Minulla on maksuhäiriömerkintä ja tahtoisin avata netin, mutta onko se edes mahdollista? Kuulin , että pitää maksaa joku panttimaksu ennen avausta, mutta minkä suuruinen? Onko kokemusta kenelläkään?
maksuhäiriö ja nettiliittymä
6
2100
Vastaukset
- ainakaan normaalisti
Ei ainakaan normaalitapauksissa estä avaamista, saattavat haluta muutaman kuukauden kuukausimaksun (eli muutamia kymppejä nykyhinnoilla) vähän samaan tyyliin kuin vuokra-asunoissa tuo vuokratakuu. Eli saattavat turvata omat saatavansa laskuttamalla ennakkoon senverran että saavat yhteyden poikki ennenkuin menee "tappiolle" jos jätät maksamatta. Tuota ennakkoakaan eivät aina vaadi, selviää parhaiten kysymällä operaattorilta suoraan.
- persiistä
Joo,mulla oli sama ongelma ja epätietoisena astelin kyselemään.
Ensin maksoin kuukauden etukäteen ja sen jälkeen on pitänyt maksaa 3 kk ennakkoon.
Mutta kyllä se onnistuu. - jouni74
Eli 100€ ennakkomaksua ja adsl-liittymän sain. Palautetaan 1 vuoden kuluttua jos kk-maksut hoidettu ajallaan.
- vilkkuu yleensä
Mutta mä sain ainakin elisalta vaikka on luottotiedot menny aika päiviä... Ei siitä kannata mainita jos ei kysellä.
- kapaaaa88888
null Dna:lla prepaid mokkuloita .
- Jejej
Niin Saunalahdeltahan saa nettitikku prepaid liittymiä joissa kuukausimaksu maksetaan ennakkoon, joten mitään takuita ei tartte maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012