SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui?!

uusi liittymä auki heti...

Eli tilasin telefinlandin liittymän, Sim-kortti saapui postissa viikko sitten ja tänään tuli tekstarilla ilmoitus että liittymä aukeaa tunnin kuluttua. No, nyt on se maaginen tunti kulunut ja vanha liittymä meni pois käytöstä (tein siis numeronsiirron). Vaan kun vaihdoin telefinlandin korttiin, niin puhelin herjaa että "Sim-kortin rekisteröinti epäonnistui". Tässä alan olemaan vaan vähän pulassa, jollen tuota liittymää nopeasti saa toimimaan. Onko kellään mitään neuvoa? Buuttasin kännykän, otin kortin irti ja takasin, mutta ei auta.

7

5528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

Jaahas, ja juuri kun ehdin asiaa kirota, niin nyt näyttäisi toimivan. Ongelma poistunut, pahoittelut häiriöstä ;)

• kännykäyttäjä

no nyt mulla parin toimivan kk jälkeen tuli ekaa kertaa tollanen ilmoitus... teliasoneralla kans.. toivottavasti korjaantuu nopeasti... pitää yrittää jotain.

• Kekru

Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.

• helkama1977
        Kekru kirjoitti:

Kymmeneltä tuli viesti että vaihda uusi sim puhelimeen, aukeaa kohta. Nyt on menny 4h ja kummatki (Vanha ja uusi sim) on pimeinä. Näin sitä pitää... Saunalahti kyseessä.

joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..

• sfsadf
        helkama1977 kirjoitti:

joo tein kanssa numeronsiirron ja nyt on menny 3h eikä vieläkään saunalahti toimi ja elisa on lukittunu..

Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.

• ärsyttävää
        sfsadf kirjoitti:

Mulla sama vika, tosin kestänyt jo pari tuntia, ei auta mikään. vanha korttikaan ei toimi. ja en saanut edes tuota tekstiviestiä. Kolumpuksesta vaihdoin TEleFinlandiin. ja halusin pitää vanhan numeroni.

ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!

• toimii vihdoin
        ärsyttävää kirjoitti:

ei toimi vieläkään jo neljä tuntia poikki!

Ei siihen mennyt kuin 13 tuntia. Hyvä että nyt toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe