niin naiselle kuin miehelle? minkä merkin kanssa ei kerta kaikkiaan synkkaa parisuhteessa? kokemuksia?
kauriille pahin mahdollinen kumppani?
47
17635
Vastaukset
- cauris
Naisena voin sanoa, etten kyllä pystyisi rakentamaan toimivaa suhdetta oinaan tai vaakaihmisen kanssa.
Härkä, skorppari, toinen kauris ja jouskari menee:)Myös leijona on oikein viehättävä ja tulen juttuun leijonien kanssa.- huolimatta.
se taitaa olla. En tosin ole yrittänyt pitkäaikaista suhdetta muitten kuin Oinaan ja Vaa´an kanssa, joten en voi enempää vertailla. Pieleen meni sitkeästä yrittämisestä
- Nimetön
Kaurismies ei tule toimeen itsepäisen härkänaisen kanssa, neitsyt on liian pikkutarkka, leijona on aina muuten vain äinpäin ja jousimies on käsittämättömän ärsyttävä. Oinas on aggressivinen, vaakakin suuttuu niin pahasti.
- kans kauris
Ei vaakaa missään tapauksessa, ihan kauheeta, kokemusta on.
Skorppari, kalat, härkä, rapu tai toinen kauris ovat hyviä pareja. Seksin kannalta parhaat muistot on jääneet kalat-, skorppari- ja rapuyhdistelmistä... tosin toisesta kauriista mulla ei kokemusta.
Kaksonen.
Luulen että monesti Kauris ja Kaksonen ovat liian erilaisia semmoisissa aivan elämän perusseikoissa, että vaikka he ystävinä voivat toimia, parisuhteesta tulee liian vaikea.
Esimerkkinä suhtautuminen aikaan, rahankäyttö, ehkä myös uskollisuudesta heillä on vähän erilainen kuva...Tarvitaan vain tavallista avarakatseisempi ja huumorintajuisempi kauris, joka ei nipota kaikista pikkujutuista. Jollei absoluuttista uskolisuutta tai heteroseksuaalisuutta vaadi, ei pahemmin tarvitse pettyä. Elämä on ainakin "kiinnostavaa". Kaksosta vain ei voi omistaa, joten turha ottaa siitä paineita. Jouskarin kanssa taas en viitsisi edes yrittää, kun ovat sen verran vahingollista seuraa. Aina pitää olla jostain mukamas asiallisesti huomauttamassa, vaikka toinen on jo täydellinen. Kauriin täydellisyys vaan menee jouskarilta yli hilseen. Vesimies ei myöskään kauaa jaksa kauriin seurassa, tai ainakaan minun seurassani.
- Emilia
olen naispuolinen kauris,nousevana merkkinä skorppari ja kuumerkkinä krapu.Ja huomannut,että
KAKSOSET,JOUSIMIEHET JA KALAT
ovat ok ystävyyssuhteissa.muuten ei.
kaksosiin en osaa luottaa,jousimiehet ovat kovin levottomia ja kalat inhottavan velttoja...
HÄRÄT
ärsyttävät hitaudellaan ja härkäpäisyydellään.mutta suht ok ystävinä.
LEIJONAT hermostuttavat
ylimielisyydellään ja huomionhakuisuudellaan
VAA'AT JA OINAAT
eivät sovi ollenkaan seurustelukumppaniksiOinaat itsekkäitä ja vaikea luottaa,vaa'at eivät osaa tehdä päätöksiä ja itse en saa heihin mitään liikettä.
Sen sijaan KRAVUT vaikuttavat oikein viehättäviltä,saavat mut jotenkin herkistymään.Tuntuvat turvallisilta.Ja SKORPIONIEN kanssa välillä on todella voimakasta vetovoimaa.Skorpionien kanssa kommunikoiminen on hieman vaikeaa,mutta fyysinen puoli toimii aivan järkyttävän hyvin.- toinen kaurisnainen
Tekstisi vaikutti siltä, että olet hieman ranttu miesten suhteen. En toki pahalla sano, voihan se olla, ettei sinulla ole onnistunut näiden merkkien kanssa suhteet.
Itse sanoisin, etta ravun ja skorpparin lisäksi myös härkä ja kalat sopii kauriille vallan mainiosti.
