En jaksa millää uskoa että Timo luopuisi kilvasta sen takia että on samassa äänestyksessä Hannan kanssa. Jos hän haluaa auttaa Hannnaa pääsemään jatkoon, niin äänestykseen alistuminen on siihen paras ratkaisu. Jos Timo poistuu itse talosta se vain heikentää Hannan mahdollisuuksia jatkoon. Eri asia olisi ollut jos hän olisi ollut kaksistaan Hannan kanssa äänestyksessä. En tosin tiedä mikä olisi ollut menettely jos toinen äänestyksessä olevista poistuu itse ennen häätöpäivää...
Timo ei poistu itse
9
1972
Vastaukset
- bigbroter
On siinä meillä sheriffi, joka sensuroi toisten asialliset keskustelun aloitukset ja aloittaa itse sitten mieleisensä keskustelun. Minusta sheriffi on ottanut tällä palstalla liian näkyvän roolin. Kannatan vapaata keskustelua!
- kyllä...
Aivan niin...kieltää aloittamasta uusia keskusteluja jo esillä olleesta aiheesta, mutta tekee itse niin...eipä mielestäni ole ollenkaan paikkaansa seriffinä ansainnut...millä perusteella tänne edes pääsee seriffiksi? näyttäisi riittävän 12 vuoden ikä ja suuren suuri ego...
- imdesilli
kyllä... kirjoitti:
Aivan niin...kieltää aloittamasta uusia keskusteluja jo esillä olleesta aiheesta, mutta tekee itse niin...eipä mielestäni ole ollenkaan paikkaansa seriffinä ansainnut...millä perusteella tänne edes pääsee seriffiksi? näyttäisi riittävän 12 vuoden ikä ja suuren suuri ego...
Paraskin puhuja. Kyllä hattua täytyy nostaa sille, joka viitsii tällä palstalla olla seriffinä.
- 24/7....
on kuitenkin tullut siistiksi Seriffin vaihtumisen myötä. Tosin Saiakin teki sen minkä pystyi, mutta nykyinen toimii minusta ihan hyvin. Se vapaa keskustelu nähtiin jo silloin, kun edellinen seriffi krsi internetyhteyden häiriöistä. kaikkea töhkää koko palsta täynnä. Ainakin minua ärsyttää parikymmentä aloitusta samasta aiheesta: Hanna ulos, tai Timo ulos. esim viisi ketjua vielä menettelee, mutta liika on liikaa. - Tuohon edellä olevaan kirjoitukseen viitaten vaikka käytin Hannan ja Timon nimeä ja olen niiden turhien viestien poistamisen kannalla, en ole mikään Hanna tai Timo fani. Jompi kumpi tippuu.
Ainakin eilen illalla nimeämisen jälkeen ilmapiiri oli todella Hannaa ja Timoa vastaan. En ylläty ollenkaan, vaikka Timo tai Hanna ilmottaisi lopettavansa leikin kesken. Voi olla, että molemmat lopettavat. Sen verran monesti kuului piikittelyä menetetystä musa paketista. Musa paketti oli odotettu koko viikon ja oli todella uuri pettymys, kun sitä ei tullutkaan. Olisi mukavaa jos Hanna ja Timo lopettaisivat kilpailun kesken ja se musapaketti tai leffa ilta tulisi BB:n toimesta yllätyksenä muille kilpailijoille. Toinen mahdollisuus olisi sulkea Timo ja Hanna ulos ja laskea kaihtimet alas ja näyttää toisille kilpailijoile joku leffa. - siistitty
viime aikoina niin hienosti, että ei mitään moitteen sijaa. Cesarilla oikeus avata keskusteluja siinä kun muillakin. On koko ajan korostanu, ettei avattas niitä yhden lauseen avauksia ja täähän ei ollu sellanen. Turhia räksytät!!
- kuitenkin
Nimittäin vähän siihen malliin poikien huoneessa just jutteli muille. Sanoi, että oli Hannalle luvannut, että jos samaan aikaan ovat äänestyksessä, niin ei kilpaile hänen kanssaan ja, että oli samaisesta asiasta käynyt nimeämisten jälkeen päiväkirjahuoneessa. Joten... taitaapa sittenkin lähteä omasta tahdosta.
- viestit veks
Miten on totta vai tarua
Kuinka joku voi lukea ja ymmärtää NIIN VÄÄRIN.
Perttu kertoi tietävänsä tyypin joka oli unohtanut koiran vetokoukkuun.
Tänään tulleesa seiskassa tämä henkilö joka oli unohtanut koiran vetokoukkuun kertoi tarinan olevan tosi. Häntä harmitti vain se että Perttu oli hänestä kertoessaan sanonut hänen vetävän koiriA vetokoukussa vaikka kyseessä oli vain yksi koira.
Perttu ei todellakaan ole tappanut koiraa eikä mitään muutakaan.
Älkää pliiis yrittäkö musta maalata toista turhanpäten PLIIS.
Jokainen meistä tietää että Perttu kertoi tämän asian koska se oli hänen tiedossaan!!!!!- 24/7....
Tosiaankin ko. perättömän jutun levittäminen kannattaisi lopettaa heti alkuunsa. Pienestä perättömästä viestistä voi tulla suuri ja raskas taakka kannettavaksi ja aivan syyttä. Kannatan ko. viestien poistamista.
- carli
nähdään, mikä nössö mies on. Tollaset lausunnot voi pitää sisällään, eikä kiekauttaa pk-huoneessa.
Millanen mies se on, joka ei sanojensa takana pysy???Varmahan on, että jompikumpi tippuu, et luulen, ettei mikään enää paria pelasta. Molemmat vaan luulivat olevansa kovinkin suosittuja, Hanna asukkien ja Timo katsojien, luultavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144