Kuinka saan n-gageen vaihdettua soittoäänen.
Elikkä siirsin mp3 kappaleen muistikortille, mutta en saa sitä millään soittoääneksi?
Onko tämä mahdoton tehtävä?
Kokeilin siirtää mmf ja mid soittoäänenkin kokeeksi,mutta en kumpaakaan saa soittoääneksi.
Puhelimen omia mitä on valmiina mid tiedostoja, kyllä saan vaihdettua.Mutta ne on kaikki huonoja.
Voisko joku neuvoa vaihe vaiheelta kuinka tämä tehdään.
Suuret kiitokset sille joka vastaa.
kuinka saan n-gageen vaihdettua soittoäänen
auttakaa
4
800
Vastaukset
- auttakaa
lisäys tämä on n-gage qd puhelin.Olen hukannut käyttöohje kirjan.
- asdfghjklöä
ei tue mp3 mutta ne MID äänet pitää laittaa kortille sillee et siin on kansio SOUNDS ja siel sellanen kansio ku DIGITAL
- auttakaa
asdfghjklöä kirjoitti:
ei tue mp3 mutta ne MID äänet pitää laittaa kortille sillee et siin on kansio SOUNDS ja siel sellanen kansio ku DIGITAL
kiitos. nyt pelittää.
- PeteZ^^
Mun N-Gagelle, (huom. ei QD) saa .mp3 :set soittoääneks, kun kytken puhelimen USB-kaapelilla tietokoneeseen, avaan muistikortin kansion 'Others' ja lisään sinne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180