Mutta eihän sitä täysin voi mennä sanomaan mikä sopii kenenkin kanssa, kaikkihan me ollaan yksilöitä. - Emilia
toinen kaurisnainen kirjoitti:
Tekstisi vaikutti siltä, että olet hieman ranttu miesten suhteen. En toki pahalla sano, voihan se olla, ettei sinulla ole onnistunut näiden merkkien kanssa suhteet.
Itse sanoisin, etta ravun ja skorpparin lisäksi myös härkä ja kalat sopii kauriille vallan mainiosti.
Mutta eihän sitä täysin voi mennä sanomaan mikä sopii kenenkin kanssa, kaikkihan me ollaan yksilöitä.voipi olla että olen turhan kranttu.
Mutta tapauskohtaista tämäkin on...:) - vakaa vaakaMies
Olen vaaka -mies ja kohtasin kauris -naiseni noin 2 vuotta sitten. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja sen jälkeen olemme olleet erottamattomat. Niin kaunista! Kummallakin meistä on ollut tarpeeksi kokemusta eri kumppaneista, mutta tämä suhde on molempien mielestä se "tosi rakkaus". Horoskooppien mukaan tämän pitäisi olla mahdotonta, mutta kauris -naiselleni oli joku ennustaja sanonut vuosia sitten, että vaaka -mies sopisi hänelle.
- Kaikkien ystävä
vakaa vaakaMies kirjoitti:
Olen vaaka -mies ja kohtasin kauris -naiseni noin 2 vuotta sitten. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja sen jälkeen olemme olleet erottamattomat. Niin kaunista! Kummallakin meistä on ollut tarpeeksi kokemusta eri kumppaneista, mutta tämä suhde on molempien mielestä se "tosi rakkaus". Horoskooppien mukaan tämän pitäisi olla mahdotonta, mutta kauris -naiselleni oli joku ennustaja sanonut vuosia sitten, että vaaka -mies sopisi hänelle.
Sopii Kauris ja Vaaka toisilleen erittäin hyvin. Mutta myöhemmässä vaiheessa eli seitsemäs vuosi tulee olemaan erittäin vaikea. Sen kun menette yli vaikka väkisin niin elämänne seestyy ja rauhoittuu omiin uomiinsa lopullisesti. Te olette luotu toisllenne. Jos joskus käy joidenkin kohdalla niin ettei sovitä niin se taas johtuu rinnakkais merkistä joka ei sovi näiden ensimmäisten merkkien kanssa. Voi olla että teillä kummallakin sattuu olemaan hyvät merkit ensin itsellä ja sitten ne sopivat toisillenne, ensimmäisten merkkien rinnalla. Onne matkaan
- Kaurisneito
Minulla on aurinko kauriissa, kuu härässä, nouseva merkki on skorpioni. Vielä merkeistäni löytyy venus vesimiehessä ja mars vaa'assa, merkurius kauriissa ja saturnus oinaassa. Kierrän kaukaa kaksosmiehet, leijonat ja oinaat, siis seurustelutarkoituksessa. Hyvin sopii skorpionit, harät ja mieheni on kala.
- kauristyttö.
oinas, kaksonen ja jousimies on myrkkyä kauriille :D
- nanna
Olen rakastunut kaksosmieheen, jonka kanssa meillä on ollut "salasuhde" melkein vuoden. Meistä tuntuu, että olemme täysin samanlaisia ja toistemme puuttuvat palat!
- Kauris minäkin
Niin on. Oinaan kanssa kauris ajautuu riitoihin liian helposti (kumpi on pomo), kaksonen on liian ailahteleva ja "kevytkenkäinen" (menee hermot) ja jousimies puhuu enemmän kuin tekee (liian ystävällinen kaikille, ei tiedä milloin tunteet ovat aitoja).
Lisäisin tosin listaan vielä leijonan. Leijonan mustasukkaisuus ja omistuksenhalu ahdistavat kaurista. - kaurisvain...
Kauris minäkin kirjoitti:
Niin on. Oinaan kanssa kauris ajautuu riitoihin liian helposti (kumpi on pomo), kaksonen on liian ailahteleva ja "kevytkenkäinen" (menee hermot) ja jousimies puhuu enemmän kuin tekee (liian ystävällinen kaikille, ei tiedä milloin tunteet ovat aitoja).
