Bruce Springsteen

Mr. Everything

Brucen musiikki on mielestäni parasta mitä voi vaan olla. Musiikissa tunnetta on enemmän kuin taitoa ja se minuun vetoaakin. E-street band on yksi parhaista taustabändeistä mitä on.
Brucen kitaristitaidot ei ole kummoiset mutta sooloissa on kuitenkin enemmän eloa kuin monen ammatti kitaristin sooloissa. Sanoitukset ovat oikeastaan se avaintekijä brucen biiseissä. Springsteen on myös mahtava esiintyjä joka antaa itsestään 110% yleisölle. Suomen keikalla yleisö oli masentava mutta keikalla bruce oli vain yhtä hymyä. Parhaita biisejä pomolta on: the river, thunder road, jungleland, lonesome day, independence day................ . . ...... . . ......... . . jne.... mitäs muut on mieltä? Vaikken muiden mielipiteistä juuri välitäkkään.

6

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Hyvää musaahan se on, vaikka en ehkä suurin fani olekaan. Ja hyvät sanoitukset. Paras biisi mun mielestä tällä hetkellä the river, mutta aika hyviähän noi muutkin, mitkä mainitsit..

• leffafani

Kyllä Bruce on kova jätkä. Löysin kaverin musiikin todella vasta kolme vuotta sitten, mutta nyt omistan lähes kaiken tuotannon. Muutkin artistit ja bändit, mitkä tulee New Jerseystä ni toimii. Mitäköhän ne laittaa siellä veteen, ko rock soi niin hyvin.

• Migge1975

Suomen 17.6.2003 keikalla ei yleisö ollut masentava. Sen huomasi Brucekin. Yleisö hyppi ja pomppi niin kuin kuuluikin.

• Mr.everything

17.6 keikasta en osaa sanoa, olin maanantain keikalla eli 16.6. Edessä yleisö oli hyvä mutta sivukatsomassa ei. Lähinnä sitä firmojen porukkaa siis. Mutta ei se minua niin haitannut, olin ihan lavan edessä niinku pitääkin.

• Anonyymi

BRUCE OSAA LOISTAVAMMIN KUN NÄMÄ MILAN JAFFIT TAI JOFFIT

• Anonyymi

Vai että sooloissa on enemmän eloa kuin monen ammattikitaristin sooloissa. Mitä se kaveri mahtaa sitten tehdä ammatikseen jos musisointi ei ole hänen ammattinsa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe