Olen aikeissa ostaa turhamaisuuttani :) uudet exelin sauvat. Vanhat ovat palvelleet jo 5 vuotta. Niissä on ollut kahvojen materiaalina kumiseos. Nyt minua kiinnostaisi tuo korkki kahvojen materiaalina. Onko kellään kokemusta korkkikahvoista pidemmältä ajalta ? Itselläni oli jonkin moisia ongelmia kumikahvojen kanssa kun ne hiertivät rakkoja käteen, mutta se korjaantui ohuilla hanskoilla. Nyt kädet ilmeisesti niin parkkiintuneet, että rakkoja ei enää tule. Asiallisista vastauksista ylenpalttisesti kiinnostunut Nalle.
Exelin kahvojen materiaali
2
654
Vastaukset
- Ekitalo
..ollut jo kymmenen vuotta mutta käytän kyllä aina ohuita hanskoja hyvältä ne tuntuu ja eihän ne kulu koskaan tummuu vain.
Alapäästä kyllä kuluu mutta sen olen uusinut jo monta kertaa,jopa itse liimaillut kulutus pintaa lisää tassuihin piikkeihin on vaikeampi panna lisää terotella voi vähin.
On kyllä hintansa haukkuneet ostin kyllä viime talveksi toiset erimerkkiset sauvat paremmilla piikeillä. - Tuomo
Ostin Karhu-merkkiset sauvat, joissa on korkkikahvat. Syy oli, että halusin paremmat piikit kuin vanhoissa. Näissä on samanlaiset terävät piikit kuin hiihtosauvoissa. Hyvin tuntuvat toimivan. Hinta oli 24.90 e, eli Exeliin verrattuna vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289