Lisäisin tosin listaan vielä leijonan. Leijonan mustasukkaisuus ja omistuksenhalu ahdistavat kaurista.Vesimies, jousimies, kaksoset, rapu ja neitsyt ovat jostain syystä sellaisia tyyppejä, joiden kanssa en tule niin hyvin toimeen ja joita en aina ymmärrä. Leijonanaisten kanssa olen usein napit vastakkain, (kavereina ollut) mutta toisaalta leijonamies on juuri se oikea minulle :)
- Emilia
Kauris minäkin kirjoitti:
Lisäisin tosin listaan vielä leijonan. Leijonan mustasukkaisuus ja omistuksenhalu ahdistavat kaurista.meni kyllä aika nappiin.Mulla on yksi Jousimies ystävänä,ja kovin vaikea on ottaa selville milloin hän on vilpitön ja milloin yrittää vain miellyttää.Myös aika moinen tuuliviiri eikä hänestä saa oikein keskusteluseuraa.
- pala pelissä
nanna kirjoitti:
Olen rakastunut kaksosmieheen, jonka kanssa meillä on ollut "salasuhde" melkein vuoden. Meistä tuntuu, että olemme täysin samanlaisia ja toistemme puuttuvat palat!
pointti on tuo salasuhde.
Kun suhde julkistuu ja vakiintuu, palaset eivät välttämättä enää sovikkaan tiukasti yhteen. - Kauris
Minä olen mielettömän rakastunut... kaksoseen. Huvittaa kun kaksonen ja kauris aina teilataan horoskooppijutuissa täysin mahdottomana yhdistelmänä.
Meillä rakkaus kukoistaa, kaksi vuotta ollaan seurusteltu, joista muutama kuukausi asuttu yhdessä ja oikein jo odotan että suhde seestyisi eikä tarvitsisi leijua puoli metriä maan pinnalta. On nimittäin sekin aika rankkaa. Rakastumisen huuma. - rane
nanna kirjoitti:
Jos olette toistenne puuttuvat palaset..miksi nanna ette kokonaan omistaudu toisillenne?
- magdalena
Kauris kirjoitti:
Minä olen mielettömän rakastunut... kaksoseen. Huvittaa kun kaksonen ja kauris aina teilataan horoskooppijutuissa täysin mahdottomana yhdistelmänä.
Meillä rakkaus kukoistaa, kaksi vuotta ollaan seurusteltu, joista muutama kuukausi asuttu yhdessä ja oikein jo odotan että suhde seestyisi eikä tarvitsisi leijua puoli metriä maan pinnalta. On nimittäin sekin aika rankkaa. Rakastumisen huuma.Kolme vuotta ja vieläkin umpirakastunut kaksosmieheen.Vaikeaa välillä, mutta haastavaa.
Kaurisnainen ei haluakaan helppoja tapauksia. - nimimerkkiminimerkki
Kauris kirjoitti:
Meillä rakkaus kukoistaa, kaksi vuotta ollaan seurusteltu, joista muutama kuukausi asuttu yhdessä ja oikein jo odotan että suhde seestyisi eikä tarvitsisi leijua puoli metriä maan pinnalta. On nimittäin sekin aika rankkaa. Rakastumisen huuma.tietää, oletteko vielä yhdessä. Itse (kauris) seurustelin kaksosen kanssa melekein 6 vuotta, sit meni hermmot lopullisesti. Aina oli kinaa rahan- ja ajankäytöstä. Eikä kaksonen ole mistään uskollisimmasta päästä..
Mies-leijonat nostaa myös minun karvat pystyyn heti ja yleensäkin tulimerkit. Hauska huomata, että muillakin on samoja kokemuksia. - ai jaaa
nimimerkkiminimerkki kirjoitti:
tietää, oletteko vielä yhdessä. Itse (kauris) seurustelin kaksosen kanssa melekein 6 vuotta, sit meni hermmot lopullisesti. Aina oli kinaa rahan- ja ajankäytöstä. Eikä kaksonen ole mistään uskollisimmasta päästä..
