Onko miehelle häpeä, että vanhempi nainen yrittää iskeä häntä? Ottaako nuoret nykymiehet 2-3 vuotta vanhempaa naista vakavasti? Voiko miestä harmittaa myöhemmin, että nainen on vanhempi? Ainut, mikä nuoremmassa miehessä epäilyttää, että onko hän tarpeeksi kypsä ja tietää, mitä haluaa. Nuoremmat miehet vaikuttavat niin viattomilta ja söpöiltä.
Vanhempi nainen ja nuorempi mies
14
3401
Vastaukset
- Nimetön
Olisin imarreltu..
- plussaa
Vaimokkeeni on mua 2 vuotta vanhempi, eikä sillä nykyään ole mitään merkitystä. Seurustelun alussa hän oli "vanhempi", mutta se oli vaan plussaa: jollain tapaa kiinnostavampi. Vaikea on siten sanoa, että olinko minä sitten hänen mielestään "tarpeeksi kypsä". Hyvin on näköjään seura kelvannut. Kaksi-kolme vuotta tuskin kovin merkittäviä kypsyyseroja luo. Taitaa enemmän olla yksilökysymys.
niinkää väliä...
2 vuotta sinne tai tänne. Onko iso juttu. se on vain 24 kuukautta tai pari joulua. Eiköhän ne kemiat kohtaa vielä tuollaisesta pikku jutusta huolimatta.- mies23
edes ole mikään ikäero. Vasta jos mennään yli viiden vuoden niin pitäs asiaa toisen kerran harkita, mutta en näkisi sitä minään esteenä jos nainen vaan on sopiva. Niin ja hauskaahan voi pitää vaikka olisi minkälainen ikäero.
- sari
olen miestäni 10vuotta vanhempi....eikä ole haitannu kumpaakaan.kun kemiat pelaa,niin ikä on vain numero.hyvät ystävät.
- +14 vuotta
oo mistään kotoisin. Mun ja mieheni ikäero on mun hyväksi 14 vuotta ja sitä ei edes huomaa.
Mä lähestyn kuuttakymmentä ja mieheni on vähän yli nelikymppinen.
Meillä on hemmetin hyvä suhde. - NAINEN
Siis mieheni on 29 ja minä 34, ei haittaa yhtään...
toiset miehet vaan pitävät kypsemmistä naisista :) - Leijonamieli
Meillä frau 4,5 vuotta vanhempi,eikä kemia pelaa.Kai se pelaisi jos toinen ei olisi niin viktoriaanisilla
mielipiteillä varustettu.Olin toki itsekin aika viktoriaaninen, mutta päässyt pikkuhiljaa siitä ja alkanut nauttia elämän hyvistä puolista. Sanoisin,että tämä on helskatan raskasta,naru olis kaulassa jos ei olisi hyviä ihmissuhteita tasapainottamassa tätä tilannetta.Tämä on joskus niinkuin kivirekeä vetäisi.Ikä on toki numeroita,sanon että jos on mielen nuorekkuutta niin
ikäero ei varmaan haittaa,vaikka olis suurempikin ikäero. Ikäero on numeroita, jotkut kokee sen suhteen aloittamiselle esteeksi. Itse olen viime vuosina seurustellut itseäni 14 vuotta nuorempien miesten kanssa ja ihanaa on ollut. Tottakai nuori mies vanhemman naisen vinkkelistä on söpö ja ihana. Kivaahan nuoria on katsella, kynnys tutustumiseen on kyllä korkea. Tutustuminen ja vetovoima on sattuman kauppaa. Oman iän eli 50 v kyllä tiedostaa ja jos aloittan tuttavuuden nuoren miehen kanssa, huomautan kyllä minkä ikäinen olen.
Toivon kuten itsellenikin ihania ihmissuhteita iästä riippumatta.- m...
jos on itse nuorekas sekä mieleltään että kropaltaan..Mulla on aivan uskomattoman rakas ja ihana miesystävä joka on 12 v nuorempi ja hyvin menee..
- varmaan
vähän miehestä. Ei kai siinä mitään että alkaa iskeä, kyllä moni mies ainakin seksiin on valmis. Eihän tuo 2-3 vuotta ole nyt mikään ikäero, tietysti reilusti vanhemmasta tule monelle mieleen etteikö toi nyt parempaa ole saanut. Itselle se on kynnys alkaa pyörimään itseäni vanhemman naisen kanssa, mutta meitä on moneksi. Näköjään niitä löytyy sellaisiakin miehiä joita se ei häiritse..
- ikäero 7 vuotta
Hyvä esimerkki ikäeroista on Mika ja Erja Häkkinen. Mika olisi varmasti saanut nuoremmankin, jos olisi halunnut, mutta ei halunnut.
- juuuuuuuup
ikäero 7 vuotta kirjoitti:
Hyvä esimerkki ikäeroista on Mika ja Erja Häkkinen. Mika olisi varmasti saanut nuoremmankin, jos olisi halunnut, mutta ei halunnut.
9 vuotta !!!
- on...
juuuuuuuup kirjoitti:
9 vuotta !!!
http://fi.wikiquote.org/wiki/Mika_Häkkinen
Mika on syntynyt vuonna 68 ja Erja 61.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047