Onko hyviä vinkkejä siitä missä helsinkiläinen 49-vuotias nainen voisi tavata kunnon samanikäisen miehen? Nyt on käyty tunnetussa Jazz-paikassa, hirveä paikka nuorekkaalle normaalille naiselle. Tanssikellarissa, huh huh, Tikkurilan asemanvieressä olevassa tanssipaikassa, jossa kaikki vaan valetavat, Espan suositussa olutpubissa... Kukaan ei ota mitään kontaktia kaikki vaan vaeltaa ja mittailee. Tämän suomi24. kautta miehet vastaavat muutaman kerran enkä ole yhtäkään vielä päässyt katsomaan. Muilla deittipalstoilla miehet todella haluavat tavata ja tutustua, mutta tällä näyttää olevan turhaa ajanhukkaa koko kirjoittelu.
Mielelläni tapaisin kunnon kumppanin itselleni ja viihdyn kotona vaan sieltäpä kukaan ei tule hakemaan. Olisiko vilpittömiä vinkkejä saman ikäluokan naisilta tai miehiltä?
Missä tutustuu Helsingissä 49 vuotias?
6
751
Vastaukset
- wqfqwf
Olet vanha ja ruma. pelisi on menetetty.
- 49 v
Itse taidat olla yksinäinen nuori ja kokematon finninaama!
- asseri 46
Tavatakko tanssin merkeissä vaiko tiatteriin mieli myöskin kunnonillallinen ja sitte kainaloon kujertelemaan punaviinin kera .Ota yhteyttä :ari
- Ilo47
Heips Ari!
...siis minne otan yhteyttä? Laita postia tulemaan. - asseri46
Ilo47 kirjoitti:
Heips Ari!
...siis minne otan yhteyttä? Laita postia tulemaan.mistähän sinut ilo saisi kiinni
Hei mietin samaa missä 50 v rokista pitävät stadilaiset käyvät. Missä voi tutustua uusiin ihmisiin, niin naisiin kuin miehiinkin. Onko Kalliossa jotain hyvää paikkaa? 50 v eivät ole out pelistä, meillähän on juuri ollutkin hurjat rokkikaudet elämässä. Kaikki eivät etsi kiiltokuvapojua itselleen tai ökyrikasta setää. Tavallinen monenmoista kokenut kaveri on ihan hyvä. Karhea ulkonäkö puree ainakin joihinkin, se ei tarkoita että on holisti tai muuten vinksatanut. Mitä sitten suusta puskee ulos se vasta onkin toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047