Mies-leijonat nostaa myös minun karvat pystyyn heti ja yleensäkin tulimerkit. Hauska huomata, että muillakin on samoja kokemuksia.Onko Kauriista hauskaa että on yhteisiä negatiivisia kokemuksia
nimimerkkiminimerkki kirjoitti:
tietää, oletteko vielä yhdessä. Itse (kauris) seurustelin kaksosen kanssa melekein 6 vuotta, sit meni hermmot lopullisesti. Aina oli kinaa rahan- ja ajankäytöstä. Eikä kaksonen ole mistään uskollisimmasta päästä..
Mies-leijonat nostaa myös minun karvat pystyyn heti ja yleensäkin tulimerkit. Hauska huomata, että muillakin on samoja kokemuksia.Meillä on kestänyt kauris-kaksonen suhde yli 15 vuotta. On ollut niin ylä-kuin alamäkiäkin, mutta kaikesta on rakkaudella selvitty.
- ja heikko vaaka
jos on muutamaan rajattava ;)
Skorpion, kaksonen ja oinas on ollut kivoja käytössä. Eivät kulu eikä mene heti rikki.- Kaurisnainen myöskin
Niistä kokemuksista joita mulla on,niin yks huono on ollu kaksonen jonka kanssa yhteistä lankaa ei löytyny millään. Liian ilmavaa ja kevytkenkäistä minun kaurismaiseen makuuni. Vaa'an kanssa oli pikainen salaromanssi ja nopea ihastumisen huuma, mutta liian häilyvää..Ystävänä varmasti ok. Jousimiehet ovat rempseitä ja huumorintajuisia ja voimakasluontoisia, mutta jotain puuttuu, ehkäpä lojaalisuus ja sitoutuminen? Ravun kanssa olin 6 vuotta seurustelusuhteessa, liian oikutteleva ja herkkä minulle jostain syystä. Tunnetasolla ehkä samanlainen ja arvosti kotia kuten minäkin, mutta...Ja olin liian itsenäinen hänen riippuvuuteensa verrattuna. Ja nyt sitten kolmas kala on menossa elämäni varrella. Kalat ovat ainakin seksuaalisesti kiihottavia, vaikka niillä joita minulla on ollut on ollut myöskin ongelmia alkoholin tai muun suhteen. Saas nähdä tästä nykyisestä. Kalojen ja kauriiden pitäisi ainakin sopia yhteen, mutta? Ei voi tietenkään yleistää mitään. No kalathan ovat usein unelmoivia ja kauriit jalat maassa, mutta kalat vapauttavat kauriin "nipotusta" ja rentouttavat sitä myöten. Ainakin minun tapauksessa.
- vivido
missään viestissä ei ollut vastausta miten kauris-nainen ja vesimies-mies sopivat yhteen. osaisiko joku vastata tai onko jollain kokemuksia?
- pinja
Kaksosten kanssa ei kerta kaikkiaan onnistu ei minkäänlainen suhde.Mulla on ehkä liikaakin kokemuksia kaksosmiehistä.Kaksoset ovat kovia valehetelaan ja kehumaan itseään.Siinä on kaks piirrettä, mitkä eivät kuulu kaurisnaisen ominaisuuksiin.
- 13.tammikuuta
just nuo vaa'at, oinaat ja kaksoset on niitä, joiden kanssa vaikea tulla toimeen (ei pienintäkään toivoa luottamuksesta), härät joko itsekkäitä ja mukavuudenhaluisia tai turhan itsepäisiä, niin pahoja riitoja tullut kenenkään puolitutun kanssa kuin miespuolisen härän. skorpparit on kohdallani osoittautuneet petollisiksi. itsepäiselle kaurisnaiselle paras on nipottava neitsytmies
- horooskoopp
ei käy muut kuin maan ja veden merkit! Ne on lähempänä kauriitten materiaalista maailmaa. Ilman ja tulen merkit, on utopiaa kauriille. Maan merkkejä ovat kauris härkä ja neitsyt. Ja veden, rapu kalat ja skorpion.
Näitten pitäis käydä.:) - lärspepi
horooskoopp kirjoitti:
ei käy muut kuin maan ja veden merkit! Ne on lähempänä kauriitten materiaalista maailmaa. Ilman ja tulen merkit, on utopiaa kauriille. Maan merkkejä ovat kauris härkä ja neitsyt. Ja veden, rapu kalat ja skorpion.
