Ah vihdoinkin löysin etsimäni! Paikan mistä voi löytää yhtä innostuneita muita suomalaisia queen faneja kuin itsekin. Taas on aamun pikkutunneille vierähtynyt kello kuunnellessani jotain noin kaunista kuin Queen. Toivottavasti palsta voi hyvin ja hengittää. Itse aion ainakin pyöriä tästä lähtien täällä aktiivisesti. Toivottavasti saadaan forumista elinvoimainen, jotta päästään vaihtamaan kunnolla mielipiteitä.
-Keep yourself alive-
Vihdoinkin löysin etsimäni
Q-fan
2
738
Vastaukset
- Mellu
Joo Fani ollaan...harmi vaan että en ole Livenä heitä koskaan nähnyt.:-( Mukavaa päivää Queen ystäville!
- :=)
Ihmeellistä löytää Queen- keskustelupalsta. Mulle Queen oli elämä 7 vuotta. Piti hengissä. Nyt kuuntelen Queenia silloin tällöin, mutta se rakkaus säilyy kyllä aina. Queen on aina vienyt mut jänniin mielen maisemiin ja saanut hymyilemään. Tulee mielen tietyt hajut ja maut kun kuuntelen tätä pitkästä aikaa. Nyt soi Crazy little thing called love. Queen 2 aina ollut mun lemppari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294