Kummilahja tytölle

Jaana

Mitä ostaa kummilahjaksi tyttövauvalle?

15

37044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donna

Jos kyseessä on tulevat ristiäiset, niin
      kultasepän liikkeistä ja silver liikkeistä kyllä
      löytyy kummilahjoja joka lähtöön.

Valokuvakehyksiä johon voi kaivertaa nimen ym.
      kummilusikka, hopeoituja "koriste"esineitä esim.
      säästöpossuja, nokkamukeja, hammaskippoja, valokuvakansio kehyksineen,helistintä ym. ym...

varmasti löytyy sopiva lahja joka "kukkarolle".
      käyppäs katsomassa valikoimaa, niin huomaat kyllä!

Jos muuten vaan lahjaa ajattelit, niin ehkä jotain tarpeellista...vaatetta, vaippaa, vedettävä
      soittorasia, niitä on tosi söpöjä pehmolelu muodossa.
      helistin, purulelu...jne.

• Tuttavan vauva sai aikoinaan hupullisen kylpypyyheen, varustettuna lahjakortilla, jolla sai liikkeestä brodeerattua lapsen nimen pyyheeseen (löytyy nykyään äidin lapselle keräämästä "muistolaatikosta" kerhopiirustusten sun muiden seasta).

1-vuotispäivänä paketissa oli itse tehty ristipistotaulu, jossa pikkutyttö yöpaidassaan lukee iltarukousta (edelleen lapsen huoneen seinällä).

2-vuotissynttäreillä paketissa oli pikku lelu, ja kortti, jossa luvattiin ottaa kummikäpy yökylään viikonlopuksi. Korttiin oli liimattu valokuvia sun muita niin, että lapsikin ymmärsi asian -uskomatonta mutta totta, siinä oli tosiaan nähty vaivaa asian eteen! Lapsi odottaa joka vuosi kärsimättömänä kummitätiä ja "adoptiokummisetää" synttäreille, aina on tiedossa jotain ei kallista-kivaa.

Esimerkit ehkä menivät vähän ohi ap aiheesta, mutta yritän sanoa, että käytä mielikuvitustasi! Lahjan ei tarvitse olla kallis, ajatus on pääasia.

• Viia

Osta jotain sellasta joka säilyy koko elämän esim just sellanen kummilusikka johon on kaiverrettu lapsen nimi. Se ainakin säilyy ja on ihana muisto.

• extalkkarintytär

olisin halunnut omalle tyttärelleni lahjaksi sellaisen pienen sormuksen(eikös ne kulje ihan kastesormuksen nimellä?)

ja sitten kultaketju,jossa on pieni koru esim.sydän olisi kiva

• hopeista

Itse olisin halunnut jotain hopeista, mikä olisi voinut sitten kulkea suvussa. Kaiverrus on minulle tärkeä juttu, nimikirjaimet ja päivämäärä. Kuitenkin käytännöllistä, ei pelkkä koriste. Esim. kynttilänjalka, lusikka, valokuva-albumi, kehys tms

• tuuli

Rannekoru, kummilusikka, vauvakirja, valokuvakehys, valokuva-albumi... Tietysti kaiverruksin. Kultasepän liikkeissä on vaikka mitä hopeakamaa kummilapsille. Vaatteet on hyvä lisä jos haluaa ostaa. Itse tykkään, että kummilta erityisesti jäisi semmonen pysyvä muisto lapselle loppu elämäksi eli just joku hopeinen kaiverrettu juttu.

• ap.

Nyt löytyi lahja. Valokuvakehys jossa on kaksi osaa eli toiseen tulee valokuva ja toiseen tulee sellainen savilaatta johon saa painaa vauvan käden ja jalanjäljet! =)) se savi tuli mukana paketissa.Aluksi olin niin tätä valokuvakehysaihetta vastaan mutta tämä oli kyllä ihana löytö =)

• Ninni
        ap. kirjoitti:

Nyt löytyi lahja. Valokuvakehys jossa on kaksi osaa eli toiseen tulee valokuva ja toiseen tulee sellainen savilaatta johon saa painaa vauvan käden ja jalanjäljet! =)) se savi tuli mukana paketissa.Aluksi olin niin tätä valokuvakehysaihetta vastaan mutta tämä oli kyllä ihana löytö =)

Saako udella, mistä taulun ostit? Kuulostaa hyvälle ;)

• aloittaja
        Ninni kirjoitti:

Saako udella, mistä taulun ostit? Kuulostaa hyvälle ;)

ostin sen kultajousi nimisestä liikkeestä.

• Ninni
        aloittaja kirjoitti:

ostin sen kultajousi nimisestä liikkeestä.

Suurkiitos!
        Nyt vaan metsästämään...

• Newbie kummi
        Ninni kirjoitti:

Suurkiitos!
        Nyt vaan metsästämään...

Kiitos kaikille.
        Vaikken itse aloittanut ketjua tästä oli hyötyä minullekkin. Kitos

• Jutta I
      • kummisetä_corleone

• täti -10

Esim.Kummilusikka
      Kuva albuumi
      Joku astia
      Koru
      Rasia,jonne saa laittaa ensimmäiset maitohampaat

Tai jotain muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe