Mun housuni kuluvat rikki aina haarovälistä!
Miten sen voisi estää?
Käykö jollekin muulle samalla lailla?
PS: Kettuilijat älkööt vaivautuko...
Housut kuluu rikki!
8
1773
Vastaukset
- ...
jos kyse on farkuista niin peset niitä todennäköisesti liian usein jolloin kangas kuluu... vai istutko naulojen päällä...? :D
- housuton
Pesen niitä turhan harvoin... :D
- DumdiDam
Pesen niitä turhan harvoin... :D
- nayuta
mulla kuluu farkut nopeasti rikki haaruksista, sitten vain ompelemaan kasaan ja taas mennään. farkuissa on niin paksut saumat haroissa että ne hinkkaavat toisensa puhki kun liikkuu.
tuon ilmiön olen huomannut tytöillä usein, pojilla harvemmin.. liekö pojat sitten kulkevat jalat leveämmällä.. en tiedä.
En tiedä miten voi estää mutta helppo se on korjata.. ja jollet haaruksiasi koko ajan esittele, niin ei se paikkaus mihinkään näy.laita tarpeeksi paksut paikat ja ompele moneen kertaan niin ei tarvi olla heti korjaamassa uudestaan.- ffhfgh
paikka kannattaa ommella sisäpuolelle sitten of course.
- homopoika*
joo, tytöillä kuluu todella nopeesti farkkujen haaroväli, koska tyttöjen lantio on leveämpi, he käyttävät kireempiä farkkuja kuin pojat ja pojat kävelevät(niinkuin jo sanoitkin) "leveemmin kuin tytöt" eli siis jalat ei juurikaan toisiaan "hio"...
- Anonyymi
Ompelukset eivät nykypäivän haperokankaassa kestä.. nestemäinen karlsonin liima tarttuu ja sillä voi lujittaa ympäriltä.
- AimoRapula
Jos ajaa paljon polkupyörällä niin kuluu vitun nopeesti! Auttaa kun vetelee ompelukoneella vaan siksakkia päälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701