Brucen musiikki on mielestäni parasta mitä voi vaan olla. Musiikissa tunnetta on enemmän kuin taitoa ja se minuun vetoaakin. E-street band on yksi parhaista taustabändeistä mitä on.
Brucen kitaristitaidot ei ole kummoiset mutta sooloissa on kuitenkin enemmän eloa kuin monen ammatti kitaristin sooloissa. Sanoitukset ovat oikeastaan se avaintekijä brucen biiseissä. Springsteen on myös mahtava esiintyjä joka antaa itsestään 110% yleisölle. Suomen keikalla yleisö oli masentava mutta keikalla bruce oli vain yhtä hymyä. Parhaita biisejä pomolta on: the river, thunder road, jungleland, lonesome day, independence day................ . . ...... . . ......... . . jne.... mitäs muut on mieltä? Vaikken muiden mielipiteistä juuri välitäkkään.
Bruce Springsteen
6
670
Vastaukset
- ....
Hyvää musaahan se on, vaikka en ehkä suurin fani olekaan. Ja hyvät sanoitukset. Paras biisi mun mielestä tällä hetkellä the river, mutta aika hyviähän noi muutkin, mitkä mainitsit..
- leffafani
Kyllä Bruce on kova jätkä. Löysin kaverin musiikin todella vasta kolme vuotta sitten, mutta nyt omistan lähes kaiken tuotannon. Muutkin artistit ja bändit, mitkä tulee New Jerseystä ni toimii. Mitäköhän ne laittaa siellä veteen, ko rock soi niin hyvin.
- Migge1975
Suomen 17.6.2003 keikalla ei yleisö ollut masentava. Sen huomasi Brucekin. Yleisö hyppi ja pomppi niin kuin kuuluikin.
- Mr.everything
17.6 keikasta en osaa sanoa, olin maanantain keikalla eli 16.6. Edessä yleisö oli hyvä mutta sivukatsomassa ei. Lähinnä sitä firmojen porukkaa siis. Mutta ei se minua niin haitannut, olin ihan lavan edessä niinku pitääkin.
- Anonyymi
BRUCE OSAA LOISTAVAMMIN KUN NÄMÄ MILAN JAFFIT TAI JOFFIT
- Anonyymi
Vai että sooloissa on enemmän eloa kuin monen ammattikitaristin sooloissa. Mitä se kaveri mahtaa sitten tehdä ammatikseen jos musisointi ei ole hänen ammattinsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111