Näitten pitäis käydä.:)että toinen ihminen on sopiva,,, voi tsiisus näit tyhmii palstoja
- kaurisshh
on kauriille kauhistus! Nou tänks.
- yäkkkk
ilman merkeistä vesimiehet eivät kelpaa, niillä on semmonen outo ominaishaju...
- Lady Chanel
yäkkkk kirjoitti:
jos ei sattunut käyttämään oikeanmerkkistä parfyymiä! Kaikki näes ei pidä Chanel vitosesta, et silleen!
- kauriss
yäkkkk kirjoitti:
olin veskarin kanssa naimisissa vuosikymmeniä enkä koskaan tottunut hajuunsa, puhtaanakin haju oli epämiellyttävä.
- Kala-ukko
Luvin mielenkiinnolla tätä ketjua . . . Joku siellä kommentoi, että Kalat-miehet ovat inhoittavan velttoja???? . . . Hmmmm . . . Mistäköhän kohdasta???? ;)))))
- Kauristus
Kaikista huonoimmaksi vaihtoehdoksi omalla kohdallani olen todennut kaksosen, parin erin kanssa olen kokeillut mutta ei vaan onnistu, aika lailla tunnuttu olevan eri planeetalta. Enkä kyllä vahingossakaan aio enään sekaantua, aika hyvä tutkakin jo kehittynyt: tunnistan kaksosen hyvin äkkiä...
Oinaan kanssa pitempi suhde, sekään ei sitte kuitenkaa toiminut.. Ehkäpä oinaan itsekkyys oli yksi syy tähän vaikka tokihan niitä vikoja myös itsestäkin löytyy. Mutta kaverina toiminut ok.
Nyt ois "työn alla" neitsyt, aikamoista vetovoimaa tuntus olevan.. Että saa nähdä. Horoskoopin mukaan ilmeisesti neitsyt ja kauris vois olla ihan hyvä juttu :) - Kaurs 1+1
Parisuhteesta en tiedä, mutta jo ihan kavereina ja perheenjäseninä en tuu toimeen rapujen, neitsyiden ja jousimiesten kanssa. Tai pakkohan se on toimeen tulla, kun lähipiiriä ovat, mutta neitsyen kanssa menee kiistelyksi, jousimiehet on yhtä lailla ärsyttäviä ja ravut on töykeitä.
Vesimiehen kanssa tuun ihan hyvin juttuun, skorpparit on mukavaa seuraa aina, ja vaa'an kanssa tuun toimeen. Oinaat on myös ihan mukavia, samoin toiset kauriit. Jonkun skorpparin kanssa voisi seurustellakin, jos horoskoopeilla ja ihmistyypeillä on mitään tekemistä toistensa kanssa. Yhtä härkää rakastan syvästi. - NK
On tullut oltua yhdessä 2vuotta kalamiehen kanssa, luottamus ei pelannut ja se meidät erotti. Muutoin kaikki meni mahtavasti ja rakkautta riitti suhteessa.
vesimies on omalla kohdalla ehdoton ei. Se tuuliviiri mies kun ei itsekkään tiedä mitä haluaa tai ainakin tämä mies jonka kanssa itse olin.
leijon on myös sellainen että en edes uskaltaisi kokeilla.
Sen sijaan Oinasmies on sellainen minkä kanssa elämä sujuu ja kaikki on hyvin :) rakkautta ja luottoa riittää!- K naikkonen
olen sama mieltä kalan kanssa luottamus aina pettää, kala mieheen ei vain voi luottaa kun rakastaa kaikkea vastaan tuleva naista, eikä osaa erottaa oma vaimonsa muitten kaa.... siis kalat mies ei tuu enää ikinä tämän kauriin naisen elämään nou fuck in way:-)!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kauris täälläkin
Tjaa... itsellä kolme pidempää suhdetta, yhden kanssa (kalat) naimisissa 11v, toiseksi pisin suhde oli kauris, mutta me tapeltiin joka asiasta ja temeramenttia riitti liikaakin. Kolmas oli vaaka ja täydellinen katastrofi, seurusteltiin vaan 8kk ja tänä aikana mies osoittautui olevansa pettäjä, tyhjänjauhaja ja itsekeskeinen paska!
