siis mieluten jotain historiallista pukudraamaa, mutta komedia, seikkailu.. Ja kaikenlaisia hyviä historiallisia leffoja ja leffoja, joita ei voi jättää katsomatta esim. casablanca?
suositelkaa
9
1235
Vastaukset
- JiiJii
Pukudraamoista en tiedä, mutta ainakin Citicen Kane
ja Arabian Lawrence kannattaa katsoa. - tässä
Tuulen Viemää
Piukat Paikat
Kuningas Ja Minä - The King And I
The Sound Of Music - yksi ylitse muiden
the Gladiator!!!!!!!!!
- näyttelee..
komein mies päällä maan :)
Ei Russel Crowe, vaan se keisarin näyttelijä... =)
- zara93
...Angelika-leffat.Niissä on kauniita pukuja ja seikkailua.
- makedonia
Moi. Mä suosittelisin elokuvaa Mimmikisat. En tiedä onko sitä kukaan nähnyt, mut se tuli telkkarista joskus vuonna 2001 mtv3:lta. Pääosissa ovat River Phoenix ja Lili Taylor (eli Birdlace ja Rose), elokuvan on ohjannut Nancy Savocan ja se sijoittuu 1960-luvun alkupuolelle. Jos joku on katsonut elokuvan, olis mielenkiintosta lukea mielipiteitä siitä, itse kun satuin pitämään elokuvasta.
PS: jos juoni kiinnostaa, mul on elokuvasta lehtileike, jossa on juoniselostus.- katsoa heti.
shawshank redemption.
- romanttinen äijä
kummallakin katselukerralla ja mikä parasta, tsiigattiin tämä ihastuttava leffa tyttäreni (silloin 20v.) kanssa ja liikututtiin molemmat totaalisesti sen kauneudesta. Riveriltä ja Lililtä huippusuoritus! Lisäbonusta todella autenttiseksi luodusta ajankuvasta.
- Lady of Darkness
katsoa heti. kirjoitti:
shawshank redemption.
Oopperan kummitus kannattaa katsoa. Se on ihan uskomaton!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096