Tiistaina klo 23 tv:n ääreen, bändi shown päävieraana, en tiedä onko vain esiintymässä vai tuleeko haastattelu kaupan päälle.
U2 Conan O´Brien Showssa
2
466
Vastaukset
- U2heart
Kiitokset vinkistä! Pitääpä tsiigata. Eli siis tuleeko tuo Subtv:ltä tiistaina (11.10) ulos? Vetivät kuulema 4 biisiä ja vitsailivat Conanin kanssa siinä sivussa.
- Zooropa
U2 performed four songs on Thursday's Late Night with Conan O'Brien show on NBC: "All Because of You," "Original of the Species," "Stuck in a Moment," and "Vertigo." "Original" included Terry Lawless on keyboards and a 4-piece string section. "Stuck" was done acoustically, just Bono and Edge, until the end of the song when Adam, Larry, and a 3-piece horn section joined them. Bono and Edge also acted in a comedy sketch with O'Brien, and the band was interviewed on the hour-long show.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164