Nyt olen tutustumassa "voi ei" vaaka mieheen, mutta onneksi minäkään en ole ihan tyypillinen kauris. Olen tunteellinen, läheisyydestä tykkäävä enkä tod mikään työnarkomaani...
Kattoo sit... - Corni Capri
Itse olen mieskauris ja omien kokemuksien mukaan parisuhteeseen parhaita ovat neitsyt, skorpioni, leijona ja toinen kauris.
Kaksonen ja jousimies olleet mukavaa ja piristävää seuraa, mutta pitkäjänteisyys ja tietty lojaalisuus on puuttunut. Uskollisuudesta myös voi olla vähän eri käsitykset. Vaa'at ovat yleensä tosi ärsyttäviä. Voivat olla kyllä viehättäviä, mutta teennäisiä, pinnallisia, herkkänahkaisia sekä suoltavat usein tekopyhiä valkoisia valheita omaksi edukseen. Ei sovi rehelliselle kauriille. Rapu ja härkä olleet taas jotenkin liian jähmeitä, hitaita, riippuvaisia ja junttimaisia makuuni, vaikka muuten ollaankin tultu juttuun hyvin. Ystävinä siis kivoja.
Kalatytöt olleet neutraaleja. Vetävät fyysisesti puoleensa, ovat mukavia ja ymmärtäväisiä, mutta pitkässä juoksussa liian saamattomia, velttoja ja epävakaita haaveilijoita.
Vesimiehistä ja oinaista ei ole pidempiä kokemuksia, mutta parhaita ovat siis mielestäni neitsyt, skorpioni, leijona ja kauris! - hassua
kaurisnaisena en myöskään ota selvää noista ilman merkeistä. tulimerkit vielä jotenkin menee, nytten sutinaa oinasmiehen kanssa ja katsoo miten käy! ;D yleensä yritän olla kiinnittämättä huomiota miesehdokkaiden horoskooppimerkkeihin, kaikki on yleensä helpompaa niin ainakin minulle.. :)
- podifgjäoiadg
Kauris N ja Leijona M= DISASTER
riitatilanteet
Kauris nokkelana ja suorasanaisena "hallitsee" riitatilanteissa, kunnes leijona ei keksi mitään sanottavaa ja käy päälle. Semmosta ei ikinä maailmassa kannata ryhtyä. Vaikka muuten suhteessa Leijona mielistelevä ostaa lahjoja ja menee ihan itse kauriin tossun alle. Väkivaltaisuus kuitenkin piilee tässä idiootissa.
Huh, tulipa vuodatus. en kuitenkaan nyt yleistä vaan tämmöinen kokemus muutaman vuoden parisuhteesta leijonan kanssa. Ottakaa ennemmin rapumies - Pandoras box
Tykkään: vaaka, vesimies, skorpioni, jousimies ja neitsyt.
Blaah: rapu, leijona, kalat, toinen kauris, oinas.
Härästä en tiedä ja kaksosta viedään kuin pässiä narussa.
Ilmamerkkien kanssa toimii parhaiten mutta vesimerkeistä tai toisista maamerkeistä ei aina ota selvää, eikä jaksakkaan kuin ilmaihmiset ovat niin jännittäviä :) - pihla9
Tapasin keväällä kaurismiehen, olen itse vaakanainen. Tunnen löytäneeni tasavertaisen sielunkumppanin, ja hän tuntee samoin. Mutta yhtä mieltä olemme myös siitä, että luonteistamme johtuen emme varmasti olisi 5 tai 10 vuotta sitten olleet riittävän kypsiä jotta näin olisi tapahtunut. Eli joskus ajoitus on kaiken a ja o!
Edellinen kaurismies minulla oli 15 vuotta sitten (olen 33), ja hänen kanssaa olimme 3 vuotta mutta suhde kävi mahdottomaksi molemminpuolisen "kipuilun" vuoksi. Ja toki olin nuorikin, mutta silti hän on myös jäänyt mieleeni ihmisenä joka olisi tiettyjen erityisten ominaisuuksiensa vuoksi ollut "perfect match" minulle. - kokemus..
Olen kaurisnainen ja mies leijona. Ylimielinen, näsäviisas ja väkivaltainen nipottaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778