Housut kuluu rikki!

DumdiDam

Mun housuni kuluvat rikki aina haarovälistä!
Miten sen voisi estää?
Käykö jollekin muulle samalla lailla?

PS: Kettuilijat älkööt vaivautuko...

8

1773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

jos kyse on farkuista niin peset niitä todennäköisesti liian usein jolloin kangas kuluu... vai istutko naulojen päällä...? :D

• housuton

Pesen niitä turhan harvoin... :D

• DumdiDam

Pesen niitä turhan harvoin... :D

• nayuta

mulla kuluu farkut nopeasti rikki haaruksista, sitten vain ompelemaan kasaan ja taas mennään. farkuissa on niin paksut saumat haroissa että ne hinkkaavat toisensa puhki kun liikkuu.

tuon ilmiön olen huomannut tytöillä usein, pojilla harvemmin.. liekö pojat sitten kulkevat jalat leveämmällä.. en tiedä.

En tiedä miten voi estää mutta helppo se on korjata.. ja jollet haaruksiasi koko ajan esittele, niin ei se paikkaus mihinkään näy.laita tarpeeksi paksut paikat ja ompele moneen kertaan niin ei tarvi olla heti korjaamassa uudestaan.

• ffhfgh

paikka kannattaa ommella sisäpuolelle sitten of course.

• homopoika*

joo, tytöillä kuluu todella nopeesti farkkujen haaroväli, koska tyttöjen lantio on leveämpi, he käyttävät kireempiä farkkuja kuin pojat ja pojat kävelevät(niinkuin jo sanoitkin) "leveemmin kuin tytöt" eli siis jalat ei juurikaan toisiaan "hio"...

• Anonyymi

Ompelukset eivät nykypäivän haperokankaassa kestä.. nestemäinen karlsonin liima tarttuu ja sillä voi lujittaa ympäriltä.

• AimoRapula

Jos ajaa paljon polkupyörällä niin kuluu vitun nopeesti! Auttaa kun vetelee ompelukoneella vaan siksakkia päälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe