Haluaisin löytää uusia bändejä, kun levyhylly alkaa olla puhkikulutettu. Tässä bändejä jotka iskee mulle:
Rammstein
Motörhead
Manowar
Black Sabbath
Pantera
In Flames
Soilwork
Accept
Damageplan
Diablo
Lordi
The Machete
Slayer
Mitään black metallia tai hirveetä örinää ei kannata tuputtaa, ne ei oo mun juttuja :)
Bändejä mulle
11
1234
Vastaukset
http://www.mikseri.net/artists/?id=27715
Tuosta heavy metal bändia Sammohan!- Rausku
Hommaa At the gates: Slaughter of the soul.
tai Samael: Ceremony of Opposites.
Tai Sepultura: Arise, Beneath the remains, Chaos A.D.
Entombed: Wolverine blues, Morning Star
Cathedral: periaattessa mikä levy tahansa. - asdgag
System Of A Down. En kyl tiedä et luokitellaanko tota hevibändiks.
- että_
jos Motörheadistä pitää(ja kukapa ei ainakin vähän) niin Hellhammer on yllättävän saman kuuloista ja vaikka Hellhammer lasketaan Black Metalliin niin ei kuulosta lainkaan samalta kuin joku Dimmu.
parhaat biisit Horus-Aggressor, Reaper, Satanic Rites, Revelations of Doom, Crucifixion ja Triumph Of DeathMessiah biisin Hellhammerilta ja koko Satanic Rites levy on pelkkää kovaa kamaa täynnä.
LAKUPAAVI
- Atomic Punk
Nevermore (allekirjoittaneen mielestä aikamme paras mättöbändi)
High On Fire (Motörheadin raskaampi versio)
Biomechanical (Pantera meets Judas Priest meets Nevermore)
Spiritual Beggars (hewiä 70-luvun maustein Ruotsista)
The Haunted
Meshuggah
Testament
Ja sokerina pohjalla kaikki Devin Townsendin tuotanto. - Venom-Ilkka (|)
Kuuntele:
-Seppo Luttura BRA
-Mänsoni USA
-Nightbird FIN
-Keke Reaktor USSR
-Hellowiinery GER
-Kissi USA
-Isomuna-Immu Borgir SWE/DEN
-Keith Dirkschneideri GER
-Lords Of The New City FIN
-Laurel JPN
-Cedric JPN
-Tredia JPN
-Reuben Steeler POL
-Birkenau POL - finmetal
Iron Maiden!Dio on kans hyvä...
- man
Metallica, Apocalyptica, Anthrax, Sepultura, Megadeth, Death, Entombed, Korn, Iron Maiden, Testament, W.A.S.P, Twisted Sister, Nightwish, At The Gates, Children Of Bodom, Fear Factory, Judas Priest, Hatebreed, Crematory..
Moniin bändeihin pätee se, että kannattaa kuunnella varsinkin niiden alkuaikojen levyjä, mutta poikkeuksiakin on.- Keimohko
Kannattaa hommata useimmat Paradise Lostin levyt (Icon, Draconian times...), Theatre of tragedylta Aegis ja Eläkeläisten jokaikinen levy. Niillä selviät talven yli ilman masennusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151