Joko siltä löytyy jotain rempseämpää kamaa lkuin ekalla oli?
Janin kyvyt rokki-starana on vielä Idolsin "Pop-musiikkia" biisin varassa jossa nähtiin, että kykyjä varmasti olisi.
Kysymys uudesta levystä?
3
617
Vastaukset
- jarno trolli
Neljän tenorin "Pop-musiikkia" nyt ei ole rokkia vaan poppia.
Kysymykseesi en osaa vastata, koska en tiedä mitä tarkoitat rempseällä. - Pulmu
Joka julkisesti olen ollut pettynyt ensimmäiseen levyyn olen valmis sanomaan että uudelta levyltä löytyy nyt sen suuntaista musiikkia kuin mitä alunperinkin odotin.
Samanlaista rockia kuin mitä Hanna vetää ei Janilta levyltä löydy. En edes väitä että pitäisi. Mutta toisella levyllä on selvästi menty musiikillisesti eteenpäin ja Janin laulutaito on selvästi kehittynyt. Joissakin kappaleissa todella käytetään hyväksi Janin ääntä jossa riittää sointia
Suosittelen todellakin kuuntelemaan levyä, jos siihen saa tilaisuuden. Ainakin itselleni kolahtivat heti alkuun seuraavat levyn kappaleet:
1 liian kauniit
3 tule
8 mul on sun kuva
9 sano joo
Rehellisyyden nimissä levyn viimeinen kappale, olkoonkin hidas, on myös hieno.
Tämä levy antaa uskoa siihen että tulevaisuudessa kuulemme myös sitä rockia kotonakin. - janittajanainen
Vauhdikkaampaa menoa edustaa muun muassa Liian kauniit ja muitakin nopeampia biisejä levyllä on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358