittää hyvää tukihenkilöäni ja kotiryhmääni AA:ssa. Ilman niitä ja AA:n ohjelmaa tuskin olisin tänäänkin raittiina.
Vietän aika paljon matkalaukku-elämää ja reissattua tulee työn puolesta paljon. Ystävieni ansiosta olen oppinut hyödyntämään AA:n kansainvälisyyttä.
Olen oppinut sen, että juomisen tilalle pitäisi löytää jotain järkevää tilalle. Reissun päällä ne ovat sitten AA-ryhmät, siellä missä sitten olenkin.
Toki sitä tulee turistinakin pyörittyä työn lomassa, mutta silloin oleminen vaatii jotenkin enemmän harkintaa. Täytyy olla valppaana. AA-kokouksessa voin olla vapaa - relana omien joukossa.
Hyvää jatkoa ja tyyneyttä sinulle ja muillekin raittiuden valinneille! - beccara
Noin 6 tuntia, elämäni pisimmät tunnit! Onneksi se on ohi!
- Punatulkku*
On se kumma ku ei pysty ottamaan enää kohtuudella. Sitä mentiin taas munat vilkkuen pitkin syysyötä. Tässä olen viikon potennut pientä orastavaa flunssaa. Tuli ostettua emäntä ehdokkaalle pullo shanpanjaa ja valkoviiniä. Aloin miettimään, että siitä kun tempasen pienen kulauksen, niin voe pippurimuikku sentään. Juon sen niin siinä on romantiikka kaukana. Viimeksi aloin kuola valuen tärisemään hyvälle ystävälle tuopin jälkeen, että nyt lähdetään vetämään pää täyteen. Täytyy kaikessa hiljaisuudessa kaataa nuo pullot lavuaarista alas? Aijai aijai Cancia Asti:a ja italialaista Chardonnayta. Hän tietää, että minulla on ongelma.
Olin tasan 2kk. Vaikeaa on raittius. Masentaa tällanen idioottimaisuus tämän viinalla läträämisen vuoksi. Tuo kaksi kuukautta opetti minulle, että olen juoppo. Raittiudestasi, itselleni on menossa
yhdeksäs vuosi päivä kerrallaan ja
AA-n avulla.- Päivää.......
Päivää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191